Bed and Breakfast La Coxydoise

Bed and Breakfast La Coxydoise

9Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, St. Cyprien (Dordogne)

Op vakantie geweest naar La Coxydoise?

9Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

2 reviews over Bed and Breakfast La Coxydoise

• 9Dieter10-08-2010

Gewoonweg subliem

We hebben ergens midden juni 5 dagen overnacht in La Coxydoise. Door Anja en Johan werden we er heel hartelijk ontvangen. Het doet deugd bij zo'n sympathieke mensen te kunnen blijven "logeren", want zo een gevoel gaf het. Maar dan de luxe van een welvoorzien ontbijt en mogelijkheid tot avondmaal erbij. En die mogelijkheid tot avondmaal was de eerste avond misschien nog een probeersel, doch vanaf de tweede avond hadden we de volgende 3 dagen al gereserveerd. Heel lekker eten! De kamers waren ook zeker in orde. Anja zorgde er voor de netheid. En tijdens de dag viel er zoveel te doen in de streek, we moeten gewoon binnenkort terug gaan! Tot slot, een AANRADER voor iedereen!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Luc27-07-2010

Een aanrader voor een verblijf in de Dordogne

We hebben zopas onze vakantie doorgebracht in La Coxydoise, een chambre d'hôtes in Castels bij Saint-Cyprien ( zeer centrale ligging in de Dordognestreek op 15 km van Sarlat). Prima accomodatie (4 moderne kamers met alle comfort én goede bedden) waar je ontbijt maar ook een uitgebreid en uitstekend avondmaal kan krijgen. Het huis ligt op een heuvel met een heerlijk uitzicht op de omgeving. Overdag biedt de streek tal van mogelijkheden voor uitstapjes. 's Avonds laten Anja en Johan hun gasten genieten van een zeer gevarieerd diner in een ontspannen en gemoedelijke sfeer. En dat alles voor een zéér redelijke prijs (ook prijs van de dranken, wijn ,bier, koffie e.d. is klantvriendelijk). Kortom: de gezelligheid van een chambre d'hôtes met de service van een goed hotel. ( in de toekomst zou er ook een zwembad in de tuin komen)

Gereisd met partner in juli 2010

Bed and Breakfast La Coxydoise info