Camping Le Mondou

9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, St. Julien de Lampon (Dordogne)

9Fenomenaal

• 8.4Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

79 reviews over Camping Le Mondou

• 9Sandra, Marcel en Luuk10-08-2019

Heerlijke tijd gehad!

Mooie kleine, groene camping met groot zwembad en fijn speelveld waar de kinderen bijeen komen om bijvoorbeeld te voetballen. Prachtig schoon toiketgebouw (met toiletpapier) met grote doucheruimtes. Kaartsysteem met punten werkt prima en is ruim voldoende. Eigenaren John en Lia en beheerders Jos en Lammy zijn erg vriendelijk en gastvrij. Wij hebben hele leuke mensen ontmoet tijdens de pizza-avonden. Wij houden zelf niet van vis, maar de gerookte forel-avonden werden goed bezocht. Ook mogelijkheid tot ophalen heerlijke frietjes. Jeu de boules op maandag voor jong en oud was erg gezellig en het dierengeluidenspel was voor de jonge jeugd een hele beleving. Geen zin in het zwembad, dan kun je in het dorp dobberen op de Dordogne. In de buurt van de camping is heel veel te zien en te doen. Grote supermarkt redelijk dichtbij. Wij hebben een top-vakantie gehad. John, Lia, Jos en Lammy, bedankt!

• 2018
    9Mieke29-11-2018

Goede tijd gehad.

Niets op deze camping aan te merken, precies hoe wij het voorgesteld hadden

• 10Judith en Dennis27-11-2018

Heerlijke 2 weken

2 weken een Safaritent gehuurd. Prachtige inrichting, heerlijke bedden. Wat was het weer (8e keer) heerlijk op Le Mondou. Rust, niks moet, relaxen. De omgeving is prachtig, veel te zien. Marktjes, leuke winkeltjes, kastelen, de rivier, voor ieder wat wils. De camping is schoon, het zwembad heerlijk om in af te koelen. Pizza's niet te versmaden!

• 10Eetgelegenheden

• 10David, Trudy,Sabina,Remco en Gwen05-11-2018

Een geweldige vakantie gehad.

Een mooie lodse/ safaritent, waar onze kinderen zich goed in vermaakten. Vochten wie er in het stapelbed mochten slapen. Groot terras met houten meubels. we vonden het erg sfeervol. Er was voor onze kinderen voldoende annimatie, maar voor hen was het zwembad het meest in trek. Onze kleinste kon alle dagen in het babybadje, een washuis wat altijd schoon was. De camping ligt centraal gelegen, waardoor je makkelijk uitstapjes kan maken.

• 8Jolanda14-10-2018

Leuke camping, zeker voor jonge kinderen!

Le Mondou is een gezellig, kleinschalig camping. Er heerst een gemoedelijke sfeer en je gauw contact met andere mensen op de camping. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is heerlijk ruim voor de grootte van de camping wat erg fijn was aangezien het iedere dag boven de 35 graden was. Wij verbleven in een stacaravan, deze was netjes, schoon en ruim! De bedden voor onze dochters waren ook prima. Het enige nadeel was dat er geen horren voor de ramen waren en we erg veel last hadden van muggen. 1x per week is er pizza avond op de camping, dan bakt de eigenaar verse pizza en eet je gezamenlijk met andere campinggasten aan lange tafels. Ook is er een forel avond 1x per week, dan wordt er vers gevangen, gerookte forel geserveerd op dezelfde wijze. De camping ligt op loopafstand van de rivier, al namen we wel vaak de auto mee ivm strandstoeltjes ed. Kortom wij vonden het een prima camping en hebben genoten!

• 7Eetgelegenheden

• 8Trudi02-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Mooie camping in het groen. Goed en schoon sanitair en zwembad. Dagelijks vers brood, gezamenlijke maaltijden paar keer per week, activiteiten voor jong en oud, betrokken eigenaren, campingplaats mocht wat groter zijn (meer privacy was welkom).

• 10Jean Zijta28-05-2018

Ieder jaar!

Wat vond ik goed? Sfeer, sanitair (top!!!), betrokkenheid van de eigenaren, ligging (centraal, niet midden in 'valkenburg'), eetgelegenheid, kindvriendelijk, hulpvaardigheid, kennis van zaken, wifi, vlak bij leuk dorp, petanque, zwembad (schoon!!). Mogelijkheid om belangrijke evenementen op groot TV scherm te bekijken, praathuis.

Wat vond ik niet goed? Partijdigheid van de eigenaar bij uitgezonden voetbalwedstrijden. En het feit dat de eigenaar altijd wil winnen bij Petanquewedstrijden. Kan verder niets verzinnen.

• 10Eetgelegenheden

• 2017
    8anoniem11-09-2017

Heerlijk ontspannen

2 weken op Le Mondou. Heerlijk ontspannen. Waar we normaal echte rondtrekkers zijn hebben we dit jaar onze vouwwagen opgezet op Le Mondou voor een weekje of 2.

Prima sanitair, een heel lekker zwembad en ijskoud bier in de bar. We hebben genoten van de gastvrijheid en de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Richard15-08-2017

Fantastische camping

Centraal gelegen in de Dordogne , op loopafstand van het dorp Saint Julien de Lampon waar veel aktiviteiten georganiseerd worden, o.a eetfestijn met livemuziek. Camping is goed verzorgt met modern en schoon sanitair. Er worden gezellige aktiviteiten georganiseerd voor jong en oud. We hadden een plaats met een prachtig uitzicht op de Dordogne vallei. Er is een groot zwembad, waar we veel gebruik van hebben gemaakt.Voor ons een camping die we bij onze familie en vrienden zullen aanraden. John en Lia bedankt.

• Oude reviews

8jo en yvonne frijns28-08-2016

geweldige camping

Zeer betrokken eigenaren,maar altijd professioneel. Wij hadden een enorm grote plaats met veel privacy. Heerlijk gegeten op de camping (zelf gebakken houtoven pizza en zelf gerookte forel). Ook het weekendmenu was lekker. Leuke dag op het water gehad met de kano. De campingeigenaar ging zelf mee en heeft alles geregeld. Prachtige omgeving waar veel te zien is. Jammer dat de camping niet op loopafstand ligt van een gezellig dorp of stadje.

John, eigenaar, 15-08-2017

Fijn dat u het verblijf prettig hebt gevonden. Onze camping ligt wel op loopafstand van het dorp Saint Julien de lampon. U vind hier een bakker,slager,kruidenier, drogist, doctor,tandarts, bar enz. In het hoogseizoen wordt er ook veel georganiseerd.

7 tips over Camping Le Mondou

• irma, 26-03-2014

Maak gebruik van de heerlijke dineravonden, goed georganiseerd, lange tafels. Je krijgt eten, zoals de Fransen het in die streek ook eten, en vooral veel informatie erbij. Maak gebruik van de mogelijkheid om samen met de eigenaar en andere campinggasten een stuk op de Dordogne te kanoën. Het is probleemloos (want John regelt alles) en gezellig! Ga op stap in de omgeving (Sarlat, Rocamadour, etc.) John en Lia kunnen je perfect adviseren!

• jos, 08-08-2013

Sarlat, als het droog is! Notre Dame des Neiges (Bij Gourdon) Rondleiding door Lia in kerk St. Julien

• Fam Manning, 05-08-2013

Doe zeker mee aan de thema avonden: waaronder: vers gevangen en zelf gerookte zalm eten. Deze avonden staan garant voor een hoop gezelligheid, en je maakt kennis met allerlei camping gasten.

0 vragen over Camping Le Mondou

• SchaduwplaatsenAanwezig