Camping Sandaya Les Peneyrals

7.2Goed

Frankrijk, Aquitaine, St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

7.2Goed

• 6.1Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Peneyrals voor je op een rij gezet:

Meer camping info

In Saint-Crépin-et-Carlucet vind je Camping Sandaya Les Péneyrals. Zwemmen doe je in de zes zwembaden, ook bij minder weer dankzij het overdekte deel. Je verse broodjes haal je bij de bakker. Iets om rekening mee te houden: de animatie op deze camping gaat door tot in de late uurtjes. De camping ligt middenin de natuur nabij Sarlat en de Dordogne.

543 reviews over Camping Sandaya Les Peneyrals

• 2018
    8Kirsten25-08-2018

Top camping!

We zijn 2 weken op deze camping geweest en hebben een fantastische tijd gehad! Onze kinderen (4 en 6 jaar) hebben niet meegedaan met het animatieteam, want ze wilden alleen maar zwemmen! De minidisco vonden ze wel heel leuk, maar dat is maar 2 x per week. Super zwembad! Genoeg plek (wel te weinig parasols) en leuke glijbanen! De mannen moeten een korte, strakke zwembroek aan. Lekker restaurant, waar je gewoon lekker kunt eten. Jammer van de plastic stoeltjes. Vriendelijk personeel. Iedereen praat en verstaat Engels. Winkeltje valt tegen. Heel weinig aanbod. Bakker wel prima. Veel te doen in de omgeving! De grootste aanrader vinden wij Gouffre de Padirac. Ondergrondse rivier en prachtige rotsformaties. Stacaravan nr. O4 was prima plekje. Kan me voorstellen dat er wel veel lawaai is als je dichter bij restaurant zit, maar hadden wij geen last van. De bedden zijn waardeloos. Hard, te kort en te smal. Geen wesp of mug gezien! top

• 9Fam. de Vries25-08-2018

Top camping, ontzettend genoten

Super vakantie gehad. Middelgroot tot grote camping. Ons gezin (kids 7 en 9 jaar) zat in een stacaravan dichtbij zwembad/ animatie. Hierdoor niet ver hoeven lopen, maar geen last gehad van muziek. Voldoende te doen aan sporten, veel keuze op programma van animatie. Bijna elke avond show/ entertainment. Kids club ook met Nederlandse begeleiding. Super enthousiaste meiden met vele talenten; zowel kids, dansen, sporten etc. Winkeltje en lekker verse broodjes op de camping, niet heel goedkoop, maar supermarkt op 5 (sallignac) of 11 km (Sarlat) afstand te halen. Restaurant, bar, pizzeria en ijssalon waren van prima kwaliteit. Zwembad was super! Meerdere baden en toch heel overzichtelijk. Veel ligbedden en leuke glijbanen. Neem wel extra zwembroek mee, want 1 van de 4 hobbelglijbanen had plekje waardoor 3 zwembroeken een gaatje kregen. Omgeving genoeg te doen. Deze camping is zeker een aanrader. Huurprijzen wel hoog.

• 9Jochen23-08-2018

fantastische vakantie

Zeer verzorgde camping. Ontzettend veel animatie voor de kinderen (onze kinderen zijn 5 en 2). Er is een groot aanbod aan speeltuigen in de zwembaden. Er is een groot springkasteel en een erg grote speeltuin. Het eten is er lekker. Personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om je ontspannen te laten voelen op vakantie. Zeker een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8PNL23-08-2018

Wellicht over een tijdje weer

Leuke 2 delige camping. Je hebt het hoge gedeelte, en het lage gedeelte. Het lage gedeelte behoeft een flinke klim naar het gedeelte waar alles gebeurd, zwembad, speeltuin, minigolf, winkel etc. Ben je slecht ter been dan heb je het zwaar. De visvijver zit vol met grote karpers en kleine meervalletjes. Alles vang je op de bodem die na 30cm van de kant direct 5 meter diep is. Helaas zitten er ook proffesionele vissers, soms met 3 hengels tegelijk die mopperen op de kinderen die “proberen” te vissen. Alsof de vijver van hun is... Dagelijks worden er kilo’s voer ingegooit en toch blijf je ze vangen. Neem een werphengel en schepnet mee! Sanitair beneden is erg netjes en schoon. Dit komt omdat er maar een aantal kampeerplekken zijn tussen de verhuurcaravans, met eigen sanitair. Ideaal. Veel kakkerlakken, echt een plaag! Ontvangst voor telefoon is slecht, 3G, wat ook totaal niet werkt. Je hebt de keuze om wifi te kopen op de camping.

• 9Staat v/h sanitair

• 6Doorn23-08-2018

Jammer!

