St. Julien de Lampon (Dordogne)

Reviews over St. Julien de Lampon (Dordogne)

Relaxed en genieten

Bea Hazelebach
    26-1-2019

Ons verblijf was een vakantie woning van touroperator. Dit samen met een prive-zwembad. We hebben heerlijk kunnen genieten van de rust en de omgeving. Verder is het ideaal voor met een hond. De woning was een prive bezit van een warme bakker. Het was in een klein dorpje met een pizzaria, bakker en een kleine supermarkt. Maar Sarlat bevind zich in de buurt. Dit is een leuke stad om te bezoeken. Maar daar vind je meerdere grote supermarkten. Daar vind je zeker je dagelijkse boodschappen. Verder is er veel te doen in de omgeving. Zoals grotte bezoeken en andere historirsche plaatsen.

Mooie plek!

Chantal
    20-6-2018

Gemeente camping aan de rivier de Dordogne waar de kinderen volop kunnen spelen en zwemmen. Gemoedelijk, geen luxe maar alles wat je nodig hebt om heerlijk te ontspannen. Dorpje met heerlijke bakker op loopafstand.

Het is een leuk,authentiek Frans dorpje .

Francis
    16-10-2017

Het is gelegen vlakbij de rivier de Dordogne, waar de natuur prachtig en een beetje woest is, door de loop van de rivier en de grillige rotsen.Vlakbij kan je kanoën, wandelen en lekker uit eten gaan. Er zijn prachtige oude vestingstadjes in de omgeving, waar vaak "brocantes -of vide-greniers" zijn,waar je, met een beetje geluk- bijna antieke- spulletjes op de kop kunt tikken. Sarlat is een mooie oude gerestaureerde middeleeuwse stad.Voor liefhebbers van geschiedenis is er heel veel te ontdekken, òòk voor kinderen, in de Dordognestreek en ook aan de rivier de Vesère,die vlak bij is.

Gereisd Met partner in september 2017

Simpel dorpje

Paul
    26-7-2012

Naast een bakker, slager, winkeltje en pizzeria is er niet veel in het dorp. Toch is het een gezellig dorpje waar je lekker op het terras een koffie kunt nemen en de dag aan je voorbij laten gaan. Ook kun je aan de rivier lekker op het strand liggen of 's avond een vuurtje maken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

rustig

c van lunenburg
    25-1-2012

Het is een klein dorpje met een aantal retaurants in de buurt, bv het forellenrestaurant. Maar ook een pizaria in het dorp waar je ook de piza's kunt halen en op de capming kan opeten. Veel bezienswaardigheden in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2012
St. Julien de Lampon (Dordogne) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 22 reviews