Camping Eurosol

Camping Eurosol
8,7

21 tips over Camping Eurosol

raymond.woertman, 4-8-2015
Je kunt prachtig karten op het circuit te Magescq.
raymond.woertman, 4-8-2015

Pas op met jonge kinderen......ondanks dat de max. snelheid op de camping 10 km/h is wordt er hard gereden vooral door de karretjes van de camping zelf. Blijkbaar telt het hier niet voor.

Prachtige zee en strand met hoge golven. Laat een kind onder de 10 jaar een zwemvest aantrekken als die de golven in wil! Prima Wifi op de camping 7 dagen voor 17 Euro.

JAn, 23-9-2014
Neem WiFi. Kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Werkelijk overal is vol gas bereik en vol gas snelheid. Daar betaal ik graag voor!

We hebben een aantal aanbieders voor Eurosol voor je op een rij gezet:

JAn, 23-9-2014

Vergeet niet naar de slager in Lit-et-Mixe te gaan!

Zoals gezegd Arcachon en St. Sebastian.

Dax is iets minder aantrekkelijk.

Tonnie Hermans, 11-8-2014

2 keer sanitair ipv 1 keer per dag schoonmaken,

Wat meer verharding, vooral bij gebouw 3.

m van de graaf, 10-8-2014

glijbanen bij zwembad, verharding aan alle uitgangen van toiletgebouwen

warmer water bij afwasplekken

M.aike , 8-8-2014
Een campingtreintje oid van en naar het strand als aanvulling vinden voor Eursol? 800 meter lijkt niet ver, maar met jonge kinderen en bepakt met strandspullen viel het ons toch een beetje tegen. Ook omdat we van het achterste deel van de camping moesten komen. Regelmatig toch de auto gepakt. Fietsen vonden we op de weg naar het strand voor de kinderen te gevaarlijk, auto's reden er soms hard (en het voetpad weer te vol met voetgangers). Meestal konden we goed bij het strand parkeren.
Happy camper, 8-8-2014
Nog een tip: ga een ochtend of middag kanoën, ca. 2 uurtjes in het prachtige Courant d'Huchet. Er zijn diverse opstapplekken (rond Mimizan, Leon, Lit-et-Mixe). Folders bij de receptie. Kinderen moeten kunnen zwemmen, maar heel eng is het niet (watervalletjes zijn echt ieniemienie). Veel bukken onder de bomen door, dikke pret!
Happy camper, 3-8-2014
Luxe tent op palen is soms nog beschikbaar tussen twee boekingen in. Leuk voor een extra nachtje.
Nicole van der Werf, 28-7-2014
Wanneer je lopend naar de zee wil(vooral met kleine kinderen) , dan kan een bolderkar handig zijn( je moet ongeveer 500 meter een duin op). Deze kun je overigens ook huren bij de fietsverhuur op de camping

We hebben een aantal aanbieders voor Eurosol voor je op een rij gezet: