Camping Atlantica

Weer vandaag18°
Camping Atlantica
7,4

10 reviews over Camping Atlantica in het Nederlands

Vriendelijke receptie goed ontvangen sanitair schoon

Harry
22-9-2018

Vriendelijke receptie goed ontvangen sanitair schoon.

Gereisd Anders in september 2018

Zeker een voldoende !

Jansen-Koenen
10-9-2018

We hebben een fijne plaats , het is rustig en we genieten. De plaats is voldoende(had is ruimer gemogen, dan 80m2). Het sanitaire is niet naar mijn wens, ik neem zelf hygiënische doekjes mee om bril te reinigen. Het sanitaire/wasruimte/douches verdienende aandacht, evt. renovatie, Het pad naar het strand is oké, maar het stukje onder het viaduct kan beter( dat geldt voornamelijk voor de weg gebruiker...pas snelheid aan, hou het save!). Over snelheid..de paadjes op de camping zijn smal, kampeerder rij hier niet te hard S.v.p. De smalle paadjes en toegangsweg van de camping kunnen een belemmering zijn voor grote kampeermiddelen. Draaien op de doodlopende straat is een hele kunst( zonder mover). De weg naar St.Jean de Luz is (zelfs in september) druk, file rijden. Het is een mooi stadje met een haventje, leuke restaurants en winkels. De boulevard langs het strand is eveneens mooi. In de omg.is voldoende te beleven. Sarri arte!

Gereisd Met partner in september 2018
Jérôme, Directeur, 13-9-2018

Hallo Jansen,

Heel erg bedankt voor je gedetailleerde commentaar. U zult blij zijn te weten dat het sanitair in deze winter zal worden gerenoveerd, zodat u volgend jaar terug kunt komen om te genieten :)

Agur !

gezellige camping, dicht bij het strand

Jerry
4-9-2018

caravans staan dicht bij elkaar en de plek voor de auto is minimaal! De entree van de camping is zeer smal (steile helling) en een eventueel tegemoet komende auto is niet goed te zien. Het pad naar het zwembad is erg steil en een beetje achteraf

Gereisd Anders in september 2018

Franck
17-8-2018
Gereisd Anders in augustus 2018
Jérôme, Directeur, 27-9-2018

Bonjour Franck,

Ravi de voir que vous et votre grande famille ayez tant apprécié votre séjour chez nous, tant pour la qualité de nos structures et de l'accueil, mais aussi pour le cadre idyllique dans lequel nous nous situons :D

A la prochaine, Agur !

Prima camping maar niets bijzonders

Paul
27-7-2018

Prima camping maar niets bijzonders. Facatiteiten allen prima maar niets bijzonders.

Gereisd Anders in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jérôme, Directeur, 28-7-2018

Hallo Paul,

Bedankt voor je reactie. Jammer dat je onze locatie op 600m van de oceaan (geen interesse) niet waardeerde, de wifi op de hele camping en de lachende atmosfeer van onze teams je niet meer plezier gaven;)

Tot de volgende keer, Agur !

Prachtige rustige camping

Cornelis
17-7-2018

Zeer vriendelijk personeel.. topmedewerkers in de bar.. Echt aanrader.

Gereisd Anders in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jérôme, Directeur, 20-7-2018

Hallo Cornelis,

Heel erg bedankt voor deze leuke reactie.

Ik kijk er naar uit om je de volgende keer weer te zien :) Agur !

PS: GoogleTranslate is mijn vriend :p

Wat zal ik er van zeggen

Ron
23-8-2010

Deze camping is door het hoogteverschil al een uitdaging. Dat begint bij de receptie / slagboom. Daar kan je elkaar met 2 auto's al bijna niet passeren. Gaat daarna stijl naar beneden. Leuk als je zoals ons bij vertrek weer omhoog moet met een zware caravan. Op de website staat de info in het engels, maar daar is op de camping niets van te merken. Info over kinderen die spelen in badhuis alleen maar in het frans (oke het is een franse camping). Restaurant, het is een zeer ongezellige kantine, kaal en kil. De bediening kan het niet aan (1 persoon) en het assortiment is niet top. De schoorsteen van het restaurant braakt rook uit die rechtstreeks over het zwembad heen waait. Niet ideaal. Het sanitair is prima, niet bijzonder maar wordt goed schoon gehouden. De plek die wij hadden lag heerlijk in de schaduw en was mooi groen ingericht. Om te fietsen met kinderen is de omgeving iets minder geschikt, op sommige stukken erg steil.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Hallo Ron,

Bedankt voor uw opmerkingen die ons helpen vooruitgang te boeken.

Kom gerust terug om ons te zien voor alle verbeteringen die zijn verschenen sinds je laatste bezoek :)

PS: bedankt aan GoogleTranslate

Positief: sanitair netjes, staanplaats ruim, wel erg strakke laantjes. Onze plek was compleet schaduw, heerlijk met 35 g, maar 's avonds koelde het flink af. Prachtige beplanting. Heerlijk zwembad. Het strand was 15 min. lopen, steil, maar goed te doen. Een giga Carrefour was 2 minuten rijden en de omgeving was geweldig. Negatief: 2 zoons van 12 en 16 die bij tafeltennis en op 't sportveld gewend zijn vakantievrienden te vinden. Met de Fransen was dat toch te lastig en er waren nauwelijks Nederlanders?! De winkel was slechts een uitgifteloket en het restaurant was slecht, vies eten en ongezellig, ondanks de enthousiaste bediening. De houtoven voor de pizza's werd dagelijks om 17 u opgestookt, de schoorsteen met enorme rookontwikkeling kwam precies uit boven het gehele zwembad, smerig. Animatieprogramma hing er vergeeld voor het raam, er waren dan ook geen belangstellenden. De receptie was koel en zakelijk. Maar toch de hele zomer COMPLET, zoals alle campings in de wijk Acotz.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

Hallo PJDekker,

We hebben vooruitgang geboekt om te communiceren, maar onze Nederlands blijft perfectbaar :) Kom gerust terug om ons te helpen de taal te werken: D

Tot binnenkort, Agur !

voor nog eens een keer!!

Fam. de Winter
8-8-2009

mooie bloemrijke camping met schoon sanitair. Heerlijk rustig en mooie ruime plaatsen. We komen er zeker nog een keer terug.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 08 2009 14:30:19 GMT+0000 (UTC)

Hallo allemaal,

We hopen je snel weer te zien :)

2006

Mooi aangelegde camping op 10 min lopen van het strand. Goed sanitair dat 2x per dag wordt schoongemaakt. Prachtig zwembad op de camping.

Gereisd Met partner in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Jérôme, Directeur, 23-10-2018

Hej,

Mange tak for din kommentar, det er så sjældent at modtage danskere her :)

Vi ses næste gang, Agur !

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Atlantica in St. Jean-de-Luz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Atlantica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.