Vakantiepark Village Océlandes

Vakantiepark Village Océlandes
8,1

• Activiteiten7,8
  • Onderkomen8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Village Océlandes voor je op een rij gezet:

111 reviews over Vakantiepark Village Océlandes in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig park, heerlijk genoten!

Marieke
30-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

We kwamen hier voor het 5e jaar dus dat zegt wel wat! Huisje zover mogelijk van het zwembad af want dat kan soms nog wel wat lawaai geven. Aan de bosrand, die ondertussen gekapt is dus nu vrij uitzicht geeft, prachtig!

De Nl parkbeheerder Jerome deed weer goed zijn best en neemt alle tijd voor je en is zeer behulpzaam.

De huisjes zijn van alle gemakken voorzien, al kunnen de matrassen beter. Wifi is slechts voor 250 personenen/items beschikbaar dus soms paar keer proberen in te loggen en hopelijk is er dan iemand uitgelogd.

Verder was het schoon en het zwembad aangenaam. Volgend jaar komen we weer!

Nooit meer!

Dobbelsteen
1-8-2018
  • Onderkomen8

Het is een park wat netjes onderhouden wordt. Ook een leuk zwembad voor de kids. Het huisje was schoon en van alle gemakken voorzien. De animatie hebben onze kinderen niet aan meegedaan... we zijn vooral veel naar het nabijgelegen strand geweest. Wij vinden het erg vervelend dat de tieners die savonds rondhangen bij de tafeltennistafels veel herrie maken. Het gaat door tot 1.00 uur snachts... en iedere avond... voor ons nooit meer...

Geweldige vakantie gehad! Voor herhaling vatbaar!

Fam. Huijser
24-10-2017
  • Onderkomen10

We zijn voor komend jaar weer aan het kijken om een huisje te huren op vakantiepark Village Ocelandes. In juli 2016 zijn wij hier op vakantie geweest en dat is heel goed bevallen. Ons huisje (nr. 91) was fantastisch. Schoon, lichte inrichting, heerlijke hoekbank, alle slaapplaatsen op boven verdieping (geen slaapbank) en complete inrichting. De ligging was ook fijn, aan de bosrand dus heerlijk vrij uitzicht en veel privacy. Toegang tot de woning via een pad en niet eerst met een trapje naar beneden zoals bij sommige andere huisjes. Rustig maar dichtbij parkvoorzieningen. Onze kinderen konden zelf op pad. De kinderen vonden het sportveld en de tafeltennistafels bij de receptie erg leuk. Ze maakten ook dagelijks gebruik van de animatie. Deze was redelijk simpel maar werd leuk ingevuld door de twee meiden die de animatie organiseerden. Strand was ook heerlijk met altijd een parkeerplaats voor de auto. Genoeg om nogmaals terug te komen.

Vrij Uit

Prima park in mooie omgeving

Hanneke
26-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen5

Het park ligt in een erg leuke omgeving. Strand, wandelen, fietsen, varen, paardrijden en mooie natuur. Het strand van Contis-plage is mooi en het dorp gezellig.

Het park zelf ziet er mooi uit. Receptiefunctie is beperkt. Twee uur per dag open.

Ons huisje (27) viel tegen. Niet schoon, gedateerd en deels defect meubilair. Ook veel spullen in diverse kastjes van vorige huurders of eigenaar. Wifi functioneerde zelden. Het huisje heeft een mooie ligging met vrij uitzicht en veel privacy.

Prima park!

Ink
20-8-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij verbleven een week in een 2-persoons studio op Village Ocelandes. Het huisje was klein, maar niet te klein, zeker omdat we voornamelijk buiten hebben gezeten. Het huisje was verder wel van alle gemakken voorzien, er was zelfs een vaatwasser! Wel misten we, vooral op de slaapkamer, gordijnen voor de ramen. Hierdoor had je niet echt een gevoel van privacy bij bijv. het omkleden. Bij ons huisje zat een grote tuin waar we lekker konden zitten, maar dat was niet bij alle huisjes hetzelfde.

Het park is netjes, schoon en rustig. Op nog geen 5 min. lopen is een bakker, dus we konden elke ochtend heerlijk vers stokbrood halen. Ook de supermarkt is dicht bij het park, erg handig! In het dorp zelf is niet veel te doen, maar er zijn genoeg leuke plaatsjes vlakbij. We vonden het wel jammer dat er op het park niet iets van een barretje of iets dergelijks is waar je 's avonds nog even een drankje kan doen.

Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad op dit park. Wat ons betreft een aanrader!

Kindvriendelijk en kleinschalig vakantiepark

Christina
5-3-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Goed: de grote tuin bij ons zeer compleet uitgeruste huisje, veel privacy, rustig park, redelijk kleinschalig, heel kindvriendelijk, voor de kinderen animatie verzorgd door twee enthousiaste Nederlandse studentes, gezellig strandplaatsje Contis Plage met allerlei leuke restaurantjes, ook goede restaurantjes in de buurt, mooi klimpark met ook voor kleine kinderen geschikt klimparcours op 5 min. rijden.