Wij zijn hier nu een week en hebben helaas een slechte plek (E7) gekregen van touroperator. De stacaravan staat dichtbij het restaurant en we zitten daarom vrijwel elke avond in de bonkende muziek tot een uur of 0.00. Ramen dicht trekken heeft geen zin (en is erg benauwd)want de herrie gaat er dwars doorheen. Verschrikkelijk irritant. De caravan zelf is verouderd en overal zit schimmel. We hebben niet geklaagd omdat de plek veel privacy biedt en we dat wel erg fijn vinden maar voor het geld dat je betaald voor een week verwacht je dit niet. Ook lag om de caravan veel afval en vonden we een gedeelte van het bestek onder het terras bij aankomst. De camping vinden wij prachtig liggen en er is ontzettend veel te doen in de omgeving. De zwembaden zijn ook erg mooi maar net als op elke camping in het hoogseizoen erg druk. Al met al viel onze vakantie jammer genoeg tegen door de herrie ‘s avonds.

• 7Bc20-08-2018

Nette camping maar niet voor herhaling

Terrascamping, plekken beneden rustig. Wel verder weg van speeltuin dus met jonge kinderen beter bovenop de berg te zitten. Plekken veel privacy waardoor niet veel contact met de mensen in het straatje. Nationaliteiten: voornamelijk NL, fr en gb. Afhaaleten (pizza) vonden wij niet zo geslaagd. Restaurant naast zwembad oogt wat ongezellig. Sanitair is net maar begreep van vaste gasten dat er minder wordt schoongemaakt sinds het Sandaya is. Was altijd vier keer, nu twee keer. Zwembad is leuk voor de kinderen. Genoeg vertier. Heb ik lager beoordeeld vanwege verplichting dragen zwembroek, het ongezellige ligpleintje achterin, harde bedjes zonder kussen, het handoekje leggen niemand zeggen ( terwijl ze zeggen dat het niet mag maar wordt niks mee gedaan. Een bron van ergernis vonden wij) en de grote drukte in het zwembad. Volgend jaar nog meer huisjes dus nog drukker. Denk bij het opruimen van je bagage aan de vele kleine kakkerlakken!!

• 1Carola20-08-2018

Helaas nooit meer. Les Péneyrals bestaat niet meer

Twaalf keer zijn we met veel plezier naar Les Péneyrals afgereisd. De allereerste keer was in 2002. Wat was het een fantastische camping! Alle andere campings die we daarna bezocht hebben schoten tekort. Het geheim van les Péneyrals? De sfeer, de ziel, het gevoel van thuiskomen, van verwelkomd worden, het familiegevoel. En nu? 2018 is ons laatste jaar geweest. Sandaya is SandaNEE. Zakelijk, geen daadkracht, geen enkele vorm van persoonlijke aandacht (herkenning van je gasten), slecht geluid, vreemde animatietijden en een aantal belachelijke regels: kleine maar ook grotere veranderingen die het vakantiegevoel, het thuiskomen, vermorzeld hebben. Met pijn in mijn hart en met groot verdriet moet ik meedelen dat Les Péneyrals niet meer bestaat. Bedankt Josiane en Benoit Havel voor alle mooie voorafgaande elf jaar: jullie wisten wat echte gastvrijheid was. Sandaya: lees de reviews van de 'vaste' gasten en leer!

• 9Kitty15-08-2018

Geweldig

Een super vakantie gehad achter op het park. In de verte hoor je savonds wel eens karaoke maar niet storend . Zwembad was geweldig onze jongens hebben zich er dagen vermaakt. Restaurant was behoorlijk aan de prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Robert14-08-2018

fantastisch, schoon, netjes , proffesioneel

Heerlijke vakantie gehad, mooie plek voor onze caravan gekregen zoń 100 meter van het restaurant en zwembad e.d. maar totaal geen last van geluidsoverlast gehad. Wij zijn niet van die vroege slapers en zaten tot minimaal 00.00 - 01.00 voor de caravan en vonden het juist een erg stille camping met vooral nette campinggasten. Ook het sanitair wordt zowieso goed schoon gemaakt maar blijft ook opmerkelijk schoon heel de dag. Verder top zwembaden en speeltuin, horeca ook dikke voldoende. We willen altijd verrast worden en gaan nooit naar dezelfde camping maar deze pakken we misschien over een paar jaar weer.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 6Sandra13-08-2018

Mooie camping, maar luidruchtig..

Prettige camping voor kinderen tussen de 5 en 10 jaar ongeveer. Prachtige zwembaden met leuke glijbanen, die wel erg druk zijn. Mooie speeltuin met springkussens. Animatie voor zes jaar en ouder. Netjes sanitair voor Franse begrippen! Groot nadeel van de camping is dat deze erg luidruchtig is. Hier is ook totaal geen controle op. Iedereen gaat gezellig door na 22.00 en ook bij het restaurant zijn vele avonden luidruchtige dingen georganiseerd. Niet alleen bij het restaurant is het luidruchtig, op de camping zijn ook erg veel Fransen en Engelsen die erg gezellige avonden en nachten hebben. Een mooie camping, maar voor ons te onpersoonlijk, luidruchtig, en massaal. Vind je dat niet erg, dan is het een mooie camping in een prachtige omgeving.

Tip: eten bij de black duck in het dorp ipv het veel te drukke en dure camping restaurant!! Lekkerder, goedkoper en met veel meer ambiance!

• 6Staat v/h sanitair

Camping Sandaya Les Peneyrals info