8,4

13 reviews over Camping La Ferme Erromardie in het Nederlands

Prima stacaravan

Jacques VAN SOEST,
8-8-2017

Prima stacaravan. Veel animatie op de camping, muziek en heel veel voor kinderen. Heel weinig Nederlanders. Prima receptie. Klein winkeltje. Prima aan een kiezelstrand met sterke stroming. Niet geschikt voor bodyboarden, wel voor golfsurfen.

Gereisd anders in augustus 2017

Rust, strand Zee

Marinus MONSTER,
25-7-2017

Was een rustige camping eigenlijk direct aan zee, mooie receptie en in een mooie omgeving.

Enige kritiek is dat in het plaatje van mij Flower de Hut/lodge in de vrije natuur stond, maar dan kom je bedrogen uit, de lodge staat omgekeerd tegen de berghelling aan.Dat zou veranderd moeten worden bij de informatie.

Gereisd anders in juli 2017

Goede zeecamping, maar let op waar je gaat staan

Nelemans_2,
28-5-2017

De camping op zich is goed. Ligt meteen aan zee. Nette plekken voor een zeecamping met gras. De receptie is vriendelijk. Je wordt inderdaad met een golfkarretje langs de plekken gereden om te kiezen in verband met de langgerekte camping. Sanitair is redelijk. Minpunt is de te kleine bakken voor de handwas. Je kunt geen emmer onder de kraan plaatsen. De wifi is gratis en goed. Je kunt elke dag brood halen zonder te bestellen. Je kunt naar de leuke plaats St Jean-de-Luz lopen, is een mooie maar wel stevige wandeling met hoogteverschil. Voor onze oudere honden te lang.

Wij hadden de pech, dat we in het derde gedeelte aan de wegzijde gingen staan. Pal achter de heg is een restaurant en bar, die van 's morgens 11.00 tot 's avonds 23.00 uur muziek aan heeft staan. Dat wisten we niet omdat deze op maandag toen we aankwamen niet open was. We zijn dus de tweede dag vertrokken.

Gereisd met partner in mei 2017

Camping direct aan de atlantische kust. 50 meter vanaf de camping ligt een stukje zandstrand dat overdag bewaakt word door life-guards op van die hoge kinderstoelen.

Camping is opgedeeld in 2 gedeeltes, WI stonden in het veld in het verlengde van de receptie. Plekken zijn niet al te ruim ca 8x6 meter afgescheiden met heggetjes. Veel verschillende nationaliteiten gezien. Sfeer is erg afstandelijk, mensen groeten elkaar niet of nauwelijks, sommigen keken zelfs vreemd op bij een 'bonjour'.

Sanitair is prima, weel wat weinig douches maar wel schoon en lekker constant warm water. Broodjesservice 's ochtends is handig en niet duur vonden wij.

Sint Jean de Luz is vlakbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

leuke camping aan zee

Irene
4-7-2016

De camping stond eind juni al helemaal vol maar er was nog en plekje voor onze tent in een uithoek van de camping (wel wat verkeerslawaai af een toe). De ontvangst was zeer vriendelijk. Nog geen minuutje lopen naar de zee. Een vriendelijke rustige baai. Wel grind dus voor het zwemmen schoentjes nodig. St.Jean de Luz op loopafstand, dat is een leuke plaats.

Een nadeel vond ik dat het sanitair-gebouw niet helemaal toereikend was voor het aantal gasten.Dus soms wachten op douche of toilet, of een eind verder lopen naar het grotere gebouw. Heren en dames door elkaar, wat volgens mij zorgde dat de urine-lucht in de wc in de loop van de dag erg steeg. (geen urinoirs).

Gereisd met partner in juni 2016

Locatie van de camping kan niet beter, enkele tientallen meters van de Oceaan aan een mooi zandstrand. Schitterend uitzicht op de Pyreneeën in de verte en de indrukwekkende rots kust. Camping viel niks aan op te merken, prima sanitair, broodvoorziening, kleine bar. St Jean ligt dichtbij, is op ongeveer 1 km loopafstand en is gezelllig en sfeervol.

Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer

Chantal
21-8-2015

Standplaats was minder dan 50 m2. Tussen de stacaravans in, die ook hutje mutje staan. Voor zes personen te klein, hoewel we dit van te voren in de reserveringen hebben aangegeven. We konden niet naar een grotere plaats, daar zou teveel lawaai voor onze kinderen zijn. En er zou geen plek zijn...was er wel toen wij gingen kijken. Na twee nachten zijn we vertrokken. Ideale camping voor mensen die niet van ruimte en licht houden en die het leuk vinden als de veranda van de stacaravan vrijwel de volgende stacaravan raakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Mooie locatie!

Hilde
3-8-2015

Wij hebben het erg leuk gehad op deze camping. Heel aardig personeel. De ontvangst was zeer hartelijk. Het mooie groene terrein ligt pal aan zee. Sanitair is schoon en netjes. 1 minuut lopen en je zit op het gezellige bewaakte strandje. Onze oudere kids konden lopend of met het busje voor 1 euro naar Saint Jean de Luz voor wat meer reuring. Of 10 minuutjes met de auto naar Biarritz om te golfsurfen. Twee gezellige barretjes vlakbij de camping geven een leuke sfeer. Om 12:00 uur is alle muziek uit, maar is er nog wel gepraat en geluid langs de boulevard. Op de plaatsen aan de rand van de camping kun je daar wel wat last van hebben.

Voor ons was dit een leuke strandcamping in een dynamische sportieve omgeving!

Gereisd met vrienden in juli 2015

Mooi verzorgd en aan strand

marella
23-6-2015

Ontvangst bijk ons was wel vriendelijk. Man reed mee op een wagentje om ons de beschikbare plaatsen te tonen. Camping was prima verzorgd en goed sanitair. Wij waren er begin mij dus camping was slechts deels gevuld. Direct aan strand en wandelmogelijkheden. Goede Wifi ontvangst op plaats.

Gereisd met partner in mei 2015

nooit meer

Graat
13-9-2012

onvriendelijk ontvangst, 's nachts geen verlichting op de camping in september op klacht reageert men niet, op achterste terrein 2 toiletten met gevolg vaak hele rij wachtende, geen wifi op het hele terein zoals men beloofd, met de golfkar scheurt men over de camping voor de bezichting van een plek, klacht, geen toiletpapier op de wc, geen afvalbakjes bij toiletten en wastafels. Kortomwij zijn erg ontevreden.

Gereisd met partner in september 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ferme Erromardie in St. Jean-de-Luz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ferme Erromardie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.