Reviews over St. Geours-de-Maremne (Landes)

Dik ok!

Lise en Bart,
    4-8-2011

Leuke camping! Je wordt goed ontvangen, en er is een groot speelterrein aan (tennis, tafeltennis,...). Er zijn twee minpunten aan deze camping (maar deze zijn relativeerbaar):

- er is relatief weinig ruimte: de kampeerplekken zijn eerder klein en dicht op elkaar. Dit is een camping met vooral bungalows.

- er is iets mis met het water in het sanitair. Soms is het warm water in de douche heel heet, en dan is zelfs het water uit de koudwaterkraan nog lauw.

perfecte camping!!!

anneke scheurwater,
    4-7-2008

komen vanaf plm. 1993 met grote regelmaat op deze camping terug. Andy en zijn vrouw Celia zijn perfecte gastheer/vrouw !!!!