Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.1Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over La Brugere

• 9chantal acda07-09-2019

een heerlijke rustplek

Wanneer je nood hebt aan echte rust en teruggaan naar de essentie dan is dit helemaal de juiste plek en dan blijf je hier terug komen. Iets wat veel mensen dan ook doen. Ik vind het heerlijk dat er niets meer is dan natuur en de kinderen genieten hier ook enorm van. Een zalig zwemmeertje en verder gewoon lekker rondlummelen. Ik heb zowel gekampeerd als in de stacaravan geslapen. Die laatste is eenvoudig maar gezellig. Een luxe camping is dit niet dus verwacht je daar niet aan. Maar het is netjes en alles is voorzien.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Huitema25-09-2018

Niet voor herhaling vatbaar

Wij huurden 2 weken de stacaravan. De caravan is oud en vertoonde gebreken. Het uitzicht was mooi. Het meertje aan de rand van de camping was leuk voor de kinderen, maar verder is er geen speeltuin of animatie voor de kinderen. Het terrein bij de receptie en schuur was heel rommelig. In de omgeving is weinig te doen. Elke week was er een bbq avond voor de gasten, dat was gezellig, maar verder geen aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10Wismans10-08-2017

Het is een fantastische camping voor jong en oud.

Een camping met ruime plekken en veel schaduw. Voor kinderen een zwemwater en speelmogelijkheden. 'Savonds een gezellig kampvuur voor degene die dat leuk vindt. Elke avond een heerlijke maaltijd voor weinig geld.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9judith03-02-2017

een onverwacht mooi plekje

Afgelopen zomer zijn we bij toeval op deze camping beland. Het bleek een schot in de roos voor ons gezin. De kinderen (10 en 12 jaar) hadden het goed naar hun zin, omdat er genoeg kinderen waren om mee op te trekken. De sfeer op de camping is gemoedelijk. Veel gasten komen al vele jaren op de camping. Maar ook deze mensen staan open voor de nieuwe gasten. Elke avond wordt een gerecht geserveerd; een aantal keer per week staat er pizza op het menu. Heerlijk!! Ook de gevulde kip is een topper. Wij dachten dat we een paar nachtjes zouden blijven....het werden er 10! En aankomende zomer is het plan om weer langs te gaan. We kijken er naar uit!!

• 7Staat v/h sanitair
  • 8Verbeeklieke30-08-2016

Geen ratten maar waterkonijnen

De waterkonijnen of beverratten hebben helemaal niets met onze Hollandse rat te maken. Integendeel; het zijn gemoedelijke groeneters waar een zwemmer of visser absoluut geen last van heeft. Indien het water vies zou zijn zouden ook de beverratten er niet komen. Zelf kom ik hier jaarlijks en het water is altijd stromend en nooit vies

• 6Leo27-05-2016

Wat een rust!

Begin mei was het nog rustig op de camping, maar ook als het druk is zijn de staanplaatsen nog groot. En je hoort nauwelijks geluid van buiten af. Prima sanitaire voorzieningen, maar invalidenvoorziening voldoet nog niet aan de normen. Vriendelijke eigenaren. Camping ligt in een deel van de Dordogne waar nog weinig toerisme is. Boerenbedrijven en bossen domineren het landschap. Erg mooi

• 8Jopie de buyer12-01-2016

Unieke ligging

Camping la brugere is een unieke camping in het rustige deel van de dordogne. De meeste plekken zijn ruim, zelf eind juli (de camping was complet) behielden we onze zeer ruime plek. Heerlijk frisse zwemvijver (met vissen) Gezellige zeer gemoedelijke sfeer en bij de eigenaars kun je altijd terecht voor ernaVraag of een praatje. Hele leuke vakantie gehad. Ook onze kinderen (11 en 15) hadden een topvakantie. .

• 9Ten Kleij21-07-2014

Heerlijke plek

Wat een gezellige camping, maar tevens erg genoten van de rust. Sanitaire voorzieningen was lekker schoon en bovendien gratis. Geen gedoe met muntjes. Zo was de prijs zelfs best laag voor wat je er allemaal voor terug krijgt. Sociale eigenaren.

• 10Staat v/h sanitair
  • 6T.R30-05-2014

Boerencamping.

Mooie omgeving ,camping plekken achterin meer ruimte . Plekken voor in erg op elkaar. Meertje ,flinke afdaling naar beneden ,vies water ,waar ook ratten aan het zwemmen waren . Douche water regelmatig lauw tot koud water .

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 9haggenburg17-01-2010

Volgend jaar weer

rust en ruimte in een mooie omgeving veel te doen op korte afstand

Camping La Brugere info

Camping-informatie