Camping La Parenthèse - Les Ormes

8.5Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, St. Etienne-de-Villeréal (Lot et Garonne)

8.5Fantastisch

• 7.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

12 reviews over Camping La Parenthèse - Les Ormes

• 2019
    8Roos04-08-2019

Mooie camping in prachtige omgeving

We hebben een leuke week gehad op La Parenthèse. De omgeving is prachtig en er is veel te beleven. Vooral de avondmarkten zijn top. De camping is prachtig aangelegd. Ruime plekken met veel schaduw. Een minpunt vonden wij het zwembad. Heel erg vol en druk. Opletten geblazen met jonge kinderen! s’Ochtends werden al de handdoekjes over de ligbedden gelegd. Daarnaast had onze zoon na een uurtje spelen bij het zwembad (niet overdreven) meer dan 20 splinters in ieder voetje zitten. De horeca was prima, maar men kon de drukte vaak niet aan en waren er lange wachtrijen. Dit zelfde gevoel hadden wij over de schoonmaak van het sanitair. We hebben het vaak vies aangetroffen. Er was te weinig personeel om dit goed en snel schoon te maken.

• 7Eetgelegenheden

Géraldine, Directeur, 15-11-2019

Thank you for your review and comment. That's nice to read that you had a good time with us. We will pay attention to your suggestions and improvement for next year. Be confident that you do our best to offer you a perfect stay.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Martijn22-07-2019

Heel leuke camping voor gezinnen. Leuke omgeving.

Bijzonder mooie camping op 10ha grond. Gevarieerd met heuvels, bosgebied en open weides. Leuke variaties met een strandje en eetgelegenheid. (Heerlijke pizza’s, gezellig mosselavond bij een campvuurtje). Leuk terrasje op het meertje waar je relaxed kan chillen maar overigens niet in kan zwemmen. Mooi zwembad en gezellige foodtruck (hier haal je ‘s morgens ook je verse broodjes). Bij de receptie op de heuvel zit ook een restaurant, vanuit hier kijk je de hele camping over. Ruime kampeerplaatsen. 2 toiletvoorzieningen met ruime douches waar ook een wastafel bij inzit. Zelf verbleven wij in een Thekla Mekan tent welke helemaal vrij staat op een veld kijkend op het zwembad het meertje en de heuvel waar de receptie en het restaurant zijn. Vriendelijke eigenaren, restaurant word verpacht. Goed engels sprekend. Heel fijne camping!! Paar puntjes: meer parasols aan het zwembad, buitendouche op het strandje. Het kan hier heel warm zijn. Veel NLs

Géraldine, Directeur, 15-11-2019

Dear Martijn and family, thank you for your review and comments. We are very happy to read that you loved your stay .. and for your suggestions, i remember that we discussed together ... next season, we will have some "pergolas" at the pool .... and we already discuss about the "shower" in the lake !!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Sylvia03-06-2019

Zo weer ! Maar in voor of najaar ivm drukte

Wij verbleven in de floating cabine, superleuk ! Goed bed maar verder echt kamperen ! Goede service van eigenaresse!

Géraldine, Directeur, 15-11-2019

Thank you for your comment ! Happy to read that you loved your romantic stay on the floating cabin !!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8Robert27-08-2018

Heerlijke vakantie!

Mooie, ruim opgezette camping met een zeer vriendelijk team. Het zwembad en de eetgelegenheden zijn prima.. Superrelaxte sfeer met een mix van Engelse, Belgische en Nederlandse gasten.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Fam Kraak27-08-2018

Fantastische natuurlijke camping

Rustige en kleinschalige camping met alle luxe die je je kan wensen in een prachtige omgeving. De sfeer op de camping is zeer aangenaam. De service is uitstekend (tips voor wat te doen in de omgeving). Het restaurant is sfeervol en het eten zeer goed. Kortom, een aanrader!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

8Caroline20-08-2017

Hele fijne camping in prachtige omgeving

Super camping. Onze eerste glamping ervaring, in nieuwe tenten. Leuke gasten en vriendelijke eigenaren die keihard werken en open staan voor aanbevelingen. De bosplekken zijn redelijk donker maar is ook weer een voordeel op warme dagen, vanwege de schaduw. Aanbevleing, investeer in personeel om nog meer de horeca nog meer rendabel te krijgen. Soms was het lang wachten maar ja je bent op vakantie dus hebt de tijd.....

