Camping La Parenthèse - Les Ormessterstersterster

8.3Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, St. Etienne-de-Villeréal (Lot et Garonne)

8.3Fantastisch

• 7.9Eetgelegenheden
  • 7.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Parenthèse - Les Ormes voor je op een rij gezet:

Meer camping info
Tonen op kaart

19 reviews over Camping La Parenthèse - Les Ormes

• 2019
    7Rob20-10-2019

Mooie camping

Mooie ruim opgezette camping, met een leuk strandje met snackbar. Wat we misten waren lekkere stoelen in de safaritent. Wat ook niet hielp is dat je met de teras van de tent niet op de camping kon uitkijken. Daardoor mis je alle camping gevoel. Wat handig was is dat er perfect Nederlands gesproken werd, en zeer behulpzaam waren. Er was een gevarieerd publiek van Fransen, engelsen en Nederlanders, wat wel opviel dat mede door de prachtige maar ook dure dubbele tenten het ballen gehalte redelijk hoog is. Daar moet je van houden. Tevens kun er ook fijn aan handdoekje leggen rondom het zwembad, blijft leuk. De omgeving is prachtig en er zijn charmante middeleeuwse dorpjes.

Géraldine, Directeur, 15-11-2019

Thank you very much for your review and suggestion ! see you next time !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Roos04-08-2019

Mooie camping in prachtige omgeving

We hebben een leuke week gehad op La Parenthèse. De omgeving is prachtig en er is veel te beleven. Vooral de avondmarkten zijn top. De camping is prachtig aangelegd. Ruime plekken met veel schaduw. Een minpunt vonden wij het zwembad. Heel erg vol en druk. Opletten geblazen met jonge kinderen! s’Ochtends werden al de handdoekjes over de ligbedden gelegd. Daarnaast had onze zoon na een uurtje spelen bij het zwembad (niet overdreven) meer dan 20 splinters in ieder voetje zitten. De horeca was prima, maar men kon de drukte vaak niet aan en waren er lange wachtrijen. Dit zelfde gevoel hadden wij over de schoonmaak van het sanitair. We hebben het vaak vies aangetroffen. Er was te weinig personeel om dit goed en snel schoon te maken.

Géraldine, Directeur, 15-11-2019

Thank you for your review and comment. That's nice to read that you had a good time with us. We will pay attention to your suggestions and improvement for next year. Be confident that you do our best to offer you a perfect stay.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam Kool26-07-2019

Goede vibe, leuke stijl, veel ruimte!

Relaxte eigenaresse, mooie plekken, ruime plaatsen, veel diversiteit qua faciliteiten in je acco, avondmarkten, leuke plaatsen in de buurt, behoorlijk wat NL-ers, fijne plekken voor kinderen van 12 en 14 jaar, kinderen willen weer terug!

Géraldine, Directeur, 15-11-2019

Happy to read that you enjoyed your stay and the surroundings. and that your teens want to be back ! with pleasure of course !

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Martijn22-07-2019

Heel leuke camping voor gezinnen. Leuke omgeving.

Bijzonder mooie camping op 10ha grond. Gevarieerd met heuvels, bosgebied en open weides. Leuke variaties met een strandje en eetgelegenheid. (Heerlijke pizza’s, gezellig mosselavond bij een campvuurtje). Leuk terrasje op het meertje waar je relaxed kan chillen maar overigens niet in kan zwemmen. Mooi zwembad en gezellige foodtruck (hier haal je ‘s morgens ook je verse broodjes). Bij de receptie op de heuvel zit ook een restaurant, vanuit hier kijk je de hele camping over. Ruime kampeerplaatsen. 2 toiletvoorzieningen met ruime douches waar ook een wastafel bij inzit. Zelf verbleven wij in een Thekla Mekan tent welke helemaal vrij staat op een veld kijkend op het zwembad het meertje en de heuvel waar de receptie en het restaurant zijn. Vriendelijke eigenaren, restaurant word verpacht. Goed engels sprekend. Heel fijne camping!! Paar puntjes: meer parasols aan het zwembad, buitendouche op het strandje. Het kan hier heel warm zijn. Veel NLs

Géraldine, Directeur, 15-11-2019

Dear Martijn and family, thank you for your review and comments. We are very happy to read that you loved your stay .. and for your suggestions, i remember that we discussed together ... next season, we will have some "pergolas" at the pool .... and we already discuss about the "shower" in the lake !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Sylvia03-06-2019

Zo weer ! Maar in voor of najaar ivm drukte

Wij verbleven in de floating cabine, superleuk ! Goed bed maar verder echt kamperen ! Goede service van eigenaresse!

Géraldine, Directeur, 15-11-2019

Thank you for your comment ! Happy to read that you loved your romantic stay on the floating cabin !!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Robert27-08-2018

Heerlijke vakantie!

Mooie, ruim opgezette camping met een zeer vriendelijk team. Het zwembad en de eetgelegenheden zijn prima.. Superrelaxte sfeer met een mix van Engelse, Belgische en Nederlandse gasten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Fam Kraak27-08-2018

Fantastische natuurlijke camping

Rustige en kleinschalige camping met alle luxe die je je kan wensen in een prachtige omgeving. De sfeer op de camping is zeer aangenaam. De service is uitstekend (tips voor wat te doen in de omgeving). Het restaurant is sfeervol en het eten zeer goed. Kortom, een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Eric02-09-2017

Geweldige vakantieweek

De Kalahari tent was super! Heerlijk groot met groot terras, vaste bedden. WiFi op de camping was matig, alleen bij het restaurant was er enigszins bereik.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 7Paul01-09-2017

Mooie locatie, camping nog veel aan te verbeteren.

