Camping La Petite Lande

2 reviews over Camping La Petite Lande in het Nederlands

Zeer leuke rustige camping

T+J
21-10-2017

Het is een kleine (mini)-camping van max 6 staanplaatsen, ook zeer geschikt voor campers, welke van alle gemakken is voor zien, electra, water, zeer nette santair, het ligt op een wat afgelegen, rustige plaats, zeer geschikt om vandaar uit de dordogne-vert te ondekken te voet en de fiets (voie-vert aanbevolen!) en de auto. Camping is wat minder geschikt voor kleine kinderen, maar zijn wel wat speeltoestellen en zwembad is aanwezig!

Hier Kom je echt tot rust!

TB
3-9-2015

Zeer rustig gelegen camping!

Waar je echt een met de natuur ben/komt.

Sanitair up to date!

Gewoon goed voor zeer vriedelijke prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Petite Lande in St. Jory-de-Chalais (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Petite Lande zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.