Camping d'Ibarronstersterster

Tonen op kaart

122 reviews over Camping d'Ibarron

• 2019
    7Jean Pierre20-08-2019

Heel veel te doen in de omgeving. Mooie uitvalsbasis. Sanitair verouderd maar wel schoon.

Gereisd in augustus 2019

• 8Wim27-07-2019

Er zijn honden toegestaan maar helaas lopen ze soms ook los. Er wordt wel wat van gezegd maar sommige eigenaren hebben er maling aan een hond piste bij onze tent en ging ook een keer onze tent in.

Gereisd in juli 2019

• 2018
    9Annelies09-08-2018

Fijne, rustige camping.

We werden bij aankomst heel hartelijk ontvangen. We kregen de keuze tussen enkele plaatsen, ik vind het een fijn gevoel dat je niet onmiddellijk een plaats moet nemen. Mooie ruime plaatsen met voldoende schaduw. En toch genoeg plaats om van de zon te genieten. Rustige camping, heerlijk zonder animatie!!! De camping heeft zelf geen restaurant maar lost dit perfect op. Iedere avond bieden ze via locale foodtrucks een gevarieerd aanbod aan: pizza, paella, frietjes met kip, Baskische specialiteiten,... De bakker komt 's morgens tussen 8.15 en 9.15 met verschillende broden/koeken, bestellen hoeft niet! Ideaal, aan de overkant van de straat ligt een Intermarché. Proper en voldoende sanitair, net onderhouden zwembad. Enige minpuntje: De camping ligt aan een drukke weg en de auto's/moto's zijn erg goed te horen. Maar deze weg zorgt dan wel voor een goede verbinding naar alle leuke dorpjes, toeristische trekpleisters. We genoten van de camping

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Hanneke06-08-2018

Heerlijk rustig!

Hele rustige camping, met heel handig een supermarkt er tegenover. De stacaravan was heel netjes en schoon. Het zwembad was niet groot maar prima voor onze kinderen van 4 en 5 jaar. In de omgeving veel dingen te zien. Prima camping, zonder animatie om lekker tot rust te komen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7A04-08-2018

Leuk maar aan een drukke weg

Leuke camping met genoeg bezigheden voor kleine en wat grotere kinderen. Beheerders zijn gastvrij en de jongere dame spreekt prima Engels en doet haar uiterste best om het je naar de zin te maken. Voor ons was de ligging echter niet prettig. De weg waar de camping aan ligt is heel druk en regelmatig rijden er motoren langs met de nodige geluidsoverlast. De supermarkt dichtbij was wel prettig. Het sanitair vonden wij niet heel prettig, het werd wel schoongemaakt maar dat gebeurde door het af te spuiten met water, met als gevolg dat de vloer bij de toiletten altijd nat is. De plaatsen zijn wel mooi en ruim en hebben ruim voldoende schaduw, erg prettig in deze omgeving! Zwembad is prima, alleen jammer dat de ene persoon wel met een gewone zwembroek in het bad mag en de andere niet...

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Fam. den Besten13-07-2018

Zeer aangenaam verblijf!

We hadden voornamelijk oudere reviews gelezen en waren benieuwd of e.e.a. nog steeds zo positief zou zijn. Welnu, meer dan dat zelfs! We werden bijzonder hartelijk ontvangen en waren verrast door de netheid en aankleding van onze Mobil Home. Ook de 2 extra comfortabele tuinstoelen zijn ons zeer goed bevallen. Verder was men zeer behulpzaam en hebben we veel gehad aan de informatie die men gaf m.b.t. bezienswaardigheden, wandelmogelijkheden etc. De camping zelf wordt zeer goed onderhouden. Alles is netjes, met veel groen. Dat er zo nu en dan een Foodtruck aan het begin van de camping staan konden we ook erg waarderen. Het enige minpunt is de ligging aan een weg waar ook de Intermarche aan is gelegen en daardoor soms wat druk kan zijn. Maar het gemak van een supermarkt tegenover de camping beviel ons ook wel uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

9Ton en loes kramer08-10-2015

Topcamping, echt goed!

Netjes. Schoon! Zeer vriendelijke gastheren/gastvrouwen. Goede omgeving, strand goed bereikbaar. Voldoende ruime plaatsen. Grote supermarkt op 200 meter. Rustig, geen last van verkeersgeluid van de weg. Wandelgebied. Zeer kort bij de spaanse grens en leuke bergdorpjes. Veel groen. Makkelijk te vinden en ook met caravan goed bereikbaar over grotere wegen. (Wij waren gevlucht van een terrassencamping dichter bij de kust waar ook nog elke tien minuten een goederentrein of personentrein langsdenderde. Hier, op camping d'ibarron zijn wij dus veel langer gebleven dan aanvankelijk de bedoeling was.)

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Yvonne30-07-2014

En volgende jaar weer

Camping wordt gerund door een vriendelijke franse familie die de tijd voor je neemt. Weer is in deze regio nogal wisselvallig maar dat mocht de pret dit jaar wederom niet drukken. Veel fransen op deze camping maar zijn zeer vriendelijk en behulpzaam en proberen zowaar nog wat Engels te praten. Compliment voor de schoonmaakster die minimaal drie keer per dag het toiletgebouw aan het schoonmaken was.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8Edwin24-08-2013

Prima camping

Mooie camping, veel schaduw. Prima uitvalsbasis voor zee, bergen en Baskenland. Geen Nederlanders of Duitsers gezien. Klein zwembadje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 9Jurgen08-08-2013

Onthaasten doe je echt op deze camping

Eenvoudige camping op redelijke rijafstand van het strand. Zeer vriendelijke mensen op de camping, zowel gasten als medewerkers. Veel fransen op deze camping. Eigenaar was zeer behulpzaam toen iemand naar de tandarts moest in het dorp.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

1 tip over Camping d'Ibarron

• joke & han schotel, 17-07-2012

Leuke Baskische restaurants in de nabijheid. Grote Intermarche aan de overkant.

1 vraag over Camping d'Ibarron

• Marcia, 13-06-2016

Ligging camping

Ligt deze camping buitenaf, of ligt hij in / aan de rand van het dorp? Een hypermarché op 200m doet me vermoeden dat de camping op een bedrijventerrein ligt. Niet echt een mooie ligging voor een camping. Kan iemand hier iets over vertellen? En hoe is het met de schaduw op de standplaatsen gesteld? Is er voldoende schaduw? Ik hoor het graag. Gr. Marcia

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig