Camping Le Mondou

9.5Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, St. Julien de Lampon (Dordogne)

9.5Fenomenaal

• 8.9Eetgelegenheden
  • 9.5Staat v/h sanitair

Meer camping info

80 reviews over Camping Le Mondou

• 10Marielle Kieneker24-08-2020

Heerlijke vakantie gehad

Wij hadden een safaritent geboekt via een touroperator. Hoewel we hadden getwijfeld of we wel moesten gaan in verband met Corona, zijn we erg blij dat we zijn gegaan! Deze tent was voor ons perfect. Lekkere rustige plek en van alle gemakken voorzien (geen eigen sanitair overigens). In verband met Corona was de camping (helaas voor de net nieuwe campingeigenaars) behoorlijk leeg. Daardoor hadden we regelmatig het zwembad ongeveer voor onszelf alleen. Het sanitairgebouw was en bleef erg schoon. Kaartsysteem werkte prima. Je kon er lekker een hapje eten. Iedere vrijdag hadden ze eigengemaakte pizza uit de steenoven en ze hadden ook paëlla-avonden. Hiervoor diende je wel te reserveren. Hoewel we eigenlijk hadden gekozen voor deze camping omdat deze Nederlandse eigenaren zou hebben, hebben de Franse eigenaren het prima voor elkaar en zijn ook erg aardig en behulpzaam. De omgeving is ook prachtig. Wij komen vast nog wel een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    9Sandra, Marcel en Luuk10-08-2019

Heerlijke tijd gehad!

Mooie kleine, groene camping met groot zwembad en fijn speelveld waar de kinderen bijeen komen om bijvoorbeeld te voetballen. Prachtig schoon toiketgebouw (met toiletpapier) met grote doucheruimtes. Kaartsysteem met punten werkt prima en is ruim voldoende. Eigenaren John en Lia en beheerders Jos en Lammy zijn erg vriendelijk en gastvrij. Wij hebben hele leuke mensen ontmoet tijdens de pizza-avonden. Wij houden zelf niet van vis, maar de gerookte forel-avonden werden goed bezocht. Ook mogelijkheid tot ophalen heerlijke frietjes. Jeu de boules op maandag voor jong en oud was erg gezellig en het dierengeluidenspel was voor de jonge jeugd een hele beleving. Geen zin in het zwembad, dan kun je in het dorp dobberen op de Dordogne. In de buurt van de camping is heel veel te zien en te doen. Grote supermarkt redelijk dichtbij. Wij hebben een top-vakantie gehad. John, Lia, Jos en Lammy, bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Mieke29-11-2018

Goede tijd gehad.

Niets op deze camping aan te merken, precies hoe wij het voorgesteld hadden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Judith en Dennis27-11-2018

Heerlijke 2 weken

2 weken een Safaritent gehuurd. Prachtige inrichting, heerlijke bedden. Wat was het weer (8e keer) heerlijk op Le Mondou. Rust, niks moet, relaxen. De omgeving is prachtig, veel te zien. Marktjes, leuke winkeltjes, kastelen, de rivier, voor ieder wat wils. De camping is schoon, het zwembad heerlijk om in af te koelen. Pizza's niet te versmaden!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10David, Trudy,Sabina,Remco en Gwen05-11-2018

Een geweldige vakantie gehad.

Een mooie lodse/ safaritent, waar onze kinderen zich goed in vermaakten. Vochten wie er in het stapelbed mochten slapen. Groot terras met houten meubels. we vonden het erg sfeervol. Er was voor onze kinderen voldoende annimatie, maar voor hen was het zwembad het meest in trek. Onze kleinste kon alle dagen in het babybadje, een washuis wat altijd schoon was. De camping ligt centraal gelegen, waardoor je makkelijk uitstapjes kan maken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Jolanda14-10-2018

Leuke camping, zeker voor jonge kinderen!

Le Mondou is een gezellig, kleinschalig camping. Er heerst een gemoedelijke sfeer en je gauw contact met andere mensen op de camping. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad is heerlijk ruim voor de grootte van de camping wat erg fijn was aangezien het iedere dag boven de 35 graden was. Wij verbleven in een stacaravan, deze was netjes, schoon en ruim! De bedden voor onze dochters waren ook prima. Het enige nadeel was dat er geen horren voor de ramen waren en we erg veel last hadden van muggen. 1x per week is er pizza avond op de camping, dan bakt de eigenaar verse pizza en eet je gezamenlijk met andere campinggasten aan lange tafels. Ook is er een forel avond 1x per week, dan wordt er vers gevangen, gerookte forel geserveerd op dezelfde wijze. De camping ligt op loopafstand van de rivier, al namen we wel vaak de auto mee ivm strandstoeltjes ed. Kortom wij vonden het een prima camping en hebben genoten!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Trudi02-08-2018

Zeker voor herhaling vatbaar

Mooie camping in het groen. Goed en schoon sanitair en zwembad. Dagelijks vers brood, gezamenlijke maaltijden paar keer per week, activiteiten voor jong en oud, betrokken eigenaren, campingplaats mocht wat groter zijn (meer privacy was welkom).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Jean Zijta28-05-2018

Ieder jaar!

Wat vond ik goed? Sfeer, sanitair (top!!!), betrokkenheid van de eigenaren, ligging (centraal, niet midden in 'valkenburg'), eetgelegenheid, kindvriendelijk, hulpvaardigheid, kennis van zaken, wifi, vlak bij leuk dorp, petanque, zwembad (schoon!!). Mogelijkheid om belangrijke evenementen op groot TV scherm te bekijken, praathuis.

Wat vond ik niet goed? Partijdigheid van de eigenaar bij uitgezonden voetbalwedstrijden. En het feit dat de eigenaar altijd wil winnen bij Petanquewedstrijden. Kan verder niets verzinnen.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8anoniem11-09-2017

Heerlijk ontspannen

2 weken op Le Mondou. Heerlijk ontspannen. Waar we normaal echte rondtrekkers zijn hebben we dit jaar onze vouwwagen opgezet op Le Mondou voor een weekje of 2.

Prima sanitair, een heel lekker zwembad en ijskoud bier in de bar. We hebben genoten van de gastvrijheid en de omgeving.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Richard15-08-2017

Fantastische camping

Centraal gelegen in de Dordogne , op loopafstand van het dorp Saint Julien de Lampon waar veel aktiviteiten georganiseerd worden, o.a eetfestijn met livemuziek. Camping is goed verzorgt met modern en schoon sanitair. Er worden gezellige aktiviteiten georganiseerd voor jong en oud. We hadden een plaats met een prachtig uitzicht op de Dordogne vallei. Er is een groot zwembad, waar we veel gebruik van hebben gemaakt.Voor ons een camping die we bij onze familie en vrienden zullen aanraden. John en Lia bedankt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Camping Le Mondou info