Camping Bel Ombrage

8.7Fantastisch

Frankrijk, Aquitaine, St. Cybranet (Dordogne)

8.7Fantastisch

• 8.3Staat v/h sanitair

Camping Info

Meer campinginfo

Camping Bel Ombrage is een leuke kindercamping in de Dordogne. De campingplaatsen zijn hier erg ruim en het sanitair is netjes. Voor de kinderen is er een leuk riviertje, een groot sportveld en een eenvoudig zwembad. Er zijn veel leuke dingen te doen in de omgeving zoals kastelen bezoeken, kanoën, grotten verkennen en leuke dorpjes bezoeken.

76 reviews over Camping Bel Ombrage

• 10Jerry13-10-2019

Fantastisch camping met leuke mensen op de camping

Super camping met super aardige camping baas we komen er al 2 jaar en volgend jaar willen we weer

• 10Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 8Rico14-09-2019

Mooie ruime camping, sanitair kan schoner

Prachtige camping met veel schaduwplekken. Wij hadden een enorme plek van bijna 200m2 aan het kleine riviertje. Zwembad mooi. Prima restarant/pizzeria op loopafstand. Helaas was het sanitair niet erg schoon.

• 7Staat v/h sanitair

• 8J en W20-08-2019

Fijne camping in hartje Dordogne.

Goed onderhouden campingterrein met zeer ruime plaatsen met veel/volledig schaduw. Fijn groot zwembad en leuk riviertje met helder water, waar je dammetjes kunt maken en met bootjes/ luchtbeddden leuk kunt spelen. Voetbalveld. Klein speeltuintje. Pizzeria en biologische supermarkt op loopafstand. Ligging is perfect voor een bezoek aan allerlei bezienswaardigheden in de Dordogne. Wij vonden de Dordogne prachtig. Mooi groen, leuke dorpjes, kastelen, kanomogelijkheden te over etc. Beynac, La Roque-Gageac, Castelnaud, Sarlat-la-Canéda en Domme zijn een bezoek zeker waard. Wel druk in augustus....maar overal voldoende parkeergelegenheid. Sanitair niet altijd even schoon/fris ruikend. Het lijkt erop dat het voorste toiletgebouw gerenoveerd gaat worden. Wij vinden deze camping zeker een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

• 9Karin14-08-2019

Een camping om voor terug te komen !

Heerlijke camping, schoon sanitair, mooi en schoon zwembad, vriendelijke mensen. Veel groen, grote plaatsen en mooi uitzicht.

• 2017
    8Fam. Megens31-08-2017

Geweldige eenvoudige camping.

Geweldige vakantie gehad op deze camping. We waren met twee dochters van 11 en 17 die zich beide prima vermaakt hebben. Eenvoudig maar heerlijk zwembad. Leuk riviertje waar de kinderen graag speelden. Zeer groot sportveld en een aanbod in kampeerplaatsen van gevarieerde grootte. Wij stonden op een zeer grote plek. Sanitair werd 3 x per dag erg goed schoongemaakt. Je rook gewoon de schoonmaak middelen.Erg vriendelijke en zeer behulpzame eigenaren. Een echtpaar van middelbare leeftijd die samen de camping runnen. De eigenaar reed 3 maal daags over de camping in zijn autootje met aanhanger om de vuilniszakken op te halen. Nam dan kinderen mee in de aanhanger. Kinderen waren gek met hem en hij was gek met de kinderen. Je hoorde hem van verre al lachen. Spreekt ook goed Engels. Elke avond werd er naast het sportveld op de camping een kampvuur voor de oudere jeugd gedoogd. In het zwembad mocht je met shorts aan zwemmen. Een nette fijne camping zonder toeters en bellen.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 7R. Moerdijk21-08-2017

Drukke camping midden in de Dordogne

Ondanks de enorme hoeveelheid aan NL'ers en GB'ers toch nog een rustig deel gevonden aan de rand van de camping bij het sportveld. Wel zonder stroom, maar dat is pas echt kamperen. Leuke zwembaden voor de kinderen. Genoten van de mooie omgeving met kastelen en het kanoën op de Dordogne. Leuke plaatsen: Sarlat en Domme.

De wachtrij bij de bakker is 30 minuten. Door de drukte was sanitair matig en het zwembad was op warme dagen ook niet echt schoon meer.

