Vakantiepark Village Océlandes

• Onderkomen8,5
  • Activiteiten7,8

18 tips over Vakantiepark Village Océlandes

jcfase, 31-7-2015
Stadjes die nog niet genoemd zijn, maar wel de moeite waard. Dax, ongeveer 45 min rijden. Leuk plaatsje met bronnen en oude stadswal. Gewoon typisch Frans, ook om even lekker te lunchen op het terras. Daarnaast St Jean de Luz, een oud stadje wat echt leeft, met oude haven, boulevard en veel gezelligheid.
jcfase, 31-7-2015
Ecomusee Marqueze is een aanrader. Vanaf het park ca 40 min rijden, met treintje naar openluchtmuseum in het bos. Het museum laat zien hoe in de regio ruim 100 jaar terug geleefd werd. Onze kids (2 en 4) vonden het ook leuk, maar voor oudere kids zeker aan te bevelen. Leuke dagtrip.
Franc, 14-7-2015
Lac de Leon, een groot meer heel langzaam aflopend, ideaal voor (kleine) kinderen. Verder natuurlijk de stranden, met de geweldige golven.

We hebben een aantal aanbieders voor Village Océlandes voor je op een rij gezet:

Rob en Joke, 31-5-2015

Stranden: Cap-de-L'Homy en Contis Plage

Steden: Bayonne en Biaritz

Autotochtje: Pays Basque (heuvels/bergjes) + treintje naar de top van La Rhune

Attracties: Écomusée la Grande Landes; start in Sabres met een treintje. Reserve Orthologique in Du Teich (omgeving Arcachon). Dune de Pilats (105 m. hoog duin). Watervliegtuig museum (Musée Historique de l'Hydraviation) in Biscarrosse

marjawim, 17-7-2014
Het restaurantje Aloha in Contis heeft naast heerlijke pizza's ook een grote zandbak voor de kinderen.
Peters, 1-7-2014

In Contis Plage is er nu zelfs een Sushi Afhaal tentje,

Zit in de tweede straat rechts. Wel even van tevoren bellen anders moet je lang wachten. We hebben met de kinderen een picknick mand gemaakt en heerlijk op het strand gegeten onder het genot van de ondergaande zon.

Tip voor op reis, regel even een zender voor de tolweg bij de anwb. voorkomt veel irritatie bij het wachten voor de tolpoorten, je kunt zo doorrijden!

Evert Jan Bos, 24-11-2013
De pizzeria in Lit-et-Mixe, La Cottage in Uza, het restaurant tegenover de kerk
A. Pater, 14-9-2013
Cap de I'Homy Plage is echt een heerlijk strand ook voor de kleine kinderen.
J.Schoemaker, 30-8-2013

Huur - of neem fietsen mee! Je kan erg leuke routes fietsen o.a. naar het strand.

De tennisbaan op het park is goed onderhouden, dus je kan lekker een balletje slaan. Genoeg mensen die willen spelen!

Marco, 18-8-2013
Zoals velen al tippen zijn er leuke lokale marktjes bij kleine plaatsjes in de omgeving. Biarritz en San Sebastian zijn leuke uitstapjes voor een dag om lekker te winkelen en te eten.