Bed and Breakfast Les Trois Collines

Bed and Breakfast Les Trois Collines
9,4

26 tips over Bed and Breakfast Les Trois Collines

R. Boone, 13-8-2015
Eventueel badkamers moderniseren. Alles is aanwezig, werkt goed en is schoon, maar wat gedateerd.
Lernout Mia, 27-7-2015
De gastheren van Les 3 Collines zullen de mooiste dorpen van Frankrijk - in hun onmiddellijke omgeving - aanraden te ontdekken. Dat belooft.
Dirk en Mia Lernout-Degroote, 29-6-2015

Geen fietslocatie wegens rotsachtig gebied.

Goede wandelschoenen zijn ideaal

We hebben een aantal aanbieders voor Les Trois Collines voor je op een rij gezet:

Barbara & Kyung, 29-6-2015
    Table d'hotes op dinsdag en vrijdag is een must
    Patrick Haelewyck, 25-6-2015
    ideale en prachtige ligging
    Matthijs Meijers, 25-9-2014
    Tip: sla geen diner over, want dat is een combinatie van heerlijk (en voldoende!) eten, gezelligheid, praktische tips en soms hilarische anecdotes. De vaak zelfgemaakte likeurtjes die op tafel komen doen de rest.

Theo Weerdenburg, 7-9-2014

In de omgeving veel bijzondere kastelen maar ook andere uitstapjes zoals markten. Een week is gewoon te kort.

Bedankt weer André en Eric, groetjes Carla en Theo

Koolen, 27-7-2014
    Heel veel te zien en te beleven. Eric en André hebben een heel informatiebord en folders voor hun klanten.Ze reserveren zelfs deze activiteiten als je dit vraagt. SUPER
    Linda Van Crombruggen, 21-7-2014
    Het notenmuseum waar notenolie wordt gemaakt is leuk. Kiezen tussen de vele kastelen in de buurt is moeilijk, maar Castelnaud en Beynac zijn een must en vlakbij. Ook Milandes is de moeite. Voor grotbezoeken zijn Paddyrac en Promeysac echte aanraders. Sarlat mag je niet missen en Bergerac is een daguitstap waard.
    Luuk Degen en Mireille Veelo, 15-6-2014

Het plaatsje Salat is erg de moeite waard te bezoeken, zo ook Domme.

Wij zijn echt te kort geweest, komen een andere keer graag de omgeving verder verkennen en met de kano in de rivier varen lijkt ons een aanrader!