Camping Sandaya Les Peneyrals

7.3Goed

Frankrijk, Aquitaine, St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

7.3Goed

• 7.1Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Peneyrals voor je op een rij gezet:

Meer camping info

In Saint-Crépin-et-Carlucet vind je Camping Sandaya Les Péneyrals. Zwemmen doe je in de zes zwembaden, ook bij minder weer dankzij het overdekte deel. Je verse broodjes haal je bij de bakker. Iets om rekening mee te houden: de animatie op deze camping gaat door tot in de late uurtjes. De camping ligt middenin de natuur nabij Sarlat en de Dordogne.

544 reviews over Camping Sandaya Les Peneyrals

• 2018
    6Sandra13-08-2018

Mooie camping, maar luidruchtig..

Prettige camping voor kinderen tussen de 5 en 10 jaar ongeveer. Prachtige zwembaden met leuke glijbanen, die wel erg druk zijn. Mooie speeltuin met springkussens. Animatie voor zes jaar en ouder. Netjes sanitair voor Franse begrippen! Groot nadeel van de camping is dat deze erg luidruchtig is. Hier is ook totaal geen controle op. Iedereen gaat gezellig door na 22.00 en ook bij het restaurant zijn vele avonden luidruchtige dingen georganiseerd. Niet alleen bij het restaurant is het luidruchtig, op de camping zijn ook erg veel Fransen en Engelsen die erg gezellige avonden en nachten hebben. Een mooie camping, maar voor ons te onpersoonlijk, luidruchtig, en massaal. Vind je dat niet erg, dan is het een mooie camping in een prachtige omgeving.

Tip: eten bij de black duck in het dorp ipv het veel te drukke en dure camping restaurant!! Lekkerder, goedkoper en met veel meer ambiance!

• 8MB13-08-2018

Mooie camping, maar niet voor kinderen onder de 5

De camping heeft veel faciliteiten voor kinderen vanaf 5 jaar zoals miniclub etc. Er wordt dagelijks wat georganiseerd voor campinggasten; een magicshow, sportochtenden etc. Entertainment genoeg voor wie wil. Medewerkers zijn behulpzaam en vriendelijk. Voor kinderen jonger dan 5 vonden wij de camping minder geschikt. De camping ligt op een heuvel waardoor het een soort Terrascamping is met hoogteverschillen van meer dan 7%. Voetballen, fietsen etc daardoor niet of slecht mogelijk waardoor ze minder of niet vrij kunnen spelen. Om ze te vermaken moet er gebruikt worden gemaakt van algemene faciliteiten zoals speeltuin en zwembad. Doordat de camping vrij gefragmenteerd is opgezet ervaarden wij weinig aanspraak, betrokkenheid van en met andere campinggasten waardoor met name de kinderen veel tot elkaar waren aangewezen. Voor ons was dit reden om eerder te vertrekken. Omgeving is erg rustig, dorpjes(!) op min 30 min met de auto.

• 6J.A.13-08-2018

Herrie verpest een hoop

Wanneer je een stacaravan huurt die vlakbij het zwembad staat, heb je te maken met een hoop herrie, regelmatig tot een uurtje of 1, of zelfs later. Ondanks de ‘rust die hoog in het vaandel staat’. En die herrie verpest een hoop. Wij hebben met oordoppen nog wat kunnen slapen, maar je geniet veel minder van het leuke zwembad, de heerlijke broodjes en gezellige camping wanneer je op vakantie nachten van max 6 uur hebt. Daarom zou ik de camping alleen aanraden wanneer je gegarandeerd een plek achterin hebt. Daar sta je prachtig en heerlijk rustig.

Overigens is het personeel wisselend. Er zitten bijzonder vriendelijke mensen tussen, maar ook veel minder. Tijdens onze week hebben we vele discussies bij de receptie gezien vanwege de geluidsoverlast en zijn er meerdere mensen eerder vertrokken, soms al na 2 nachten. Wij hadden voor een week geboekt, maar hebben het zeker overwogen.

• 8Sandra12-08-2018

Mooie camping, ruime plaatsen, super gaaf zwembad

Mooie camping, ruime plaatsen, wij zaten op L16, genoeg schaduw. Super gaaf zwembad ook voor de kleintjes van 2 en 4 ( ruim voor het aantal mensen. ) Veel kleine beestjes ( kakkerlakken), hele tent zat er mee vol. Sanitair niet super schoon, wordt wel regelmatig schoongemaakt. Pizzas voor afhalen prijzig maar erg lekker. Winkeltje schandalig duur maar prima voor brood.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Edje12-08-2018

fantastisch, volgend jaar weer.

