Camping Intercommunal Le Grand Etang

1 review over Camping Intercommunal Le Grand Etang in het Nederlands

Goede plek

Lisa
18-8-2018

Prima plek bij een meertje. Goedkoop, geen eigen voorzieningen, kampwinkel ed. Sanitair voldoende. WiFi slecht. Je moet voor bereik naar de andere kant vh meertje.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Intercommunal Le Grand Etang

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Intercommunal Le Grand Etang in St Estephe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Intercommunal Le Grand Etang zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.