Camping Le Paradisstersterstersterster

8.7Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, St. Leon-sur-Vezere (Dordogne)

8.7Fantastisch

• 7.5Eetgelegenheden
  • 8.1Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Le Paradis is een schone, rustige camping in de Dordogne. Ruime plekken, ligbedjes aan het zwembad, een spa, een restaurant en animatie zijn hier te vinden. Op de camping kun je verblijven in o.a. een cottage, vakantiehuis of lodge. Het dorp Rocamadour ligt op anderhalf uur rijden. Dit dorp is voor de helft op rotsen gebouwd.

506 reviews over Camping Le Paradis

• 2019
    9Miranda14-11-2019

Het is geweldig!!! Iedereen is klantvriendelijk. Het is netjes en verzorgd, prachtige bomen en bloemen. Echt een aanrader

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd in november 2019

• 7Mony08-10-2019

Prima camping

Hele mooie camping, prima staanplaatsen en vriendelijke ontvangst met welkomst drankje. Het sanitair en het restaurant vinden wij geen 5 sterren, meerdere malen verstopte toiletten en weinig verwarmde douchen. We weten dat een campingwinkel duurder is,maar deze was wel extreem duur.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 9Carina en Ronald05-10-2019

Fantastische plek !

Mooie camping, met ruime plaatsen. Heel gezellig ingedeeld. Sanitair is netjes onderhouden. Heel vriendelijke ontvangst. Ruime keuze in het winkeltje. Het restaurant was TOP ! Alleen de wasserette laat wat te wensen over... wordt ook gebruikt door het personeel om het beddegoed vd huisjes te wassen, waardoor de wasmachines en droogkasten er eerder vies uitzagen, ook de vloer was niet erg netjes. Voor de rest alles dik ok !

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8Willem-Jan27-09-2019

We hebben een goed verblijf gehad op een mooie camping met een goede ligging met veel bezienswaardigheden in de omgeving. Ook voor de honden was het prima met een mogelijkheid om in de rivier te zwemmen.

Wel hebben we een paar verbeterpunten voor de camping: Better beveiliging camping makkelijk toegankelijk vanaf de weilanden ernaast. Naar de plek begeleiden bij aankomst van nieuwe gasten voor. Better schoonmaak sanitair. Voor hondenbezitters zou 1 of 2 prullenbakken voor de poepzakjes wel prettig zijn. Nu moeten die in de overige bakken gedaan worden.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Marianne Frissen22-09-2019

Uitstekende camping qua verzorging en netheid. Zie enquete formulier

Paden niet altijd duidelijk voor kampeerders.

• 10Staat v/h sanitair

• 8Leon20-09-2019

Hele fijne familie camping waar we graag eens terug komen. Prachtig aangelegd met vele leuke ruime plekken maar toch voldoende privacy en ‘s avonds heerlijk rustig. Prachtige zwembaden met fijne stoelen en ligbedden en een leuk opgezette water funpark. Maar ook een leuke speeltuin voor de kinderen. Verbeterpunten: toiletten mogen iets frequenter schoongemaakt, douches iets aan de krappe kant, washokjes hadden geen haakje en het afwaswater was lauw. Restaurant binnenplaats heel gezellig maar de kwaliteit van het eten viel erg tegen.

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9G. Elzinga19-09-2019

Het was een fijne vakantie op een supermooie camping.

• 8Eetgelegenheden

• 9A. J.16-09-2019

Voorheen kwam ik altijd met de tent. Dit jaar voor het eerst een caravan gehuurd. Heerlijk, lekker bed, eigen toilet, badkamer,verwarming, keuken met alles erbij. Royale leefruimte. Caravan aan het water. En nauwelijks duurder dan een staplaats. Mooie vissen gevangen. Ik heb genoten.

• 9Sylvia15-09-2019

We hebben erg genoten. Wel vinden we de ligbedjes bij het zwembad wat zwak.

• 6Eetgelegenheden

• 6Robert12-09-2019

Weinig flexibiliteit onder het personeel. Mijn vriend was ziek en vroeg of hij alleen de cheeseburger mocht zonder patat. Dat was absoluut niet mogelijk. Dan moesten we het maar meenemen. Ik snap niet als als 2 andere personen wel van de kaart gaan eten en drinken dat dit dan niet wordt toegestaan. En zo waren er continue dingen. We zijn 2 dagen eerder weggegaan omdat de kleine ziek was en dat alles ons begon te irriteren.

• 4Eetgelegenheden

15 tips over Camping Le Paradis

• Nancy, 02-01-2014

Mobilhomes aan het water zijn erg mooi! Je kunt geruime tijd van te voren boeken. Grotten bezoeken is leuk, kastelen (castlenaud, beynac), Sarlat (leuke stad), Roque Saint Christoph (1 km lange klif in de rots), Dinopark (in stadje Saint Leon). Er is een leuke wandeling (hardlopen en wandelen) van zo'n 5 km. Start vanaf de camping (gele paaltjes route). Kanovaren echt een aanrader! Aankomst en vertrek ook op woensdag mogelijk (scheelt file).

• Familie Mol, 19-07-2013

Restaurant Le Petit Leon in St. Leon. Happy Hour op Le Paradis.

• Samantha, 24-07-2014

Het kasteel Castlenaud is een aanrader! Veel artikelen (bijv. Zwaarden en malienkolders) worden tentoongesteld en in de zomermaanden worden er zwaardgevechten nagespeeld en wordt met waterballonnen geshowd hoe de katapulten vroeger werkten.

33 vragen over Camping Le Paradis

• MARJAN, 01-10-2019

RIVIER

IS ER NOG STEEDS GEEN STRANDJE/MOGELIJKHEID TOT POEDELEN BIJ DE RIVIER?

• Bert Cuijpers, 14-02-2017

Pubers

Wij komen met 2 pubers van 13 en 15. Is er genoeg te doen voor deze leeftijdsgroep? En zijn er genoeg leeftijdsgenoten?

• Sas, 07-04-2016

animatie in het Nederlands?

Is de animatie voor kinderen (7 jaar oud) in het Nederlands?

Camping Le Paradis info

• Aantal sterrenstersterstersterster