• 6Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Familie Jakobs16-08-2017

Super vakantie gehad

Net terug van en heelijke vakantie op camping Bel Ombrage. Wat meteen opvalt is de ruimte! Hele grote mooie campingplaatsen waar onze vouwwagen super goed op paste. Wij zaten bijna helemaal achteraan (114), wel heerlijk rustig en schaduwrijk. Zeer nette camping, eigenaar rijdt paar keer per dag met zn auto met aahanger (met kinderen erop) rond om overal t afval op te halen. En zwaait elke keer vriendelijk! Sanitair wordt paar keer per dag schoon gemaakt, heel netjes. Mooi zwembad, altijd plaats op de bedjes. Je kunt er alleen een ijsje krijgen...Verder niks (helaas). Mooie omgeving, genoeg te doen: kastelen, markten, grotten, klimbos, kanoen,leuke dorpjes. Onze kinderen hebben dagelijks in het riviertje gespeeld: mooi helder water. Kortom: als je houdt van niet teveel poespas en ruimte, dan zit je hier super!! Aanrader!

• 8Mandy C.31-07-2017

leuke camping

zeer grote plaats aan het riviertje,proper en goed sanitair,vriendelijke eigenaars,groot en mooi onderhouden zwembad.

• 10Staat v/h sanitair

• 8vdl05-05-2017

Heerlijke relaxe camping

Eerste 3 weken van augustus gestaan met 3 kinderen van 8-11-13. Fijne camping zonder poespas. Geen animatie maar dat zochten we ook niet. Zwembaden zijn prima. Er zijn ook genoeg ligbedden om het zwembad heen. Miste alleen een paar parasols want het zwembad ligt in de volle zon en schaduw is er dus niet. Mijn zoon vond het heerlijk dat hij gewoon in zijn boxershort zwembroek mocht. Het zwembad is afgesloten dus kleine kinderen kunnen er niet zo maar in lopen. Het riviertje is vrij fris maar de kinderen hebben zich er heerlijk in vermaakt. De wifi vond ik tegenvallen. Is gratis maar denk dat capaciteit te klein is voor de hoeveelheid mensen. Foto's versturen via app ging vaak al niet. En weet wifi is niet het belangrijkste maar als je het aanbiedt en prominent op je site zet, moet het wel goed zijn. Iedere morgen komt de bakker rond 8.40 en toen wij er waren kwam er 1 keer per week een wijnboer en 1 keer per week een man met fruit op de camping. Verder geen winkel alleen een ijsje is er te koop. Veel Nederlanders op de camping maar ook best wat Britten en Fransen In de omgeving zijn veel kastelen en leuke dorpjes en kanon op de Dordogne is ook erg leuk (wel druk).

• 8Staat v/h sanitair

• 9HK16-02-2017

Heerlijk

Hele fijne camping. Niet te groot, mooie plekken, vriendelijk personeel, lekker zwembad, heel leuk riviertje en prima sanitair. Bakker op de camping 's morgens. Wel hele lange rij, dus neem de tijd, je hebt vakantie ;-) Bio supermarkt vlakbij, kun je lopend door het veld naar toe. We waren hier met twee jonge kinderen en hebben ons goed vermaakt. Leuke uitjes in de nabije omgeving. Geen animatie op de camping, maar dat missen wij totaal niet. Vinden we juist een pré. Onze kinderen speelden met andere kinderen op de camping. Ook geen herrie 's avonds. Perfect!

6 tips over Camping Bel Ombrage

• Sandra, 23-07-2013

Voor een grote plek met elektriciteit kan je beter even reserveren.

• Duza, 17-09-2013

kasteel Castelnaud, kano varen op de Dordogne, Roque Gageac, Beynac (kasteel en openlucht museaum prehistorie), Sarlat, etc.etc.

• Sombroek, 20-01-2013

In de buurt van de camping is heel veel te doen: kastelen (Castelnaud), tuinen (Marqueyssac en Les Jardins du Manoir d'Eyrignac) , kanoën in de Dordogne en de grotten van Domme (druipsteen) en Rouffignac (tekeningen).

20 vragen over Camping Bel Ombrage

• Nicole , 19-07-2019

Kinderen

Wij staan van 28 juli t/m 11 augustus op deze camping met onze 3 kinderen van 11, 8 en 6. Nog meer mensen die deze periode gaan en kinderen in deze leeftijd hebben?

• Laura Wallaart, 21-05-2019

Iemand bekend met plek 144?

• Ricardo, 06-01-2019

KolenBBQ

Wij gaan aankomende zomer naar Bel Ombrage. Is het toegestaan om een kolen BBQ te gebruiken ?

ERIC dewijn, 22-04-2019

de stand handdoeken worden alle dagen om gewisseld op je kamer je krijg een tas met 2 of meer handdoeken .die zet je savons na gebruik aan de deur van je kamer na gebruiken word +- 18 uur of iets later om gewisseld

Mandy, 30-06-2019

Elke dag worden de handdoeken gewisseld, zowel de badhanddoeken als de strand-/zwembadhanddoeken.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig