Camping Domaine de Landrevie

Camping Domaine de Landrevie

3 reviews over Camping Domaine de Landrevie in het Nederlands

Fantastische plek lijkt wel wildkamperen

Marja ter heide
11-8-2015

Een super plek als je van rust en natuur houdt. Zeer ruime plekken de onze was wel 500m2. De verouderde staat van t sanitair vergeet je meteen als je van deze fantastische plek geniet met zeer vriendelijke eigenaren. Echt voor rustzoekers en niet geschikt als je vertier of animatie wilt. Dichtstbijzijnde restaurant ligt al gauw op een kwartier rijden.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige plek om te onthaasten

Rens
16-8-2011

Prachtige camping gelegen op een heuveltop. Het verblijf daar is ons goed bevallen en is zeker aan te raden voor mensen die willen onthaasten. Op onze zeer ruime plek op een veldje bij de ingang konden we kilometers ver weg kijken en hadden we een fraai uitzicht. 's Avonds en ook overdag heerst er rust. Vreemde gewaarwording om voor je tent te zitten en dan helemaal niets te horen (afgezien van wat krekels). De franse eigenaar is erg vriendelijk en zijn echtgenote spreekt een paar woorden Engels. Een echte campingwinkel is er niet, maar je kunt de dag van tevoren brood bestellen en dat de volgende ochtend ophalen. Er is een barretje waar je overdekt wat kunt drinken en een ijsje halen. Bij die bar en receptie is Wifi aanwezig tegen betaling. Het sanitair is niet meer van deze tijd (bv. WC's zonder bril) maar oogt wel schoon. Er is een klein zwembad op de camping en wat kinderspeeltoestellen. De tennisbaan heeft groot onderhoud nodig en is eigenlijk onbruikbaar.

Gereisd Met partner in augustus 2011

prachtige camping wel erg rustig en mooi zwembad

Widdershoven
22-7-2010

Wij waren er van half juni tot half juli, het was er rustig, sympathieke eigenaren, prachtige ligging, in het voorseizoen zelf brood halen op 10 min. Grote boodschappen In Le Bugue op 15 minuten. Sanitair is schoon maar wat gedateerd maar altijd dag en nacht warm en lekker koud water. Het tennisveld is niet meer onderhouden omdat er zo weinig gebruik van werd gemaakt, maar de plekken in het bos zijn prachtig, je hebt er mooie plekken met een prachtig uitzicht, maar in de zon met voldoende schaduw bomen en plekken met schaduw in een prachtig tuin landschap. Op 500 meter afstand ligt een prachtige 19 holes golfbaan met een voortreffelijk restaurant, alleen open voor de lunch (ook voor niet golfers) De bar gaat op 1 juli open en ligt naast het zwembad waar het dan goed toeven is. Al met al hebben we er een heerlijke rustige vakantie gehad.

Gereisd Met vrienden in Sun Jun 20 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Domaine de Landrevie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine de Landrevie in St Felix De Reillac Et Mortema, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine de Landrevie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.