Camping Chez Gendron

8.7Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, St. Palais-de Blaye (Gironde)

8.7Fantastisch

• 8.5Eetgelegenheden

Meer camping info

92 reviews over Camping Chez Gendron

• 2019
    9Gerda van Beek23-06-2019

Prachtige kleine groene camping

Prachtige, rustige groene camping te midden van wijngaarden. Ontzettend vriendelijke (Nederlandse) eigenaren, die je hartelijk welkom heten. Ze brengen 's morgens het bestelde brood zelfs bij je caravan. Niet afgebakende plaatsen, heel erg ruim en zowel zonnig, als onder de bomen. Maar overal mooi. Een gezellige ruimte om bijeen te komen of tv te kijken, veel Nederlandse boeken. Helaas was half juni het zwembad nog niet geopend.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8femke13-01-2019

relax en heerlijk

heerlijke plex de ideale relax parel, oudste dochter heeft samen met sanne, dochter vd eigenaren 3 weken animatie gedaan. wij kwamen hier al een paar jaar. elk jaar een beetje langer. jongste dochter heeft ook altijd genoeg te doen, veel nl kinderen leuke sportieve activiteiten en het meest belangrijke super attente en lieve relaxte sfeer komt vooral door gezin klop die de camping eigenaren zijn. iedereen voelt zich altijd direct welkom. bordeaux en het strand zijn leuke uitjes voor een dag.

• 2018
    9ralph05-09-2018

nooit meer weg

het is een klein paradijs het is zo gezellig de mensen het animatie team de activieteiten ik zou hier willen wonen

• 9Fam hartog24-08-2018

Super!

Wat een fijne camping! We voelden ons er alle vier erg prettig. Schattige dieren, waaronder poezen Less en Gucci. Mooie plaatsen, vriendelijke mensen. Mooi gelegen bij de wijngaarden. Om zeker terug te komen!

• 7Gezin met 2 kinderen09-08-2018

Prima

De kleinschaligheid en de grote plekken is fijn. Er komen veel doorrij-toeristen of terugkomende Nederlandse gasten. De animatie wordt mede door eigen kinderen verzorgd. Wij vonden het on-professioneel en de vaste gasten werden meer gezien. Wijzigingen in programma wordt niet doorgeven. Het klimbos lijkt op de site mooier dan het is. Zelfs onveilig mbt uitstekende spijkers en een loshangende kabelbaan. Eigenaren staan je netjes te woord, veder niets extra's, zoals: een rondje over de camping met de vraag of alles na wens is. Zelfs niet bij het betalen van de rekening na 14 dagen kamperen. Op de site hadden wij de impressie gekregen dat er biologische sappen werden verkocht. De wijn excursie was leuk en leerzaam. Prijs en kwaliteit staat in verhouding. De camping heeft meer potentie. Denk aan:gezamelijke BBQ of pannenkoek-avonden en een betere communicatie. Voor actie moet je niet in buurt van de camping zijn. Minimaal 1 uur rijden.

• 6Eetgelegenheden

• 7Marjoke06-08-2018

Mooie groene rustige camping.

Deze groene camping ligt op een heuvel. De dichtstbijzijnde stad is St. Ciers, daar is ook een supermarkt en op zondagochtend een kleine levensmiddelenmarkt. Met onze elektrische fietsen konden wij goed fietsen in de mooie omgeving. Sanitair is basic maar netjes. Zwembad hebben wij geen gebruik van gemaakt maar zag er netjes uit, echter niet zo groot als op de foto lijkt. We hebben genoten van de hop die zijn nestje had in de lege waterton!

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Teunis04-08-2018

Gezellige, goede en groene camping!

Kleine, gezellige en rustige camping met ruime kampeerplaatsen. Op de plek hadden we zon én genoeg schaduw. Het zwembad is heerlijk voor de kinderen. Sanitair is netjes, wel eenvoudig. De omgeving viel voor ons wat tegen. Je moest er best een eind voor rijden. Leuk voor een dagje uit zijn : Talmont, Blaye, Bordeaux (P+R Lormont voor €4,50) strand in La Palmyre met hoge golven etc. Aletta en Alexander zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd door het animatieteam voor -12 (o.a. ponyrijden, voetbaltoernooi, knutselen, waterpolo) en +12 (o.a. waterskiën, volleybal, buikschuifbaan, waterpolo). Onze kinderen en wij hebben er een heerlijke vakantie gehad met ontzettend mooi weer!

• 8Eetgelegenheden

• 8Alex23-07-2018

mixed feeling, top maar erg rumoerig, geen FR

Ruime plaatsen, veel schaduw. Mooie camping. Klein maar functioneel zwembad. Goede camping bestuurders. Nette wc en Douche. Bezoekers bestaat vooral uit Nederlandse sprekende met kinderen en families die vele jaren er al komen. De kinderen hebben zich vermaakt ! Echter ook erg veel kinder lawaai. Rumoerig.

Het groene verhaal wat de eigenaren willen uitdragen klopt niet met het type bezoeker. Het is meer Renese aan de Gironde, Mini NL in FR.

Wifi in het restaurant is goed, we hebben formule 1 kunnen kijken, op de plaatst niet te gebruiken (irritant slecht). Douches zijn erg wisselend in temperatuur binnen de douch beurt en dat kan voor kinderen zelf gevaarlijk heet worden. Grote hokjes.

Cultuur arme regio: Atlantische oceaan 1,5 uur rijden, Bordeaux inc p+r naar centrum 1.5 uur, Terres d'Oiseaux 15min. Super U 5 min

Vergeet Beet, koop het spul uit de camping winkel, muggen zijn killers.

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10de leuke Belgen Patrick en Christa17-07-2018

zoiets nog nooit meegemaakt !

de eigenaars van deze camping zorgen er voor dat je niks te kort komt om van uw vakantie een geslaagde vakantie te maken . ze staan altijd klaar voor jong en oud ! doe zo verder Aletta en Sander en kids . geweldige familiale sfeer op deze zalige plek in de wijngaarden 8

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9PeterVOB103-08-2017

Fijne camping

Leuke , erg rustige camping. Zeer vriendelijke eigenaars. Zijn hier nu al een aantal keren geweest. Eerst als doorreis , maar nu ook voor een aantal dagen. Veel Nederlanders , paar Belgen, Fransen en Britten. Fijne omgeving om te wandelen , fietsen. Fijne activiteiten voor -12 en +12 . Onze zoon was stevig gevallen met het mountainbiken en werd door eigenares met de auto terug naar de camping gebracht. Nogmaals bedankt hiervoor! Bordeaux is goed te bereiken , auto plaatsen op P+R , voor 4,5 euro met gezin met tram naar Bordeaux. Blaye , citadel is fijn . Cognac , avondmarktjes in Montendre , ... . Sanitair is basic , maar net. Eten op de camping was lekker. Brood te bestellen , wordt rond 830u door plaatselijke bakker ( al toeterend) geleverd op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Camping Chez Gendron info