Vakantiehuis La Saucisserie

Vakantiehuis
Vakantiehuis La Saucisserie
9,4

152 reviews over Vakantiehuis La Saucisserie in het Nederlands

Prima tijd gehad, op een leuke plek

Marlies,
10-11-2018

Wij hebben met zijn 4 (zoon 14 en dochter 12) en de hond prima naar ons zin gehad.

De ontvangst was gelijk heel vriendelijk en wij waren dan ook vanaf het eerste moment in vakantiestemming.

Dankzij onze eigen afgesloten tuin kon Borris lekker vrij rondlopen (de hond).

De temperatuur in de woning was prima (buiten erg warm) dankzij de airco.

De woning vonden wij, was zeer sfeervol ingericht en comfortabel.

We hebben verschillende uitjes gedaan en hebben ook veel tijd doorgebracht bij het zwembad.

Wij hebben ook lekker gegeten in het restaurant, waarbij rekening werd gehouden met mijn voedselallergie, TOP!

Concreet, een prima vakantie gehad.

gastvrijheid en ultiem vakantiegevoel

maurice,
4-11-2018

we hebben een leuke tijd gehad bij wendy en Henry op het landgoed van La Saucisserie, in een werkelijk prachtige omgeving.

Natuur op zijn mooist en uitzicht, adembenemend.

De kids hadden het helemaal naar hun zin en waren samen met de andere aanwezige kinderen aan het spelen, met name in en om het zwembad.

Daar zij zich prima konden vermaken hadden wij lekker de voor ons zelf. Lekker onderuit in onze eigen tuin, die inderdaad voldoende privacy bood, met een boek en een glaasje wijn.

Wij verbleven in Maison d'Amis, een knusse sfeervolle (koele, dankzij airco) woning met een royale tuin.

We hebben ook kano gevaren, aanrader en zijn een paar keer naar het meer geweest, echt leuk. Verder hebben wij ook gegeten in het restaurant.

De lekkerste patatjes met sateetje ooit volgens de kinderen en wij hebben ook alle keren enorm genoten van de heerlijke gerechten.

Wij willen Wendy en Henry danken voor een fijne tijd en raden hun zeker aan.

Wij waren met vrienden en 4 kinderen op vakantie bij La Saucisserie en verbleven in vakantiehuis A / Maison de maitre.

Wij werden zeer gastvrij ontvangen en waren gelijk onder de indruk van het landgoed, het uitzicht en de woning.

De woning was duidelijk geheel gerenoveerd, zeer smaakvol ingericht en lekker ruim.

We hadden een ruime prive tuin met veel privacy en een prachtig uitzicht.

Een aantal keer hebben wij gegeten in het restaurant, 1 woord: "heerlijk".

Verder was het leuk om naar het nabij gelegen meer te gaan met diverse leuke activiteiten.

De kinderen hadden de tijd van hun leven, mede dankzij het aanwezig zwembad en andere speeltoestellen.

Er was een heel gemoedelijke sfeer met de andere gasten.

Wij hebben concreet een heerlijke vakantie achter de rug en hopen in de toekomst nog eens terug te komen.

Danielle,
13-8-2018

Ik was wat geschrokken van sommige negatieve reviews hier op Zoover. Achteraf nergens voor nodig geweest. Al die hoge beoordelingen zijn meer dan verdiend.

Wat een prachtige locatie. Wat een fantastische omgeving. Wat een geweldige gastheer en gastvrouw. Hier kom je tot rust. Een aanrader voor iedereen.

Wij, gezin van vier en een Duitse Staande, huurde huis B met de daarbij horende 2 tuinen. Wij hebben genoten.

Helemaal geweldig voor een gezin met kinderen

Prachtige woning in een geweldige omgeving,
28-6-2018

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op het landgoed "La Saucisserie". Wij hadden de villa gehuurd met een ruime eigen tuin, wat fijn was met ons hondje.

De woning is zeer comfortabel ingericht en zoals aangegeven op de site van Wendy en Henry, prachtig verbouwd.

