Camping Le Paradis

8,8

32 reacties Camping Le Paradis

Pubers

Bert Cuijpers, 14-2-2017
Wij komen met 2 pubers van 13 en 15. Is er genoeg te doen voor deze leeftijdsgroep? En zijn er genoeg leeftijdsgenoten?
0 reacties

animatie in het Nederlands?

Sas, 7-4-2016
Is de animatie voor kinderen (7 jaar oud) in het Nederlands?

Mooie plaats?

judmud, 8-1-2016
Wat zijn mooie plaatsen op de camping? We hebben een redelijke grote caravan.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Paradis voor je op een rij gezet:

tieners

miep, 17-10-2015

Hallo,

Hoe is deze camping voor tieners. Onze tweeling is volgend zomer bijna 18. Is er een plekje en/of genoeg vertier om elkaar te kunnen ontmoeten en gezellig met elkaar te hebben?

Hoe is de omgeving, wat betreft loopafstand van een dorp. Of waar ligt het dichts bijzijn de dorp met gezelligheid.

mei of juni?

Henrike, 27-12-2014
Wie kan mij vertellen hoe het qua temperatuur en neerslag en drukte op deze camping is in de maand mei en juni? We gaan met onze 2 kinderen van dan een half jaar oud en de ander 2,5 jaar.

rivier met jongere kinderen

Maart, 20-11-2014

Kan iemand mij vertellen of de rivier zo toegangelijk is voor jongere kinderen of is het afgeschermd?

Ik lees dat het ook een camping is voor jonge kinderen, daarom hoop ik dat het afgeschermd is of in ieder geval minder toegangelijk voor de jongere kinderen. Dat zou de camping helemaal ideaal maken voor ons.

Rivier

Trudy, 2-5-2014

Hallo,

Wij zijn van plan om komende zomer met onze vouwwagen naar deze camping te gaan. Er zijn niet zoveel opties meer in het hoogseizoen ik krijg plaats 17 Passiflor aangeboden. Op zich prima plek denk ik maar we hebben nog een klein stappertje en het zit relatief dicht bij de rivier of valt dit mee. Alvast mijn dank,

Groet Trudy

Plaats huurcaravans

MJ, 11-2-2014
Wij gaan in Juli naar le Paradis en hebben een cottage confort gehuurd. Op de plattegrond zie ik niet goed of de caravans verspreid over de camping staan of bijelkaar. Wij willen graag achteraan op de camping verblijven......

BBQ

Gerda, 9-3-2013

Wij gaan in augustus bijna 2 weken naar deze camping.

En nu wilde ik graag weten of je mag BBQ-en op de camping.

2 reacties

Muggen,rust

Margret, 29-8-2012
Hoi allemaal, ik wil vragen of je last hebt van muggen op de camping. Helaas heeft dit al eens eerder onze vakantie op een leuke camping verpest. Ik las namelijk dat een ddel van de camping aan de rivier ligt. En mijn vraag is of het in de avond rustig is op de camping, ik heb namelijk ook wel gehad dat er iedere avond tot 23:00 harde muziek was van de animatie. Gezellig hoor maar niet iedere avond. Verder klinkt de camping hartstikke mooi en gezellig. Ben nooit in deze streek geweest dus vraag mij af of het leuk is voor kinderen en lekker weer? Ik ben blij met veentuele reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Le Paradis voor je op een rij gezet: