Vakantiepark Village Océlandes

• Onderkomen7,7
  • Activiteiten7,3

18 tips over Vakantiepark Village Océlandes

Marco, 18-8-2013
Zoals al vele tippen zijn er leuke lokale markten in de omgeving waar je de heerlijkste lokale delicatessen kunt kopen.San Sebastian (Spanje) lekker eten bij vele tapas barretjes waar de heerlijkheden op de bar staan om op te eten, te samen met een lekkere sangria.
J_vanhaandel, 22-7-2013

L'Hony is wat handigere met kleinere kinderen (niet zo groot en een douche aanwezig). Mimizan (plage) is een leuke stad om naar toe te gaan.

Op korte afstand is ook een leuk klimpark aanwezig voor kinderen vanaf 6 jaar. Een aantal instructeurs spreken ook goed engels.

Hans, 18-11-2012
Ga een keer kanoën op de Contis. Startpunt is richting Lit- et-mixte, even buiten het dorp. Heel wat anders dan drijven en peddelen op de Dordogne.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Océlandes voor je op een rij gezet:

Michel van Emden, 27-8-2012
Ga op uitstap naar Spanje (San Sebastian),
Stephanie van den berg, 18-8-2012
St. Jean de luz en St. Sebastiaan in Spanje moet je echt bezoeken als je daar bent. Ongeveer 1,5 uur rijden. St. Jean de luz erg schattig badplaatsje ivm biarritz,ook daar in de buurt. St. Sebastiaan erg mooie stad en overheerlijke tapas.
Fam Tromp, 1-8-2012
Prachtige plaasten in de omgeving. Dichtbij is het strand van Contis. Mooi schoon strand met een zee met geweldige golven. Voorts is een bezoek aan Dune Du Pilage (80 km), Biarritz (80 km) maar zeker San Sebatian (140 km) waard.

Lara, 15-6-2012

Bij Contis-Plage is een leuk binnenstrandje waar het heerlijk toeven is met jonge kinderen. Er is geen golfslag en zelfs hele jonge kinderen kunnen er prima spelen.

Ook een aanrader is Hossegor-Soorts waar sinds enige tijd een groot Outlet-Center is gevestigd. Dit is zelfs zo groot dat je je auto moet gebruiken om alle winkels te kunnen zien/bezoeken.

Meijll, 8-6-2012
Bezoek San Sebastian, een werkelijk fantastische stad, waaraan Biarritz niet kan tippen.