Vakantiehuis Le Coustaty

8 reviews over Vakantiehuis Le Coustaty in het Nederlands

Hartelijk, bekommerd, , à l'aise

Goedele Nolf
15-10-2014

Kamers zijn sober maar de warmte van de eigenaars en het lekkers van la table d'hôte is niet te omschrijven. Mijn zoon kwam aan op krukken, mevrouw heel bekommerd en raad geven. Heel interessante omgeving voor wie van grotten houdt.

Prijs/kwaliteit is heel correct, zou zeker teruggaan indien ik in die streek ben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Heerlijk rust een paradijsje

De Groot
9-2-2013

Heerlijk genieten van de rust terwijl de kinderen zich de hele dag vermaken. dat is pas vakantie. met totaal 4 huisjes en 4 hotelkamers is het prima vertoeven op het 1 hektare groot vakantieparkje.

Een aanrader voor redelijke prijs.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

heerlijk rustig een klein paradijsje

De Groot
9-2-2013

De Coustaty is een klein paradijsje. Vorig jaar zijn er nieuwe eigenaren op het park gekomen die Engels, Frans en Duits spreken. Het is een kleinschalig park waar een kleine hotelletje (4 kamers) en 4 vakantiehuisjes zijn gesitueerd. De kinderen vermaken zich de hele dag en wij zelf hadden een heerijke rusteige vakantie. De omgeving is zeker ook de moeite waard. Te veel om in één vakantie te bekijken. Kortom een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Le Coustaty voor je op een rij gezet:

Lees met verbazing de vorige reactie, wij komen hier al 5 jaar en genieten van onze vakantie. Wij wisten dat er nieuwe eigenaren waren en ook deze stonden altijd voor ons klaar. Zelfs toen wij niet gereserveerd hadden voor de eetavond konden we gewoon aanschuiven met zijn allen. Ze hadden de huisjes zelfs opgeknapt met een vaatwasser, nieuwe kookplaat, nieuw behang en opgevrolijkt met accessoires. Bij aankomst was alles netjes. Ons brood werd s morgens keurig gebracht en altijd hadden ze even de tijd om een praatje te maken. Zoals altijd is het nog steeds super kindvriendelijk, met een speelplek, trampoline, pingpong tafel, afgesloten zwembad en aan een rustige weg waar nauwelijks verkeer langs komt. De dordogne ligt op loopafstand en in de directe omgeving zijn vele leuke dorpjes en kastelen te bezoeken. Na al die jaren verveelt deze plek ons nog steeds niet en onze optie voor aankomend jaar staat al weer vast.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Dit nooit meer

Jacqueline
21-8-2012

Dit jaar zou de 6de keer zijn dat we de Coustaty zouden bezoeken. We hadden er erg veel zin in. We wisten dat dit jaar er nieuwe eigenaren (Fransen) begonnen. Echter, de badkamer en wc waren niet schoon. In de prullenbakken lag de afval van de vorige gas. Verder stonk de wc heel erg naar urine, alles was stoffig en langpoten hingen aan het plafond. Er waren geen handdoeken. Toen ik mijn beklacht deed, gaf de eigenaar aan dat het klopte, hij als zijn energie had gestoken in 3 van de huisjes waar 1 grote Franse familie was gekomen. Hij zou het gelijk alles in orde maken. Echter toen wij tegen half 9 uit het zwembad kwamen, kregen wij te horen dat wij niet welkom waren voor diner.

Daarnaast was hij op kamer geweest en hij vond de badkamer schoon. Hij wilde zien wat ik bedoelde. Alles wat ik aanwees, vond hij dat ik zeurde. Ook waren er wederom geen handdoeken, na 3x vragen!!! zie bij deel 2

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

klein intiem vakantiepark

familie van den heuvel
18-10-2009

het park is zeer geschikt voor kinderen tot ongeveer 9 jaar. Overdag is het er erg rustig, in de namiddag als iedereen terug is wat drukker. Je kunt heel makkelijk je kinderen in de gaten houden. In het zwembad of op het terras, overal zie je je kinderen. Er staan weinig huisjes waar vooral nederlanders of belgen in zitten. Je maakt snel contact, ook met de 3 gezamelijke avonden, erg gezellig!! Wij zaten in een huisje voor max 6 pers maar dat is wel aan de kleine kant. 2 slaapkamers en een vide. Op die vide staan 2 losse bedden schuin tegen elkaar. Er wordt naast het eten niets georganiseerd maar de omgeving biedt genoeg om je te vermaken. Je moet met de auto naar de supermarkt maar dat is ook goed te doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

2008

Aan te bevelen

mr P.J. Hundscheidt
5-8-2008

Wij zijn er een paar keer geweest toen de zaak nog werd geexploiteerd door Joop en Marij Peek.

Gereisd met partner in augustus 2008
2007

Le Coustaty is een klein complex met 5 gites

Heleen Roelevink-Broekhuis
7-9-2007

Le Coustaty is een klein complex met 5 gites. Allen verschillend! Op het terrein is aanwezig een leuk zwembad, een grote trampoline, een tafeltennistafel en diverse andere speelatributen. 2x per week maakt de gatvrouw een maaltijd (tappas,indonesisch, BBQ) Ook 's avonds is de bar vaak open voor een afzakkertje! Een heerlijke vakantie plek voor jong en oud!

Gereisd familie in september 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Le Coustaty voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Coustaty in St. Cyprien (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Coustaty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.