St. Julien-en-Born (Landes)

We hebben een aantal aanbieders voor St. Julien-en-Born (Landes) voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Julien-en-Born (Landes)

Geweldig park, heerlijk genoten!

Marieke,
    30-8-2018

We kwamen hier voor het 5e jaar dus dat zegt wel wat! Huisje zover mogelijk van het zwembad af want dat kan soms nog wel wat lawaai geven. Aan de bosrand, die ondertussen gekapt is dus nu vrij uitzicht geeft, prachtig!

De Nl parkbeheerder Jerome deed weer goed zijn best en neemt alle tijd voor je en is zeer behulpzaam.

De huisjes zijn van alle gemakken voorzien, al kunnen de matrassen beter. Wifi is slechts voor 250 personenen/items beschikbaar dus soms paar keer proberen in te loggen en hopelijk is er dan iemand uitgelogd.

Verder was het schoon en het zwembad aangenaam. Volgend jaar komen we weer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

goede vakantie gehad

familie van S,
    21-8-2018

We hebben ons prima vermaakt op deze camping. Kinderen hadden snel contact met de andere Nederlandse kinderen. Het zwembad vonden ze super. De badmeesters zorgen voor toezicht. Af en toe streng maar dat mag. Veiligheid voor alles. Het stand ligt wat verder weg dan wij dachten. Maar hebben er heel wat dagen doorgebracht. Die golven Fantastisch. Surfplanken en bodyboard zijn te huur in Contis Plage. De stacaravan die wij gehuurd hebben zag er mooi uit. Bijna nieuw. De BBQ en oven die er bij hoorde, super fijn. Animatie was grotendeels Franstalig dat was jammer. TIPs: We hebben geklommen in het naast gelegen klimbos. Goede service, veilig klimmen. Bordeaux mooie stad, moeite waard om heen te gaan, net als tapa's eten in San Sebastian.

Wel wat problemen gehad met de borg die per abuis was afgeboekt maar dit is naar contact met siblu goed opgelost.

Pluspunt Nederlandstalige receptioniste. Maakt het regelen van zaken toch wat makkelijker.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018
    Laurent HIGOS - Directeur, Directeur du village, 8-10-2018

Hallo,

Bedankt voor het geven van uw mening over onze Siblu camping - Les Dunes de Contis.

We zijn verheugd om te lezen dat het hele gezin van hun verblijf bij ons heeft genoten en we hopen je weer te zien in 2019.

Nooit meer!

Dobbelsteen,
    1-8-2018

Het is een park wat netjes onderhouden wordt. Ook een leuk zwembad voor de kids. Het huisje was schoon en van alle gemakken voorzien. De animatie hebben onze kinderen niet aan meegedaan... we zijn vooral veel naar het nabijgelegen strand geweest. Wij vinden het erg vervelend dat de tieners die savonds rondhangen bij de tafeltennistafels veel herrie maken. Het gaat door tot 1.00 uur snachts... en iedere avond... voor ons nooit meer...

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk rustig, gezellig en prachtige omgeving.

Chiel van Wijnen,
    28-7-2018

Wat een rust... Het chalet staat gedurende de hele dag in de schaduw helemaal achterop het terrein. (In de zon zitten kan ook, met het tuinset óf lekker in de hangmat) Alles wat je maar nodig kan hebben is aanwezig, incl. airco en klamboe voor boven het bed. We hebben ontzettend genoten. De eigenaren wonen voorin op het terrein, en zijn supervriendelijk en steeds bereid vragen te beantwoorden. We hebben veel tips gekregen voor de leuke acticviteiten in de omgeving. Maar minimaal één dagje in en rond de blokhut verblijven is zeker ook aan te raden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastische plek!

Corne,
    29-1-2018

Heerlijke plek om te verblijven. Camping is omringd door prachtige bomen en groen. A.s. jaar komen er nieuwe faciliteiten hoorden we, sinds de camping onder Siblu Villages valt. Zijn benieuwd en komen graag eens terug!

Gereisd met vrienden in januari 2018
    Laurent HIGOS, Directeur du village, 11-4-2018

Bonjour,

Merci d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre village vacances.

Beaucoup de nouveautés vous attendent sur 2018, nouveaux toboggans aquatiques, nouvelle aquatower, nouvelle aire de jeux,...

Cordialement

St. Julien-en-Born (Landes) scoort een 7,7 uit 10, op basis van 35 reviews