Camping Merko Lacarra

Camping Merko Lacarra

11 reviews over Camping Merko Lacarra in het Nederlands

Fantastisch mooie ligging en goed verzorgd

Velp
17-8-2019

Wij hebben een mobile home gehuurd. Rechtstreeks via de site van de camping. Makkelijk te regelen. Receptie met Engels sprekende dame. Het personeel waaronder ook de eigenaren waren uiterst vriendelijk.zie je niet vaak.zo hulpvaardig en vriendelijk. De camping is mooi verzorgd met veel groen en privacy bij de mobile home. Via restaurant elke dag vers brood. Wel even dag van te voren reserven. Heerlijke frietjes. Een Carrefour vlakbij (5 minuten rijden) Er is geen avond animatie maar dat hebben wij niet gemist. Strand was druk maar mooie zee. (Augustus)

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige camping met directe toegang tot de oceaan

Annemarie
8-8-2016

Wij hebben op deze camping bijna veertien dagen gestaan. De camping is ons heel goed bevallen. Het is een rustige camping met vooral Franse gasten. Nederlandse gasten zijn er ook, maar in de minderheid. De plekken zijn heel schuin maar groot genoeg voor een caravan of tent. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en doen er alles aan om het je naar de sin te maken. Het sanitair is prima in orde en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Er is geen apart mannen en vrouwengedeelte. Je kunt naar de oceaan lopen. Links af naar de camping is er een klein en wat drukker strand en rechts af kom je op een wat groter strand. Nadeel aan de stranden zijn de vele stenen en rotsen. Zonder waterschoenen bijna niet te doen. In de omgeving zijn veel leuke plaatsen te bezoeken, Biarritz, St Jean de Luz, San Sebastián, Espalet en La Rhune, hier kun je met een treintje naar boven voor vele mooie uitzichten. De omgeving kent een mooie mix tussen bergen en strand.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima

Henny
14-8-2015

Drie weken op deze camping gestaan. Aardig personeel en dichtbij het strand. De plekken zijn echt erg schuin maar wel groot genoeg. Het sanitair wordt drie keer per dag schoongemaakt maar is niet gescheiden, zowel mannen als vrouwen maken gebruik van dezelfde wc's en douches. Als de camping vol staat sta je regelmatig te wachten omdat er te weinig wc's zijn. Op de hoofdweg richting saint jean du luz of naar biarritz sta je altijd in een file, het is een mooie maar erg drukke toeristische omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Prima camping

Erik
4-8-2015

Prima camping, beheerd door zeer vriendelijk eigenaren. Het is een eenvoudige goed onderhouden camping met een paar toestellen voor kinderen, een klein restaurantje en zeer goed sanitair. De plaatsen zijn ruim van opzet. Strand en enkele leuke strandtentjes zijn zeer dichtbij. Op een paar honderd meter ligt een uitstekend restaurant Osta la Mer. Carrefour op 5 min.

Prachtige camping

Johan en Irma
29-7-2015

In dit gebied nabij St Jean de Luz zijn een aantal campings bij elkaar. Deze camping is zonder meer de aller mooiste.

De camping zelf is heel netjes en schoon. Het sanitair is perfect. Zelden zo in Frankrijk gezien.

De camping heeft geen zwembad als de andere campings maar die zwembaden mogen de naam zwembad eigenlijk niet hebben. Dus dat hebben we ook niet gemist. En het strand ligt echt op 50 meter van de camping.

De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk!

De wifi is gratis...... Alles wat gratis is heeft geen waarde, dus daarom net geen 10

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Super

Ard
28-9-2014

Merko Lacarra wordt gerund door een hartelijke, gastgerichte familie. Groen, schoon en lopend naar diverse baaitjes.

Gereisd Met vrienden in september 2014

Mooie camping direct aan zee

jen_rehm
25-7-2014

Het is een rustige camping die er erg mooi bij ligt. De camping wordt goed onderhouden. De eigenaars zijn erg vriendelijk en betrokken, maar spreken geen woord Engels. Het sanitair ziet er goed uit en wordt netjes schoongemaakt en bijgehouden.

Brood kan je op bestelling verkrijgen in het restaurant wat naast de receptie ligt.

Als je de straat oversteekt sta je al op het strand. En als je vanaf de camping een stukje naar rechts loopt vind je nog een ander strand. Als je van strand houdt is de ligging dus perfect.

Uitstapjes naar Biarritz, St. Jean de Luz en st. Sebastian zijn allen goed te doen en allemaal aanraders. Bij wat minder weer is het hier moeilijker om wat leuks te gaan ondernemen, door het gebrek aan bijvoor

Er ligt een grote Carrefour op 5 minuten rijden. en ook de snelweg is erg dichtbij.

Voor kinderen is er op de camping een tafeltennistafel, een speeltuintje en er is een jeu de boule veldje, er is geen animatie op deze camping.

Gereisd Met partner in juli 2014

Super relaxte camping op steenworp afstand van zee

Patriciaa
11-8-2013

Leuke niet al te grote camping nabij zee. De camping wordt gerund door de familie Lacarra. Super vriendelijk en behulpzaam. Wij verbleven in een mobilehome 4 personen type TP. Deze gezellige accomodatie met top uitzicht had een overdekt terras. Echt super want af en toe regende het een klein beetje (einde van de dag) en konden we lekker op het terras blijven zitten want koud was het niet! Iedere ochtend vers stokbrood halen bij restaurantje gelegen naast de receptie. Bestelling brood, de dag daarvoor doorgeven bij restaurant. Geen animatie of zwembad o de camping maar onze kids (10 en 8) hebben dat niet gemist. Gewoon iedere dag naar het strand geweest, 5 minuten lopen. Wel redelijk wat stenen in de zee. Kids hebben zich uitstekend vermaakt met andere kinderen, zowel Frans als Nederlands. Saint Jean de Luz, gezellige badplaats. Uurtje lopen vanaf de camping. Leuk om te doen! Saint jean de luz gezelliger, gemoedelijker dan Biarittz.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Een super vakantie!

Moniek
6-8-2013

Wij waren met zijn tweeën op deze camping en hebben hem als super ervaren! Het is een leuke camping met heel klantvriendelijk personeel, een schoon en nieuw douchegebouw en heerlijk dicht bij het strand je steekt de straat over en dan sta je al op het strand. De plekken op de camping zijn erg royaal en ook schaduwrijk (niet allemaal misschien) verder is er voor de kinderen een speeltuintje en er is wifi beschikbaar. Het restaurantje is compleet en gezellig om 's avonds nog een drankje te doen, en je kunt hier ook verse croissantjes en stokbrood bestellen voor de volgende ochtend. Verder een hele mooie omgeving om vakantie te vieren, en wij zullen zeker nog een keer naar deze camping gaan, echt de moeite waard!

Gereisd Met partner in juli 2013

uitstekende camping

sylvia
27-7-2013

perfect gelegen aan het strand. dichter bij guethary dan bij st jean de luz grote plaatsen en buitengewoon aardige receptie. nieuw sanitair. leuke barretjes aan het strand. kleine winkeltjes in het straatje achter de camping en een knoert van een carrefour op vijf minuten rijden. omgeving is geweldig er is zoveel te doen en te zien... we komen zeker terug!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Merko Lacarra in St. Jean-de-Luz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Merko Lacarra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.