De camping heeft dit seizoen nieuwe eigenaren (3e). De tweede eigenaren hebben het eerdere succes om zeep geholpen. Aan deze eigenaren de uitdaging om er weer iets van te maken. Camping net half vol en de eigenaren hadden er hun handen vol aan. Je merkt dat de ze totaal geen horeca ervaring hebben. De eigenaresse doet zelf ook de bediening in het restaurant en loopt daar aandoenlijk half in paniek rond. Restaurant meer gericht op externe gasten dan op de camping gasten. Daardoor inderdaad geen saamhorigheidsgevoel zoals vroeger.

Belangrijke tip, ook elders aangegeven: neem goed professioneel personeel in dienst!! Zeker bij de prijzen die je rekent. Die zijn niet in verhouding met de kwaliteit. Niet alleen bij het restaurant, ook bij het zwembad. Alle goedkope ijsjes waren van de kaart gehaald. Dan is het jammer, dan koop ik lekker niets!

Onze nieuwe lodge was super, incl sanitair. Nadeel, volledig in de schaduw. Schaduw is prettig, maar helemaal geen zon is jammer. Karpervijver was voor onze jongens super! Camping, locatie en gebied zijn super. Je kunt elke dag leuk uitstapje maken. Tip van winnaar beste terras Nederland: "steigerhout kan echt niet meer" op de hele camping staat het er vol mee. Nergens een comfortabel zitje. Na twee weken alleen op hout gezeten te hebben (geen kussentje dus) ben je daar wel klaar mee. Zwembad wat aan de kleine kant, zeker als camping vol zit. Oncomfortabele ligbedden.

Geschikt voor kinderen t/m 12 jaar. Een plek met veel potentie maar er moet nog veel gebeuren, ook aan de prijzen. Ik heb er vertrouwen in!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 3Familie Janssen27-08-2017

Nieuwe franse eigenaar snapt er niets van

Wij waren aantal keer op deze camping toen het nog een Nederlandse eigenaar had. Nu is het overgenomen door een Frans stel die er niks van bakken. De ligging is natuurlijk prachtig dat blijft. De organisatie is een bende dit jaar. Voor alles moet je betalen en de prijzen zijn belachelijk. Wat voorbeelden: Brood hierop wil men verdienen?? bijna 1 euro meer voor een croissant dan bij bakker. Tennis 8 euro voor 1uur excl.rackets. Snacks bij zwembad, ijsjes 3,50, kaasplankje met 3 stukjes kaas 8 euro. Restaurant slecht/duur, zeer lange wachttijden (2,5/3 uur), kok die met sigaret in haar mond boven pannen staat en nogal "inneemt". Het restaurant is overigens ook open voor buitenstaande (franse) gasten en derhalve is er geen samenhorigheidsgevoel, zoals vroeger de opzet was.Eigenaresse die snauwt en totaal hysterische reacties geeft naar klanten geeft, slecht engels spreekt en niet kan schakelen. Men heeft een tweetal hanen op het erf die je rond 04.30 uur gedurende 2 uur wakker krijsen?? WHY?? Rond het zwembad ligt een houten pooldeck dat ongelofelijk splintert, volwassenen kinderen baby's zitten volledig onder de houten splinters, baby's die kruipen knietjes en voetjes vol. Toen wij dit aangaven kregen we nauwelijks reactie alleen dat er niets aan toe was?? Heel slecht immers is het een kwestie van schuren en onderhouden, dit kun je niet doen rond een zwembad. Boiler van de douches met grote regelmaat stuk dus koud douchen. Douches die afgesloten werden zodat je moest wachten op de douche. De afgesloten douches hoeven immers niet meer schoongemaakt te worden. Zeer veel Engelse gasten die veelal enorm schreeuwende terror kids bij zich hebben. Conclusie, totale kruideniersmentaliteit vanwege slechte eerste seizoen (weer), onvriendelijk, duur. Niet meer een aanrader wat ons betreft, je voelt je niet meer klant, niet meer onze stek.

• 1Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Propriétaire, Directeur, 04-10-2017

Dear family Janssen, Thank you for all your suggestions and recommandations. We bought last year this beautiful campsite and made a lot of improvments during last winter ..but not all of course ! 2017 was our first season and some things has to be improve for next year. Your feedback is important. Thanks for that and be sure that we made our best to satisfied our guests. We are very sorry that you feel so disappointed

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

4 tips over Camping La Parenthèse - Les Ormes

• Annelies, 02-08-2012

Schilderworkshop voor de kinderen. Reserveren voor het brood (dat wordt bezorgd bij je tent!) en het restaurant kun je het beste ruim vooraf doen, zeker in juli/aug is dit snel vol. Jammer dat je alleen cash kunt betalen, zowel voor het brood en het restaurant!

• Britt, 15-11-2014

Als je op een originele manier vakantie wil vieren zijn er naast de Kampeerplaatsen ook nog de geweldige luxe woestijntenten! Deze zijn perfect voor families of als je met een grotere groep op vakantie wil.

• Rob Budding, 11-05-2014

Ga met je kinderen kamperen in een van de uniek ingerichte safarietenten (geïmporteerd uit Afrika!) en kies daarbij samen de tent de leukste uit. Wel op tijd reserveren, want ze schijnen nogal gewild te zijn.

2 vragen over Camping La Parenthèse - Les Ormes

• marije, 12-07-2014

annimatie

Er staat geschreven dat er animatie is. Is er iemand die hiervan een voorbeeld kan geven?

gerarda R., 11-08-2014

de animatie die wij hebben gezien was minimaal.

• Renaut, 31-12-2013

Heeft er iemand de mobiele nr van de maneges van

Heeft er iemand de mobiele nr van de manager van de camping is zeer dringend

J.J.M. Hauser, 11-08-2014

nee