Propriétaire, Directeur, 04-10-2017

Dear Caroline, many thanks for your review, we are happy to read that you enjoy your holidays. Thanks for your understanding ... Next year we will be more experienced !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7Annemiek Pustjens14-08-2017

leuke camping

er zijn voornamelijk Nederlanders en Engelsen op deze camping. Plekken in het bos (bois) zijn groot, soms wel erg schuin, niet heel ideaal voor caravan tent. Veel schaduw. Zwembad is niet heel groot maar wel heel fijn. Er is geen toezicht dus ook: geen strikte sluitingstijden, veel speelgoed in het water (bedjes,opblaadkrokodil etc). Helaas wel paar keer kleine splinter in de voeten door de houten omheining.

Plek van de camping is heel mooi. boven op een berg, mooie zonsondergang! Er zijn hangmatten en er is een groot plukveld met bloemen...bijna iedereen heeft een leuk boeketje bloemen op de tafel, sfeervol!

Restaurant op de camping is echt goed, echter wel prijzig (30E). En dat vond ik bij wel meer dingen op de camping: yogales 10E, schilderen als animatie 16 E, bij het zwembad een cafe latte 2.50/hamburger 10.00. De camping is mooi aangekleed.

sanitair is netjes en wordt goed onderhouden. We hebben lekker kunnen douchen onder grote douchekoppen

nieuwe eigenaren dit kunnen jullie nog verbeteren: -kijk de stroom na; we hebben een middag geen stroom gehad en viel ook een keer uit tijdens het douchen. -verruim de openingstijden van de receptie: tot 18.00 uur is geen optie als je vrijwel overal voor 'moet' reserveren -bedenk in het hoogseizoen iets anders voor het brood; je moet de broodlijst voor 18.00 invullen. Toen we de eigenares om 18.15 aanspraken of we nog iets konden bestellen omdat we net te laat waren was het Non...maar er kon wel een ijskast bezorgd worden bij de buren om 23.20....

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Nol03-07-2017

Heel sfeervol en relaxt!

Wat een parel! Wij verbleven in Juni een week op deze camping. Alles wat wij zoeken voor onze vakantie was aanwezig! Mooi weer (+30c), een schitterend terrein met zwembad, een meertje om in te vissen en een heel sfeervol restaurant waar echt goede maaltijden worden geserveerd. Op zondag speelde er een jazzband tijdens de Sunday brunch. Wij aan de rose, kinderen lekker aan het spelen, top! Een pluim voor de nieuwe eigenaren! Het terrein is prachtig onderhouden, het sanitair zeer schoon, de sfeer relaxt . Misschien dan zonder camper want de cabanes aan het meer en de safaritenten zagen er wel heel sfeervol en comfortabel uit.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

La Parenthèse Camping Les Ormes, Directeur, 04-07-2017

Thanks a lot for your review. It was nice to meeting you and we are very happy that you like the site and spend a good time here !

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Carmen en Leo01-07-2017

Zó fijn: we komen graag nog een keer terug!

Mooi aangelegde camping met ruime plaatsen. Voor iedereen wat wils wat betreft schaduwplekken of juist lekker in de zon. Net sanitair met ruime douches (alleen geen haakje in toilet...). Mooi zwembad, visvijver en tennisbaan. Mogelijkheden voor lekker eten en drinken (waar we helaas door ons korte verblijf in het voorseizoen geen gebruik van hebben kunnen maken...). Zeer vriendelijke en enthousiaste nieuwe beheerders, die voor je klaar staan als je ze nodig hebt! Wij komen graag terug! En dan voor een langer verblijf!

La Parenthèse Camping Les Ormes, Directeur, 04-07-2017

Many thanks Carmen en Leo for your kind review ... i will be a pleasure for us to welcome you again at La Parenthèse Camping Les Ormes !

Gereisd met partner in juni 2017

• 10N19-06-2017

Fantastisch!

Eindelijk weer nieuwe eigenaren, na een aantal jaren een Frans echtpaar te hebben gehad die er weinig van snapte en de camping lieten verslonsen. Heeft de camping nu 2 enthousiaste echtparen, ook dit zijn Franse eigenaren maar spreken goed Engels. Ze hebben de plekken aangepakt, nieuwe tenten geplaatst, restaurant weer schoon en netjes gemaakt. Echt een aanwinst voor die camping. Ik heb nu al weer zin om terug te gaan! Blijf zo doorgaan!

• 9Eetgelegenheden

La Parenthèse Camping Les Ormes, Directeur, 26-06-2017

Hello, thank you very much for your nice review .. very happy that you enjoyed the site and all the changes we've done. Many thanks for your encouragements ! Hope seeing you again in the next few years ..

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Camping La Parenthèse - Les Ormes info