Camping Municipal Le Bourniou

7,6

3 reviews over Camping Municipal Le Bourniou in het Nederlands

Heerlijk om ieder jaar weer terug te gaan!!

Anna-Maria Vink
31-12-2010

Al meer dan 20 jaar komt mijn familie op deze camping. Het is een heerlijke plek waar je je helemaal thuis voelt, en waar je echt kan genieten! Als je een fijne plek hebt hoor je snachts de rivier stromen en kun je sochtends vanuit je tent zo het keienstrand op lopen... Er zijn 3 toiletgebouwen waarvan er pas 1 is vernieuwd, dus lekker modern! De andere twee zijn al jaren hetzelfde, maar toch heel fijn. Als je van vissen en snorkelen houdt ben je ook op de juiste plek! Tegenver de camping is een hoge berg die prima te beklimmen is, en er is een prachtig fietspad wat kilometers lang is! Op een kwartiertje lopen zit een schattig dorpje met een bakker, kapper, supermarktje, bar en kerk etc.. Bij de bar kan je heerlijk eten, alleen is het soms erg lang wachten.. Op ong. 25 min rijden met de auto ben je in Sarlat, echt de moeite waard! Er is veel te doen in de prachtige omgeving, en de camping is heel goedkoop dus voor een voordelige en heerlijke vakantie zeker een aanrader!!!

Gereisd Met vrienden in januari 2010

Goede municipal

Paul
7-10-2010

Direct aan de rivier de Dordogne. Onderste plaatsen zijn verdwenen ivm gevaar voor overstromingen. Grote plaatsen rijk beschaduwd. Sanitair gedateerd maar wel schoon. 's Avonds wordt er regelmatig bij de bar/snackbar muziek georganiseerd wat enig lawaai kan geven. personeel erg vriendelijk. Net zoals zoveel municipals ligt deze ook naast de sportvelden. Hier kunnen ook zigeuners staan. In de Dordogne kun je goed zwemmen en het strand bestaat uit kiezels/keien. Vanaf de camping kanotochten. Sarlat en Souillac op een kwartiertje afstand. Leuke stadjes.

Gereisd Met vrienden in juli 2002

Een echte municipal camping

Jan Harmsen
29-8-2010

Een echte municipal camping met al zijn voor en nadelen. Veel lawaai.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Le Bourniou in St. Julien de Lampon (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Le Bourniou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.