Camping Le Bord de Mer

22 reviews over Camping Le Bord de Mer

• 2018
    8Marietje 1326-07-2018

Heerlijk plekje

Leuke ontvangst op deze kleine camping met behulpzaam personeel om de caravan even over een hobbeltje te duwen. De camping is gelegen aan de Golf van Biskaje met directe toegang tot het Erromardie strand. Er zijn plekken van verschillende grootte. Ons plekje was niet zo groot maar om het uitzicht op de oceaan hebben we die gekozen. 2 sanitair gebouwen die goed schoon werden gehouden. In 45 min. loop je via een wandelpad naar Saint-Jean-de -Luz. Aan het eind van de camping, aan het strand, zijn een paar leuke eetgelegenheden.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

10Henk29-06-2016

Super camping

Bord de Mer Zeer vriendelijk personeel fantastische ligging mooie ruime plaatsen geen activiteiten dus heerlijk rustig direct aan het strand Een camping om terug te komen

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 9Gon01-05-2016

Mooiste plek in Frankrijk

Wij zijn hier al 5 x geweest de afgelopen jaren. Strandje bij de camping. Geweldige ligging. Ruime plekken. En je kunt fietsen naar het St.Jean de Luz, wat een prachtig stadje is. Enige nadeel is 's avonds soms geluidsoverlast van de kinderdisco aan de overkant. Reserveren vooraf is gewenst er zijn maar 60 plekken.

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Rob Centen22-01-2016

Kleine camping in drukke omgeving

Wij hebben hier met onze caravan 6 dagen met plezier gestaan in juli. Plaatsen met uitzicht op zee zijn er maar een aantal en meestal bezet. De voorste plaatsen aan de rand waren nu afgezet wegens instorting gevaar. Eerst onderaan op de camping gestaan direct naast een zeer drukke doorgangsweg met zeer kleine plaatsen. Gelukkig kwam er en plaats boven vrij met gedeeltelijk uitzicht. Je staat allemaal achter een dichte haag (voor de Wind) Met de fiets leuke tochten te maken o.a. naar Biarritz af en toe korte steile klimmen. effe afstappen. Leuke snorkel plaatsen in de diverse beschutte baaien. vriendelijk personeel en goed (verdeeld) sanitair. Inrit van af einde camping goed te doen met caravan om boven te komen. Verder zeer gezellige omgeving .

Gereisd met partner in juli 2015

• 8arjanvanroon29-09-2014

Rustige camping vlak aan zee

In tegenstelling tot veel andere campings aan deze baai, is dit een redelijk kleine en zeer rustige camping. Binnen 1 minuut lopen van je tent aan zee. Weinig voor kleine kinderen te doen, maar dat is ook niet nodig met het strand naast je tentdeur. Saint Jean weliswaar druk, maar nier vervelend toeristisch. Vanaf de camping 40 minuten lopen naar centrum.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 7rwb31-08-2013

Mooie ligging

Camping ligt mooi, naast/ boven het strand. Plaatsen niet allemaal even ruim. Sanitair is nieuw en schoon. Wij stonden in de buurt van de ingang en hadden weinig last van het restaurant en de bar die voor de camping liggen. Wel hadden we regelmatig last van de disco en karaoke van de naast gelegen camping, al duurde dit niet tot middernacht. De ingang van de camping is lastig voor langere combinaties en grotere campers. Ons veld was via een andere ingang bereikbaar. Het kan een overweging zijn om te parkeren voor de camping (alhoewel er daar ook niet veel ruimte is).

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9Nel28-06-2013

wat een rust en mooi uitzicht

camping le Bord de Mer ST Jean de Luz

een mooie kleine camping met nieuwe toilet gebouwen wat de gehele dag schoon is heerlijk rustig .wij waren een lange kabel vergeten we konden er 1 van de eigenaar lenen .

Gereisd met partner in juni 2013

• 10Jansen27-06-2013

Aanbevelnswaard

De camping ligt prachtig, het strand is dichtbij en het is de camping om te kamperen en niet om vermaakt te worden. Het personeel is vriendelijk, het sanitair ok.Geen poespas verder.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 9josephinekanters29-06-2012

Prachtig uitzicht op zee

Camping Bord de Mer is een aanrader. Zeer vriendelijke beheerders, prachtig uitzicht op zee en nieuw sanitair. Je loopt zo van de camping naar het strand. Aan begin van de camping is een winkeltje en restaurantje. Zeer gezellige camping.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Simon en Joost en Meisje van der Hoofd26-06-2011

Geweldig, Moet je naar toe, wandelen,zwemmen,eten

Camping Le Bord de Mer in Saint Jean de Luz is geweldig. Leuk jong team runt de zaak. Alles is netjes schoon, gemaaid en het snoeiwerk wordt secuur gedaan.Ook al is het sanitair wat verouderd,wil dat niet zeggen dat het niet goed onderhouden wordt. Voor de wandelaars,een pad bereikbaar vanaf de camping. boven langs het strand. Zelfs de honden worden toegelaten op een deel van het strand . Wij en onze hond hebben genoten en bedanken het team van de camping.

Gereisd met partner in juni 2011

Camping Le Bord de Mer info