Minder positief: de tuin bij ons huisje was erg kaal, maar ach, hoe belangrijk is dat? bij het zwembad wel ligstoelen, geen ligbedden. Onze dochter is gek op animatie met spelletjes doen etc, we lieten onze agenda een beetje bepalen door de bijna dagelijkse spelletjes die vanaf 18:00 uur verzorgd werden en dat was qua ontspanning voor ons door ons wat minder handig aangepakt, airco was soms toch wel fijn geweest, maar niet noodzakelijk.

Voor herhaling vatbaar; gewoon een gezellige sfeer

Astrid en Patrick
5-2-2017
  • Onderkomen8

Voor de 3e geboekt :-) De kids gaan vast weer veel vriendjes en vriendinnetjes ontmoeten. Complimentje voor de verhuurder van villageocelandes; we zijn wederom weer goed geholpen. Ons favoriete huisje was al bezet, maar een goed alternatief gevonden.

Verzorgd, rustig park

Linda
20-10-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Village Ocelandes. Wij houden van rust en lekker op onszelf zijn. Maar we willen ook graag de levendige en gezellige plekken op kunnen zoeken als het ons uitkomt...en dat is hier gelukt!

+ Verzorgd, rustig park. Ontspannen sfeer.

+ Gastvrij welkom bij de receptie, heerlijk flesje wijn bij aankomst

+ Ons huisje nummer 152 lag aan de bosrand, waardoor we ontzettend rustig zaten en veel privacy hadden

+ Huisje was zeer uitgebreid qua inventaris (ruim tuinmeubilair, speelgoed, keukenspullen) Geweldig!

+ Leuke animatie voor de kinderen: 's ochtends dansen en knutselen, 's middags soms een spelactivteit, 's avonds theater. Niet schreeuwerig en opdringerig; je kon het opzoeken als je er zin in had.

- Betaling voor campingbedje en kinderstoel vinden wij niet gastvrij. Het staat ook niet klaar in het huisje; je moet het zelf van de receptie naar het huisje slepen; terwijl je moe aankomt van de reis...dat vonden wij jammer.

- Zwembad ligt op een heuvel waardoor er veel wind is en het niet bevordert tot lang bij het zwembad zitten. Een aantal glazen wanden zouden dit al kunnen verhelpen.

- Wij misten een centrale plek om een drankje te drinken terwijl de kids lekker aan het zwemmen/spelen zijn. Aan de andere kant...doordat dit er niet is, behoud je echt de rust in het park. Dus dit puntje heeft 2 kanten ;-)

Leuk park in een wat mindere omgeving.

Robert147
5-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Pas een paar dagen terug van Village Ocelandes en nu al heimwee ;-) Het park is erg netjes en mooi aangelegd. De huisjes zijn schoon en echt van alle gemakken voorzien. We hebben echt enorm genoten van de grote tuin met veel privacy. Het park heeft een zwembad maar daar kan nog wel wat aan verbeterd worden. Zowel wat onderhoud betreft als ook de aankleding. Het nodigt niet echt uit om er lang te vertoeven. Ook misten wij een barretje waar je een biertje, wijntje of ijsje kon halen. Een ijsje kon je halen bij de receptie maar die was maar twee uur per dag ('s-ochtends) open. Dat ijsje halen we wel ergens anders maar voor problemen met je huisje of vragen over uitjes kon je dus maar heel beperkt terecht bij de receptie. Wij misten ook een broodservice, iets wat we bij andere parken in Frankrijk wel hadden.

Het park ligt in Saint Julien en Born en dat dorp viel erg tegen. Het enige restaurant is geen aanrader. Gelukkig zijn er in de omgeving leuker dorpjes. Al met al een leuke vakantie maar voor natuur en cultuur hebben wij toch de voorkeur voor de Dordogne.

Prachtig park met matige service

Ellen
28-8-2016
  • Onderkomen8

Prachtig park, met leuke huisjes. Ons huisje (142) had een mooi besloten tuin en een airco, dit gaf veel comfort tijdens de warme dagen.

Het park ligt in een prachtige omgeving, vlak bij het bos en op 8 km van het strand. Je kan in de omgeving fietsen, kanoën, klimmen en natuurlijk naar het prachtige strand. Wij hadden onze twee jongens van 9 en 16 mee. Ook op het park hadden zij voldoende vertier. Het zwembad is voor het hoogseizoen te klein. Wij waren hier voor het tweede jaar. Helaas hadden wij dit jaar wat problemen: het huisje was vies bij aankomst (terwijl iedere huurder verplicht is om schoonmaakkosten te betalen) we hadden geen wifi en tv door blikseminslag en het water in de vaatwasser liep niet meer weg. Wij hadden geen goede ervaring met de afhandeling van de klachten door de beheerders van het park. Bij onvoorziene, grotere problemen zoals de slechte schoonmaak (niet alleen bij ons) en blikseminslag leek het of zij hier niet goed mee om konden gaan. Ze reageerde geïrriteerd (we kregen het gevoel dat we niet moesten zeuren) en communiceerde slecht over de status van de klachten (monteur van de vaatwasser die na drie dagen onaangekondigd voor de deur staat). Hopelijk was dit eenmalig, want het is verder een mooie locatie om vakantie te vieren!

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Village Océlandes in St. Julien-en-Born (Landes), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Village Océlandes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.