Camping Chez Gendron

90 reviews over Camping Chez Gendron in het Nederlands

relax en heerlijk

femke,
13-1-2019

heerlijke plex de ideale relax parel, oudste dochter heeft samen met sanne, dochter vd eigenaren 3 weken animatie gedaan. wij kwamen hier al een paar jaar. elk jaar een beetje langer. jongste dochter heeft ook altijd genoeg te doen, veel nl kinderen leuke sportieve activiteiten en het meest belangrijke super attente en lieve relaxte sfeer komt vooral door gezin klop die de camping eigenaren zijn. iedereen voelt zich altijd direct welkom. bordeaux en het strand zijn leuke uitjes voor een dag.

nooit meer weg

ralph,
5-9-2018

het is een klein paradijs het is zo gezellig de mensen het animatie team de activieteiten ik zou hier willen wonen

Super!

Fam hartog,
24-8-2018

Wat een fijne camping! We voelden ons er alle vier erg prettig. Schattige dieren, waaronder poezen Less en Gucci. Mooie plaatsen, vriendelijke mensen. Mooi gelegen bij de wijngaarden. Om zeker terug te komen!

Prima

Gezin met 2 kinderen,
9-8-2018

De kleinschaligheid en de grote plekken is fijn. Er komen veel doorrij-toeristen of terugkomende Nederlandse gasten. De animatie wordt mede door eigen kinderen verzorgd. Wij vonden het on-professioneel en de vaste gasten werden meer gezien. Wijzigingen in programma wordt niet doorgeven. Het klimbos lijkt op de site mooier dan het is. Zelfs onveilig mbt uitstekende spijkers en een loshangende kabelbaan. Eigenaren staan je netjes te woord, veder niets extra's, zoals: een rondje over de camping met de vraag of alles na wens is. Zelfs niet bij het betalen van de rekening na 14 dagen kamperen. Op de site hadden wij de impressie gekregen dat er biologische sappen werden verkocht. De wijn excursie was leuk en leerzaam. Prijs en kwaliteit staat in verhouding.

De camping heeft meer potentie. Denk aan:gezamelijke BBQ of pannenkoek-avonden en een betere communicatie.

Voor actie moet je niet in buurt van de camping zijn. Minimaal 1 uur rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie groene rustige camping.

Marjoke,
6-8-2018

Deze groene camping ligt op een heuvel. De dichtstbijzijnde stad is St. Ciers, daar is ook een supermarkt en op zondagochtend een kleine levensmiddelenmarkt. Met onze elektrische fietsen konden wij goed fietsen in de mooie omgeving. Sanitair is basic maar netjes. Zwembad hebben wij geen gebruik van gemaakt maar zag er netjes uit, echter niet zo groot als op de foto lijkt. We hebben genoten van de hop die zijn nestje had in de lege waterton!

Gereisd met partner in mei 2018

Gezellige, goede en groene camping!

Teunis,
4-8-2018

Kleine, gezellige en rustige camping met ruime kampeerplaatsen. Op de plek hadden we zon én genoeg schaduw. Het zwembad is heerlijk voor de kinderen. Sanitair is netjes, wel eenvoudig.

De omgeving viel voor ons wat tegen. Je moest er best een eind voor rijden. Leuk voor een dagje uit zijn : Talmont, Blaye, Bordeaux (P+R Lormont voor €4,50) strand in La Palmyre met hoge golven etc.

Aletta en Alexander zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd door het animatieteam voor -12 (o.a. ponyrijden, voetbaltoernooi, knutselen, waterpolo) en +12 (o.a. waterskiën, volleybal, buikschuifbaan, waterpolo). Onze kinderen en wij hebben er een heerlijke vakantie gehad met ontzettend mooi weer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Ruime plaatsen, veel schaduw. Mooie camping. Klein maar functioneel zwembad. Goede camping bestuurders. Nette wc en Douche.

Bezoekers bestaat vooral uit Nederlandse sprekende met kinderen en families die vele jaren er al komen. De kinderen hebben zich vermaakt ! Echter ook erg veel kinder lawaai. Rumoerig.

Het groene verhaal wat de eigenaren willen uitdragen klopt niet met het type bezoeker. Het is meer Renese aan de Gironde, Mini NL in FR.

Wifi in het restaurant is goed, we hebben formule 1 kunnen kijken, op de plaatst niet te gebruiken (irritant slecht). Douches zijn erg wisselend in temperatuur binnen de douch beurt en dat kan voor kinderen zelf gevaarlijk heet worden. Grote hokjes.

Cultuur arme regio:

Atlantische oceaan 1,5 uur rijden,

Bordeaux inc p+r naar centrum 1.5 uur,

Terres d'Oiseaux 15min.

Super U 5 min

Vergeet Beet, koop het spul uit de camping winkel, muggen zijn killers.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

zoiets nog nooit meegemaakt !

de leuke Belgen Patrick en Christa,
17-7-2018

de eigenaars van deze camping zorgen er voor dat je niks te kort komt om van uw vakantie een geslaagde vakantie te maken . ze staan altijd klaar voor jong en oud ! doe zo verder Aletta en Sander en kids . geweldige familiale sfeer op deze zalige plek in de wijngaarden 8

Gereisd met partner in juli 2018

Fijne camping

PeterVOB1,
3-8-2017

Leuke , erg rustige camping. Zeer vriendelijke eigenaars. Zijn hier nu al een aantal keren geweest. Eerst als doorreis , maar nu ook voor een aantal dagen. Veel Nederlanders , paar Belgen, Fransen en Britten. Fijne omgeving om te wandelen , fietsen. Fijne activiteiten voor -12 en +12 . Onze zoon was stevig gevallen met het mountainbiken en werd door eigenares met de auto terug naar de camping gebracht. Nogmaals bedankt hiervoor! Bordeaux is goed te bereiken , auto plaatsen op P+R , voor 4,5 euro met gezin met tram naar Bordeaux. Blaye , citadel is fijn . Cognac , avondmarktjes in Montendre , ... . Sanitair is basic , maar net. Eten op de camping was lekker. Brood te bestellen , wordt rond 830u door plaatselijke bakker ( al toeterend) geleverd op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

2 fantastische weken in MobileHome gehad

Kirsten en Peter,
29-7-2017

Neem muggenspul met DEET mee, dit is het enige nadeel hier. Aletta en Sander staan altijd voor iedereen klaar. Het matras was wat slecht maar werd na onze klacht direct vervangen voor een nieuwe. Top Service. Het restaurant is ook een aanrader voor het geval het te warm is om te koken. Verder waren de meiden druk in het klimbos en met de dieren (paarden, ezel, geiten, kippetjes en niet te vergeten het schaap "Mini". Qua activiteiten werd er ook genoeg georganiseerd zoals: wakeboarden op de Gironde, wijn en cognac proeven, mountainbiken in het bos, pizza bakken, pony ritjes, etc. Het weerwolven spel was groot favoriet. En uiteraard was het zwembad elke dag een must. Tip voor een trip naar Bordeaux: Gebruik de "Park en Ride" kostte ons voor 4 personen € 4,50 voor parkeren en de metro voor het hele dag. http://www.centrumparkeren.nl/bordeaux/pr

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chez Gendron in St. Palais-de Blaye (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chez Gendron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.