Het is een super mooie nette camping. Het sanitair is heel schoon, wij stonden ' onderaan' de camping in het rustige gedeelte. Dus geen ' last' van avond programma. We hoefden we nooit te wachten voor en douche of toilet. De douche is lekker warm en makkelijk in te stellen, blijft ook op temperatuur. Het personeel is zeer vriendelijk, altijd groeten en staan voor je klaar met vragen. Het zwembad is geweldig, onze kinderen hebben zich top vermaakt. De zwembaden hebben allemaal een andere temperatuur dus voor iedereen wat. De badmeesters spreken je aan in gevaarlijke situaties. En ach het voordeel van strakke zwembroek is dat je sneller van de glijbaan gaat. ;-). Er zijn veel bedjes bij het zwembad, helaas wel meerdere kapot. Lekkere verse broodjes de hele dag. Jammer dat de visvijver bezet is door ' professionele' vissers. En een super leuke speeltuin ook voor oudere kids. ( 9-11 jaar)

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 7Barbara09-08-2018

Aardige camping maar niet meer dan dat.

We hebben deze camping geboekt naar aanleiding van de 9,2 die het onlangs nog had op zoover. Wij vonden het een prima camping maar niet meer dan dat. Zeker geen 5-sterren camping. We hadden een soort chalet-huisje via de camping zelf geboekt. Dit was oud, vies en grondig aan vervanging toe. Locatie was prettig want wij hebben totaal geen last gehad van de animatie in de avonden. Leuke speeltuin, leuk zwembad. Beide voor kinderen tot 10 jaar. Communicatie tussen miniclub en receptie verliep slecht en dat werd ook zo gezegd door animatieteam, niet echt professioneel. In de omgeving is ontzettend veel te doen dus dat is zeker een aanrader maar wij gaan niet terug naar deze camping. Het personeel was ook niet bijzonder vriendelijk en daarnaast als je wilde pinnen bij de bar of voor een ijsje stond je zo 5 minuten te wachten omdat de pin geen verbinding kreeg.

• 5Eetgelegenheden

• 7Mace08-08-2018

Gemengde gevoelens

Mooie camping, prachtige stacaravan (perigord) op een grote plek. Veel faciliteiten (heerlijke bakker) en een fijn zwembad. Mooie omgeving. Genoeg te doen. Helaas ook wat minpunten. Het entertainment was voor ons too much. Bijvoorbeeld een paar keer een nogal rommelige quiz op het terras van het restaurant terwijl wij gewoon rustig wilden eten. Veel lawaai met optredens en karaoke, het laatste tot ver na 23u (moment dat het volgens de camping zelf stil zou moeten zijn). Kwaliteit van het eten in het restaurant en de bediening was erg wisselend. Het zwembad was erg druk, maargoed wij waren dan ook in het hoogseizoen. Al met al voor ons toch genoeg redenen om niet meer terug te gaan.

• 8Dirk08-08-2018

Toffe vakantie

Leuk zwembad, voldoende groot voor aantal camping gasten en met zowel voor groot en klein een tof deel. Minigolf is origineel, speeltuin ok voor kids tot 10 jaar.

Winkeltje heeft dagelijkse vers brood, ook in de namiddag. Verder maar heel beperkt aanbod. Wel is er een kleine supermarkt op 5 min. Voor een grote moet je 20 min rijden naar Sarlat.

Eten in het restaurant is minder. Pizza met te veel kaas, salades zijn ok, maar we hebben er in de meeste restaurantjes in de buurt veel betere gegeten. Personeel is vriendelijk aan het onthaal en behulpzaam maar minder in het restaurant.

Men spreekt je steeds aan in het Engels, ook als je zelf goed Frans spreekt en in 't Frans antwoordt. Echt storend.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 6Arie bakker07-08-2018

Voor rust niet bij het restaurant gaan staan

Mooie camping, mooi zwembad maar niet dicht bij het restaurant en zwembad gaan staan. Camping is overgenomen en daarbij zijn de nieuwe eigenaars vergeten om waarschuwingsborden in de wc weg te halen dat je na 22.00 uur stil verwacht te zijn. Gisteren hadden we bingo en dat duurde tot 00.00 uur en vanavond was er karaoke nacht tot 00.30 uur. Om mensen vanaf 22.00 tot 00.30 vals te horen te zingen trek ik niet. Plaatsen zelf hebben vaak privacy door bosjes en struiken. Sanitaiblok boven is wat ouder maar wordt wel schoon gemaakt. Denk niet dat we hier nog terugkomen.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Tanja07-08-2018

Leuk zwembad, maar zeer luidruchtige camping

Het zwembad is echt geweldig voor jonge kinderen! Personeel is vriendelijk en ligging prima: vlakbij Sarlat en de Dordogne (rivier). De camping is echter ook zeer luidruchtig. We zijn hier nu drie nachten en hebben nu tweemaal een karaoke/bandavond meegemaakt tot na 01.00 uur. De stacaravans zijn zeer gehorig, dus daar slaap je niet doorheen, ook niet wanneer je alle ramen sluit. Het feestgeluid schalt over de camping. Leuk als je oudere kinderen hebt, erg storend als je jonge vroege vogels hebt. In dat geval raad ik de camping af. Houd rekening met de strakke zwembroek voor heren: hier is controle op.

Camping Sandaya Les Peneyrals info

• SchaduwplaatsenAanwezig