Onze kinderen hadden het helemaal naar hun zin en wij hebben heerlijk kunnen ontspannen.

Wij hebben echt een heerlijke tijd gehad en daarbij merk ik op dat dit ook kwam door de gastvrijheid van Wendy en Henry, zij stonden altijd klaar met leuke tips.

Gewoon helemaal "prima".

Heel welkom gevoel en leuk voor de kinderen

Gabriella,
10-1-2018

Bij aankomst werden we meteen welkom geheten door Wendy, een geboren gastvrouw.

De Kinderen voelden zich hier meteen op hun gemak en gingen direct spelen met de andere aanwezige kinderen.

De accommodaties zijn stuk voor stuk uniek, ieder heeft zijn eigen sfeer en privacy (zijn onder genot van een drankje wezen kijken bij de buren).

Een paar avonden per week koken Henry en Wendy de sterren van de hemel. We hadden niet verwacht dat we zo culinair zouden gaan eten. Buiten het feit dat het erg lekker is, is het ook een leuke manier om andere gasten te leren kennen.

De Sfeer is gemoedelijk en ongedwongen.

Wij hebben veel gewandeld in de mooie omgeving en ook uitstapjes gemaakt naar o.a., grotten van Villars, dierentuin Parc de Reynou, kanovaren in Brantôme en het pittoreske Perigueux.

Echt een aanrader.

Lekker bij kunnen tanken ;)

Maggy,
3-1-2018

Wij hebben met onze kinderen een heerlijke vakantie achter de rug en hebben besloten om gewoon in de herhaling te gaan en onze vakantie voor 2018 weer bij Wendy en Henry door te brengen.

De accommodatie was ruim, schoon en gezellig ingericht.

Op het landgoed waren verschillende gezinnen met kinderen, waarmee het voor onze kinderen helemaal fijn was. Er is veel te doen en de sfeer tussen de gasten was zeer gemoedelijk.

Het was ook fijn om een paar keer mee te eten in het restaurant en moet zeggen, het was heerlijk.

Wij zien uit naar onze vakantie van 2018 en weten dat het vast weer een echte vakantie gaat worden (lekker bijkomen en plezier voor de kids).

Heerlijke dagen

Jasper,
31-12-2017

Heerlijke dagen gehad op dit prachtige adres. Mede dankzij gastvrije eigenaren en smaakvolle en complete inrichting van ons vakantiehuis.

Heerlijk meegegeten op het gezellige overdekte terras met prachtig uitzicht en zelf ook lekker ge-bbqd.

Kampvuur gemaakt, in de vuurplaats en marshmallows geroosterd.

Fijn zwembad.

We komen hier heel graag terug.

Jasper

Topper, helemaal leuk

Kees,
26-10-2017

We zijn net terug van een heerlijke vakantie bij Henry en Wendy op het landgoed La Saucisserie. Wij waren hier met vrienden en verbleven in vakantiehuis A. De woning was deels anders dan op de foto’s die op de site staan maar hadden ze ook gezegd, het was veel mooier door verbouwingen. Prachtige sfeervolle woning. We hadden het geluk dat het nog prachtig weer was en hebben daardoor ook heerlijk kunnen genieten van de ruime tuin en ‘s avonds lekker bij het kampvuur. De kids hadden het ook helemaal naar hun zin. Ja, weer helemaal bijgekomen. Thanks, en volgens ons een aanrader en een dikke 10.

Super leuk, met name voor de kinderen

Klaar,
25-10-2017

Wij hebben met onze 2 kinderen een heerlijke vakantie gehad bij Wendy en Henry, die zeer gastvrij zijn en altijd klaar voor ons stonden.

Het was leuk dat er veel andere kinderen waren voor onze kinderen om mee te spelen.

Ook fijn dat er mogelijkheid was om lekker te eten, was erg goed.

Wij komen zeker weer terug en vinden dit een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Saucisserie in St. Pierre de Frugie (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Saucisserie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.