Bed and Breakfast Les Trois Collines

Bed and Breakfast Les Trois Collines
9,5

26 tips over Bed and Breakfast Les Trois Collines

Corrrie en Jan Koevoets, 8-10-2013
Er is heel veel te zien in de omgeving, veel grotten, veel kastelen en leuke plaatsjes om te bezoeken.In de centrale gang hangt een groot rek met een plattegrond van de omgeving met netjes aangegeven waar welke bezienswaardigheid is, ook liggen er folders bij. Zelf hebben zij leuke winkel/wandelroutes samengesteld die ook goed bruikbaar zijn.Twee keer per week kan je daar aan het diner deelnemen, dat wordt door hunzelf bereid, is erg gezellig en je eet je vingers erbij op, erg geslaagd!
Matthijs Meijers, 30-9-2013
Tip: buiten eten als het kan - maar daar zorgen Andre en Eric wel voor. Genieten van de landelijke stilte in de streek, crepes eten in Sarlat, tijdens je vakantie zoveel met je handen door de lavendel en rozemarijn strijken dat je het na terugkomst nog ruikt.
Pascal, 2-8-2013

Blijf zeker eten als de chef zijn kunsten bovenhaalt !!

Veel leuke dorpjes en bezienswaardigheden in de directe omgeving.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Trois Collines voor je op een rij gezet:

Lecluyse Marianne, 23-7-2013
Heel veel toffe plaatsen om te bezoeken; kastelen, tuinen, middeleeuws stadje, rustige mooie dorpjes, grotten, ook afvaarten met kano's,... voor elk wat wils.
Marjolein, 10-7-2013

Restaurant 4saisons in Sarlat. Goede wijnen, prachtig gepresenteerde gerechten en mooie ambiance. Iets anders dan de toeristenmenu's. Ook table d'hotes is een aanrader!

Tip: koop wat kaasjes en stokbrood bij een supermarkt en eet dit bij Les 3collines op een van de mooie terrasjes met prachtig uitzicht! Heerlijk met een lekker gekoeld wijntje. Echt vakantiegevoel!

Ronald en Claudia Koster, 23-6-2013
Sla geen diner bij de B&B over, zou zonde zijn...

Koos en Gert, 20-6-2013

Dordogne was ons/mij bekend.Door het slechte weer,veel bekeken en bezocht.Kon geen kasteel,grot,museum meer zien!

Gelukkig de laatsts 2 dagen veel zon,en met een boek aan het geweldige zwembad!!

C. Vorstenbosch, 15-6-2013
Als je logeert bij deze bed en breakfast zijn bezienswaardigheden dichtbij en zeker met de toelichting van de eigenaren, waard te bezoeken. Het gaat van cultuur tot stads en dorpsbezoeken en verveling is absoluut niet aan de orde. Wil je rustig bij komen van de werk beslommeringen? Aan het zwembad is het goed toeven.
Rico, 7-10-2012
Kijk vooral bij helder weer s'-nachts eens naar boven. Zoveel sterren hebben we nog nooit gezien!
Hennie, 4-8-2012
vraag het de gastheren die weten genoeg