Camping La Parenthèse - Les Ormes

Laatste review

Heerlijke vakantie!

Robert,
27-8-2018

Mooie, ruim opgezette camping met een zeer vriendelijk team. Het zwembad en de eetgelegenheden zijn prima.. Superrelaxte sfeer met een mix van Engelse, Belgische en Nederlandse gasten.

Kenmerken

Robert,

Fantastische natuurlijke camping

Fam Kraak,
27-8-2018

Rustige en kleinschalige camping met alle luxe die je je kan wensen in een prachtige omgeving. De sfeer op de camping is zeer aangenaam. De service is uitstekend (tips voor wat te doen in de omgeving). Het restaurant is sfeervol en het eten zeer goed. Kortom, een aanrader!

Geweldige vakantieweek

Eric,
2-9-2017

De Kalahari tent was super! Heerlijk groot met groot terras, vaste bedden. WiFi op de camping was matig, alleen bij het restaurant was er enigszins bereik.

De camping heeft dit seizoen nieuwe eigenaren (3e). De tweede eigenaren hebben het eerdere succes om zeep geholpen. Aan deze eigenaren de uitdaging om er weer iets van te maken. Camping net half vol en de eigenaren hadden er hun handen vol aan. Je merkt dat de ze totaal geen horeca ervaring hebben. De eigenaresse doet zelf ook de bediening in het restaurant en loopt daar aandoenlijk half in paniek rond. Restaurant meer gericht op externe gasten dan op de camping gasten. Daardoor inderdaad geen saamhorigheidsgevoel zoals vroeger.

Belangrijke tip, ook elders aangegeven: neem goed professioneel personeel in dienst!! Zeker bij de prijzen die je rekent. Die zijn niet in verhouding met de kwaliteit. Niet alleen bij het restaurant, ook bij het zwembad. Alle goedkope ijsjes waren van de kaart gehaald. Dan is het jammer, dan koop ik lekker niets!

Onze nieuwe lodge was super, incl sanitair. Nadeel, volledig in de schaduw. Schaduw is prettig, maar helemaal geen zon is jammer.

Karpervijver was voor onze jongens super!

Camping, locatie en gebied zijn super. Je kunt elke dag leuk uitstapje maken.

Tip van winnaar beste terras Nederland: "steigerhout kan echt niet meer" op de hele camping staat het er vol mee. Nergens een comfortabel zitje. Na twee weken alleen op hout gezeten te hebben (geen kussentje dus) ben je daar wel klaar mee.

Zwembad wat aan de kleine kant, zeker als camping vol zit. Oncomfortabele ligbedden.

Geschikt voor kinderen t/m 12 jaar. Een plek met veel potentie maar er moet nog veel gebeuren, ook aan de prijzen. Ik heb er vertrouwen in!

Nieuwe franse eigenaar snapt er niets van

Familie Janssen,
27-8-2017

Wij waren aantal keer op deze camping toen het nog een Nederlandse eigenaar had. Nu is het overgenomen door een Frans stel die er niks van bakken. De ligging is natuurlijk prachtig dat blijft. De organisatie is een bende dit jaar. Voor alles moet je betalen en de prijzen zijn belachelijk. Wat voorbeelden: Brood hierop wil men verdienen?? bijna 1 euro meer voor een croissant dan bij bakker. Tennis 8 euro voor 1uur excl.rackets. Snacks bij zwembad, ijsjes 3,50, kaasplankje met 3 stukjes kaas 8 euro. Restaurant slecht/duur, zeer lange wachttijden (2,5/3 uur), kok die met sigaret in haar mond boven pannen staat en nogal "inneemt".

Het restaurant is overigens ook open voor buitenstaande (franse) gasten en derhalve is er geen samenhorigheidsgevoel, zoals vroeger de opzet was.Eigenaresse die snauwt en totaal hysterische reacties geeft naar klanten geeft, slecht engels spreekt en niet kan schakelen.

Men heeft een tweetal hanen op het erf die je rond 04.30 uur gedurende 2 uur wakker krijsen?? WHY??

Rond het zwembad ligt een houten pooldeck dat ongelofelijk splintert, volwassenen kinderen baby's zitten volledig onder de houten splinters, baby's die kruipen knietjes en voetjes vol. Toen wij dit aangaven kregen we nauwelijks reactie alleen dat er niets aan toe was?? Heel slecht immers is het een kwestie van schuren en onderhouden, dit kun je niet doen rond een zwembad.

Boiler van de douches met grote regelmaat stuk dus koud douchen. Douches die afgesloten werden zodat je moest wachten op de douche. De afgesloten douches hoeven immers niet meer schoongemaakt te worden. Zeer veel Engelse gasten die veelal enorm schreeuwende terror kids bij zich hebben. Conclusie, totale kruideniersmentaliteit vanwege slechte eerste seizoen (weer), onvriendelijk, duur.

Niet meer een aanrader wat ons betreft, je voelt je niet meer klant, niet meer onze stek.

