Bed and Breakfast Les Trois Collines

Bed and Breakfast Les Trois Collines
9,5

26 tips over Bed and Breakfast Les Trois Collines

walter, 30-7-2012
Ga eens met het vliegtuig van Rotterdam/Brussel naar Bergerac en huur daar een auto. Dat scheelt elfhonderd kilometer snelweg,srees van files en een boel geld.
Martin en Marijke Hutjes, 26-7-2012
Prachtige omgeving met veel mogelijkheden.
RFM Dekker, 5-7-2012
Voor perfectie hoeft men niet verder te zoeken !

We hebben een aantal aanbieders voor Les Trois Collines voor je op een rij gezet:

Nico Mul, 2-7-2012
Iets modernere TV in de gezamenlijke gastenkamer maakt het TV kijken wat aantrekkelijker. Ook zal AIRCO de luchtvochtigheid 's nachts in de kamers wat omlaag brengen en het leefklimaat verbeeteren.
ada van rijn, 29-6-2012
de kastelen de bezoeken, een rondvaart maken op de dordogne, kano varen is heel goed te doen. Sarlat is een heel mooie stad met veel bezienswaardigheden en lekkere eettentjes
Ellemieke, 29-5-2012

Waar wij op aanraden van de gastheren zijn geweest: sinds april 2012 geopend maar zó leuk: brasserie/theeschenkerij/gallerie gecombineerd met een Beatles & stripboeken collectie/tentoonstelling.