Vakantiehuis La Saucisserie

Vakantiehuis
Vakantiehuis La Saucisserie

147 reviews over Vakantiehuis La Saucisserie in het Nederlands

Heel welkom gevoel en leuk voor de kinderen

Gabriella
10-1-2018

Bij aankomst werden we meteen welkom geheten door Wendy, een geboren gastvrouw.

De Kinderen voelden zich hier meteen op hun gemak en gingen direct spelen met de andere aanwezige kinderen.

De accommodaties zijn stuk voor stuk uniek, ieder heeft zijn eigen sfeer en privacy (zijn onder genot van een drankje wezen kijken bij de buren).

Een paar avonden per week koken Henry en Wendy de sterren van de hemel. We hadden niet verwacht dat we zo culinair zouden gaan eten. Buiten het feit dat het erg lekker is, is het ook een leuke manier om andere gasten te leren kennen.

De Sfeer is gemoedelijk en ongedwongen.

Wij hebben veel gewandeld in de mooie omgeving en ook uitstapjes gemaakt naar o.a., grotten van Villars, dierentuin Parc de Reynou, kanovaren in Brantôme en het pittoreske Perigueux.

Echt een aanrader.

Lekker bij kunnen tanken ;)

Maggy
3-1-2018

Wij hebben met onze kinderen een heerlijke vakantie achter de rug en hebben besloten om gewoon in de herhaling te gaan en onze vakantie voor 2018 weer bij Wendy en Henry door te brengen.

De accommodatie was ruim, schoon en gezellig ingericht.

Op het landgoed waren verschillende gezinnen met kinderen, waarmee het voor onze kinderen helemaal fijn was. Er is veel te doen en de sfeer tussen de gasten was zeer gemoedelijk.

Het was ook fijn om een paar keer mee te eten in het restaurant en moet zeggen, het was heerlijk.

Wij zien uit naar onze vakantie van 2018 en weten dat het vast weer een echte vakantie gaat worden (lekker bijkomen en plezier voor de kids).

Heerlijke dagen

Jasper
31-12-2017

Heerlijke dagen gehad op dit prachtige adres. Mede dankzij gastvrije eigenaren en smaakvolle en complete inrichting van ons vakantiehuis.

Heerlijk meegegeten op het gezellige overdekte terras met prachtig uitzicht en zelf ook lekker ge-bbqd.

Kampvuur gemaakt, in de vuurplaats en marshmallows geroosterd.

Fijn zwembad.

We komen hier heel graag terug.

Jasper

Topper, helemaal leuk

Kees
26-10-2017

We zijn net terug van een heerlijke vakantie bij Henry en Wendy op het landgoed La Saucisserie. Wij waren hier met vrienden en verbleven in vakantiehuis A. De woning was deels anders dan op de foto’s die op de site staan maar hadden ze ook gezegd, het was veel mooier door verbouwingen. Prachtige sfeervolle woning. We hadden het geluk dat het nog prachtig weer was en hebben daardoor ook heerlijk kunnen genieten van de ruime tuin en ‘s avonds lekker bij het kampvuur. De kids hadden het ook helemaal naar hun zin. Ja, weer helemaal bijgekomen. Thanks, en volgens ons een aanrader en een dikke 10.

Super leuk, met name voor de kinderen

Klaar
25-10-2017

Wij hebben met onze 2 kinderen een heerlijke vakantie gehad bij Wendy en Henry, die zeer gastvrij zijn en altijd klaar voor ons stonden.

Het was leuk dat er veel andere kinderen waren voor onze kinderen om mee te spelen.

Ook fijn dat er mogelijkheid was om lekker te eten, was erg goed.

Wij komen zeker weer terug en vinden dit een aanrader.

Prima vermaakt en enorm genoten.

Bram en Thera
20-10-2017

Wij hebben hier 2 weken genoten van de mooie omgeving en het prachtige uitzicht. Wij hebben veel leuke dingen gedaan, zoals bezoekjes naar o.a. St Jean de Côle, Brantôme en Périgueux. Ook de dierentuin was een hele goede tip van Wendy, de kinderen hebben hun ogen uitgekeken en wij waren erg onder de indruk hoe mooi en ruim opgezet het park was.

Ook op en rondom het terrein hebben wij ons zeer goed vermaakt, o.a. in het zwembad en de kinderen hebben heerlijk gespeeld met de andere aanwezige kinderen.

Kortom wij hebben ons erg goed vermaakt en genoten van ons verblijf hier.

Heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid!!!

Groetjes, Thera, Bram, Fleur en Max

Echte familie vakantie

Familie Van Dijk
15-10-2017

Voor het eerst vakantie vieren met onze kinderen en klein kinderenop een prachtige locatie. Wat hebben we genoten! Hartelijk dank voor de vriendelijke en gastvrije ontvangst en jullie goede zorgen tijdens ons verblijf. Wij hebben dat als heel bijzonder ervaren.

De kinderen vonden het maar wat stoer als ze Tom op de tractor voorbij zagen komen, ze hebben het er nog over.

Vriendelijke groeten, de familie Van Dijk

Fantastische week

Thijs
10-10-2017

Beste Henry, Wendy en Tom,

Hartelijk dank voor deze fantastische week. Jullie plek heeft alle troeven: een mooie ingerichte gîte, de rustige en veilige ligging, veel dingen te doen op het terrein en de heerlijke diners die jullie verzorgen, dat is echt een meerwaarde.

Wij hebben met veel genoegen een week onze vakantie hier gevierd en hopen in de komende jaren nog eens terug te komen.

Hartelijke groet, Thijs

Gastvrije en ongedwongen sfeer

Alice
1-10-2017

De gastvrije en ongedwongen sfeer die er heerst hebben wij als erg prettig ervaren.

Mooi gelegen, rustig en veel ruimte buiten om te vertoeven.

Een grote meerwaarde vonden wij dat we een aantal avonden heerlijk hebben kunnen genieten van de kookkunsten van Wendy en Henry op het gezellige terras met een prachtig uitzicht. Een dikke pluim ook voor Tom, die op deze leeftijd al het gastheerschap in zijn vingers heeft.

Luie vakantie - aanrader

Annemarie
29-9-2017

Het was voor ons een lekkere luie vakantie, niet te hoeven koken en de kinderen die zichzelf heerlijk bezig hielden met andere kinderen.

Wendy en Henry zijn super gastvrij en vriendelijk, staan altijd klaar met tips en gewoon voor een gezellig praatje.

Eten in restaurant is zeker een aanrader en het meer, helemaal fijn voor de kinderen.

Weer helemaal bijgekomen, was een leuke vakantie en een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Saucisserie in St. Pierre de Frugie (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Saucisserie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Saucisserie scoort een 8.96 uit 10 op basis van 147 reviews.