Propriétaire, Directeur, 4-10-2017
Dear family Janssen, Thank you for all your suggestions and recommandations. We bought last year this beautiful campsite and made a lot of improvments during last winter ..but not all of course ! 2017 was our first season and some things has to be improve for next year. Your feedback is important. Thanks for that and be sure that we made our best to satisfied our guests. We are very sorry that you feel so disappointed

Hele fijne camping in prachtige omgeving

Caroline,
20-8-2017

Super camping. Onze eerste glamping ervaring, in nieuwe tenten. Leuke gasten en vriendelijke eigenaren die keihard werken en open staan voor aanbevelingen. De bosplekken zijn redelijk donker maar is ook weer een voordeel op warme dagen, vanwege de schaduw. Aanbevleing, investeer in personeel om nog meer de horeca nog meer rendabel te krijgen. Soms was het lang wachten maar ja je bent op vakantie dus hebt de tijd.....

Propriétaire, Directeur, 4-10-2017
Dear Caroline, many thanks for your review, we are happy to read that you enjoy your holidays. Thanks for your understanding ... Next year we will be more experienced !

leuke camping

Annemiek Pustjens,
14-8-2017

er zijn voornamelijk Nederlanders en Engelsen op deze camping.

Plekken in het bos (bois) zijn groot, soms wel erg schuin, niet heel ideaal voor caravan tent. Veel schaduw.

Zwembad is niet heel groot maar wel heel fijn. Er is geen toezicht dus ook: geen strikte sluitingstijden, veel speelgoed in het water (bedjes,opblaadkrokodil etc). Helaas wel paar keer kleine splinter in de voeten door de houten omheining.

Plek van de camping is heel mooi. boven op een berg, mooie zonsondergang!

Er zijn hangmatten en er is een groot plukveld met bloemen...bijna iedereen heeft een leuk boeketje bloemen op de tafel, sfeervol!

Restaurant op de camping is echt goed, echter wel prijzig (30E). En dat vond ik bij wel meer dingen op de camping: yogales 10E, schilderen als animatie 16 E, bij het zwembad een cafe latte 2.50/hamburger 10.00.

De camping is mooi aangekleed.

sanitair is netjes en wordt goed onderhouden. We hebben lekker kunnen douchen onder grote douchekoppen

nieuwe eigenaren dit kunnen jullie nog verbeteren:

-kijk de stroom na; we hebben een middag geen stroom gehad en viel ook een keer uit tijdens het douchen.

-verruim de openingstijden van de receptie: tot 18.00 uur is geen optie als je vrijwel overal voor 'moet' reserveren

-bedenk in het hoogseizoen iets anders voor het brood; je moet de broodlijst voor 18.00 invullen. Toen we de eigenares om 18.15 aanspraken of we nog iets konden bestellen omdat we net te laat waren was het Non...maar er kon wel een ijskast bezorgd worden bij de buren om 23.20....

Prachtige, groene en ruime camping

Esther,
29-7-2017

Een mooi, ruim, groen en zeer verzorgd en aangekleed terrein. Onze tent Gibson was ruim. Slaapgedeelte met een tweepersoonsbed en een stapelbed. Voor ons, twee personen prima, als je met twee volwassenen en twee kinderen bent wat klein. Leefruimte in de tent prima. Mooie, ruime veranda. We stonden op la prairie. Zon en schaduw daar. Matras was te hard en de eigenaren brachten een extra matras, goede service!

Sanitair was prima, douche met rainshower heerlijk!

Mooi aangelegd zwembad, vismeertje waar je ook pizza's en snack's kon eten. Gezellig restaurant, goed eten, niet goedkoop. Bij het zwembad ook een barretje voor drankjes, koffie (latte!), ijsjes en verse worteltaart of brownie, zakjes chips. Wel prijzig.

Mooie omgeving met leuke dorpjes en zonnebloemvelden.

Een heerlijke week gehad!

Super plekje

Marian,
14-7-2017

Wij hebben het hier met onze kinderen van 9 en 11 heerlijk gehad. Fijne sfeer, rustig, heel ruim opgezet, privacy. Mooi zwembad. Heerlijke hangmatten. Super vriendelijke eigenaren. Heerlijk eten. Prachtige omgeving. Niet voor mensen die van veel vertier en animatie house. Er worden wel dingen georganiseerd zoals kinder knutselclub voor de kleintjes, schilderen, kampvuur, mosselavond enz. Enige minpuntje is dat de lodges in jet bos stuk wat weinig lichtinval hebben.

Heel sfeervol en relaxt!

Nol,
3-7-2017

Wat een parel! Wij verbleven in Juni een week op deze camping. Alles wat wij zoeken voor onze vakantie was aanwezig! Mooi weer (+30c), een schitterend terrein met zwembad, een meertje om in te vissen en een heel sfeervol restaurant waar echt goede maaltijden worden geserveerd. Op zondag speelde er een jazzband tijdens de Sunday brunch. Wij aan de rose, kinderen lekker aan het spelen, top! Een pluim voor de nieuwe eigenaren! Het terrein is prachtig onderhouden, het sanitair zeer schoon, de sfeer relaxt . Misschien dan zonder camper want de cabanes aan het meer en de safaritenten zagen er wel heel sfeervol en comfortabel uit.

La Parenthèse Camping Les Ormes, Directeur, 4-7-2017
Thanks a lot for your review. It was nice to meeting you and we are very happy that you like the site and spend a good time here !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Parenthèse - Les Ormes in St. Etienne-de-Villeréal (Lot et Garonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Parenthèse - Les Ormes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.