Camping Sandaya Les Peneyrals

7.3Goed

Frankrijk, Aquitaine, St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

7.3Goed

• 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Peneyrals voor je op een rij gezet:

Meer camping info

In Saint-Crépin-et-Carlucet vind je Camping Sandaya Les Péneyrals. Zwemmen doe je in de zes zwembaden, ook bij minder weer dankzij het overdekte deel. Je verse broodjes haal je bij de bakker. Iets om rekening mee te houden: de animatie op deze camping gaat door tot in de late uurtjes. De camping ligt middenin de natuur nabij Sarlat en de Dordogne.

544 reviews over Camping Sandaya Les Peneyrals

• 2018
    8Janneke05-08-2018

Fijne camping!

Mooie camping van alle gemakken voorzien. We hadden een mooie ruime plek met veel schaduw. De hele dag door vers brood en gebak verkrijgbaar bij de bakker, heerlijk! De kinderen hebben erg genoten van het zwembad! Het lijkt op de foto’s heel groot, maar valt in werkelijkheid wel mee. Wat we erg jammer vonden is dat de animatie pas vanaf 5 jaar is, dat vond onze dochter van 4 jaar heel jammer! En maar 2x per week mini disco vonden we erg weinig. De animatie is een enthousiast team, maar jammer dat alles op oudere kinderen is gericht... Het sanitair is op sommige plekken (oa het plafond) aan vernieuwing toe. De douchewanden en deuren worden nauwelijks schoongemaakt... Je kan goed eten in het restaurant, jammer dat je op van die harde plastic stoeltjes moet zitten. De bediening is ook niet altijd even vriendelijk. De omgeving is prachtig. We gaan zeker nog eens terug naar de Dordogne!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 3Luc Clement03-08-2018

Ooit een goedgerunde gezellige familie camping

We zijn hier al 10 jaar te gast geweest en wat voorheen een prachtige 5 sterren waardige camping was, is door Sandaya herschapen in een ordinaire, lawaaierige en bij wijlen vieze camping. Zeker geen 5 sterren meer waard

• 3Staat v/h sanitair

• 9Karin29-07-2018

Geweldige camping!

Wij vonden het een mooie verzorgde camping, vriendelijk ontvangst en een leuk enthousiast animatieteam. De band die speelde op woensdagavond was er goed! De stacaravan was ook erg mooi en netjes schoon. Alle plekken lekker tussen de bomen. De zwembaden waren heerlijk, alleen kussens op de ligstoelen zou wel lekker zijn geweest. En mannen mogen geen shorts aan in het zwembad, klein minpuntje want daar hadden we geen rekening mee gehouden. De omgeving is supermooi, Sarlat is erg leuk en je hebt daar ook diverse grote supermarkten, zo'n 10 km verderop. Wij komen zeker nog eens terug in de Dordogne!

• 9Staat v/h sanitair

• 5Dennis27-07-2018

mwah.

Met 2 gezinnen geweest in een tweetal stacaravans. De caravans hadden aardig wat kleine gebreken bij aankomst (kapot slot badkamer, losse gordijnrail, geen warm water etc), maar de meesten werden snel opgelost. Verder korte momenten zonder stroom, weinig waterdruk en de buren hadden een rioleringsprobleem.

De zwembaden waren erg leuk. meerdere baden met verschillende temperaturen en voldoende ligbedden. Echter is sinds dit jaar de strakke zwembroek verplicht (door overname Sandaya). Ik heb me daar erg boos over gemaakt, aangezien wij dat checken voor we boeken en op dat moment was dat nog niet het geval. We konden dus allemaal van die gekke broekjes gaan kopen, en het management kwam ons geheel niet tegemoet. Voor mij de reden om nooit meer terug te komen en een lagere score te geven hier op zoover.

Het eten in het restaurant was lekker, de bediening van wisselende kwaliteit. Het entertainment was niet zo geweldig.

• 7Staat v/h sanitair

• 8CC23-07-2018

Prima accomodatie

Nette vriendelijke ontvangst, campingplaatsen veel privacy en verschillen allemaal in grootte. Sanitair is net en schoon. Camping ziet er verzorgd uit. Leuk speeltuintje voor de kleinere kinderen. Zwembad schoon, heerlijk water en genoeg vertier. Nadeel vonden wij zeker de verplichting tot dragen van een zwembroek. Shorts niet meer toegestaan sinds het dit jaar een Sandaya camping is geworden. Dus alle nieuwe shorts konden in de koffer blijven... Ook geen kussens op de plastic ligstoelen. Diverse nationaliteiten. Animatie team aanwezig. Spreken meerdere talen. Restaurant vonden wij er voor een vijf sterren camping erg simpel uitzien. Een bestrating naast het zwembad met plastic stoelen en tafels. Geen gezellige sfeer om daar te gaan dineren. Afhaal ook mogelijk maar de slappe te kort gebakken pizza's vielen bij ons niet in de smaak. Veel te doen in omgeving. De Dordogne is een fijne vakantieplek.

• 7De jong20-07-2018

Leuke camping maar niet super speciaal.

Leuke camping. Wij hadden 2 goede plekken bij de ingang van de camping. De plekken zijn erg ruim. De receptioniste was erg vriendelijk bij ontvangst. De mooie zwembaden zijn het grote pluspunt van de camping. De animatie doet zijn best maar verloopt soms een beetje rommelig. Bij de toiletgebouwen is alles gemengd en er zijn geen brillen aanwezig op het toilet. De camping heeft 5 sterren, maar voor ons voelt het ondanks dat het een leuke camping is meer als 4 sterren. Wij zijn in de mei vakantie in Nederland naar een 5 sterrencamping geweest, en die was ook echt 5 sterren waard. De omgeving is prachtig en er is veel te doen.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Slooten17-07-2018

Wederom een geweldige vakantie

In 2015 hier met veel plezier verbleven. Inmiddels is de camping in handen van Sandaya wat voor en nadelen heeft. Voordelen : gemoderniseerd, exclusievere bakkerij. Nadelen : vorige eigenaren waren feestgangers waardoor er 2 tot 3 keer per week live entertainment was. Dit is nu alleen op de woensdag avond. Sanitair wordt 2x p. d. gepoetst. Restaurant is goed en betaalbaar. Bakkerij is vers en voldoende aanwezig. Zwembad is heerlijk verwarmd en een feest voor groot en klein. Kids entertainment is dagelijks aanwezig vanaf 5 jaar. Ook zijn er Nederlandse begeleiders bij.

Vanaf 23 u heerst er een rust over de camping tot 07 u.

In de omgeving is er voldoende te bezichtigen, ook voor de kleintjes. Voornamelijk binnen 30 minuten van de camping tot maximaal 75 minuten. Op de wegen is weinig verkeer (pak ook de binnendoor wegen, een genot om te berijden).

• 8Eetgelegenheden

• 9MARIEKE15-07-2018

Het zwembad is fantastisch

• 8Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 5Ray05-07-2018

Niet meer de camping die het was!

Deze camping die 30 jaar door dezelfde familie was gerund is begin dit jaar overgenomen door Sandaya, helaas heeft dat vooral negatieve gevolgen voor de kwaliteit, op alle fronten is dat minder dan voorheen. Mensen die voor het eerst komen zullen dat natuurlijk niet hebben ervaren maar met de komst van het nieuwe management is er naast allerlei onplezierige veranderingen ook de camping sfeer volledig weg. Focus is op nu vooral op commercie. Wat blijft zijn prima faciliteiten, prachtige omgeving maar vooral herinneringen aan de 10 jaar die we deze camping als 2e huis hebben mogen beschouwen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Seppion Daniel. Mik zakierski16-02-2018

Topcamping met alles wat je je maar wensen kan , vriendelijk personeel lekker eten en fantastische omgeving waar veel te beleven is .

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in september 2017