Camping Sandaya Les Peneyrals

7.2Goed

Frankrijk, Aquitaine, St. Crépin-et-Carlucet (Dordogne)

7.2Goed

• 6.1Eetgelegenheden
  • 7Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Peneyrals voor je op een rij gezet:

Meer camping info

In Saint-Crépin-et-Carlucet vind je Camping Sandaya Les Péneyrals. Zwemmen doe je in de zes zwembaden, ook bij minder weer dankzij het overdekte deel. Je verse broodjes haal je bij de bakker. Iets om rekening mee te houden: de animatie op deze camping gaat door tot in de late uurtjes. De camping ligt middenin de natuur nabij Sarlat en de Dordogne.

543 reviews over Camping Sandaya Les Peneyrals

• 2019
    7Angelique01-08-2019

Viel tegen

Mooi gelegen verzorgde camping. Heel veel te doen in de omgeving. Vriendelijk personeel, ook nederlands sprekend. Veel faciliteiten. Ook minpunten. WC's spoelen slecht door. Daardoor vaak erg vies. Douches prima. Veel afhaalgerechten niet aanwezig. Restaurant ongezellig, alles in plastic. 3 zwembaden, waarvan 2 kleine, 1 wat groter familiebad dat overdekt kan. De WIFI was dramatisch, ook bij restaurant, waardoor er problemen waren met betalen. Heel veel kleine kinderen, weinig pubers. Onze puberzoons van 16 en 13 hadden weinig aansluiting. Voetbalveld vol kuilen, en de teenclub was vooral gericht op fransen en werd niet van te voren angekondigd, dus je wist niet wat er was. De kinderanimatie en de volwassenanimatie wel. Er was geen eigen plek voor pubers, alhoewel dat wel op de site staat. Heel de animatie was erg fransgericht. Erg leuke camping voor jonge kinderen, niet voor pubers.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Dennis01-08-2019

Mooie camping

Een hele mooie camping, sanitair was goed. Wel waren er mensen die het niet schoon achter lieten. Maar er werdt goed en vaak schoongemaakt. Restaurant was wat minder. Mooi zwembad leuke glijbanen voor jong en oud. Er was altijd wel een bedje beschikbaar. Veel dingen in de buurt te doen grotten, kanoën, dorpjes, kastelen, ect ect..

• 5Eetgelegenheden

• 8Daniël31-07-2019

Echte aanrader, mooie camping, genoeg te doen!

Mooie, schone en verzorgde camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Helaas was het huisje (chalet) kleiner dan we verwacht hadden, maar verder goed in orde. Eten op de camping zelf is goed, geen klagen over gehad. Let op met kleine kinderen en fietsjes, er zitten namelijk grote hoogte verschillende op de camping, we hebben er een paar onderuit zien gaan. Qua animatie 1 minpunt, deze pas beschikbaar voor kinderen vanaf 5 jaar en niet zoals geadverteerd van 4 tot 7, 8 tot 13 en 14 tot 17.... Uitsluitend vanaf 5 jaar, onze kleinste (4) viel dus buiten de boot. Wel waren er twee Nederlandse meisjes in het animatieteam. In de omgeving is genoeg te doen en supermarkten op slechts 5 minuten (Intermarché Salignac) en Carrefour op een kwartiertje rijden (Sarlat). Mooie zwembaden, voldoende ligbedden en parasols. Er is ook geen geluidsoverlast op de camping, na elf uur is het stil.

• 8Eetgelegenheden

• 3Moi28-07-2019

Nooit meer

Camping wat achteruit is gegaan door de nieuwe eigenaar. Sanitair slecht bijgehouden erg vies. Je merkt dat nu alles om de centen draait en niet meer om de mensen. Animatie bijna alleen in het Frans. Patat erg slecht en de kip nuggets waren niet te eten. Pizza was meer kaas dan pizza. Zwembad erg druk en wordt ook toegestaan om met ballen over te gooien luchtbanden erin en opblaasbare ringen. Normaal is dat geen probleem maar als het zo massaal druk is dan is het erg irritant. Geregeld een bal tegen je hoofd of een luchtbed tegen je hoofd.. Voor ons nooit meer. Je bent een nummer hier en geen persoon.... wat bij de vorige eigenaar wel zo was.

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, gérante, 25-10-2019

Hallo, Wij betreuren uw gevoelens over dit laatste verblijf bij ons. Ons hele team is echter attent voor elke klant. De directeur staat ook ter uwer beschikking en houdt rekening met elke feedback, of die nu positief of negatief is. We zullen niet nalaten de restauratie te herzien en we zullen overwegen om meer regels in het zwembad op te nemen om de rust van iedereen te bewaren. We hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen tijdens een toekomstig verblijf,

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Bart Kemp24-07-2019

value for money camping met fijn zwembad

Prima camping, top en veilig zwembad en Nederlandstalige Kinder animatie.

Min punten: - honden toegestaan (elk ras) waardoor je kleintjes opeens oog in oog staan met een on aangelijnde vechthond (afhankelijk van eigenaar). - afhaal friet erg matig, piza’s daar en tegen prima - beheersing Engels in restaurant (ik spreek een beetje Frans, maar was nog lastig.

Plus punten: - zwembad is enorm veilig en leuk, zetels de roosters zijn allemaal zodanig ingericht dat ze niet kinderen kunnen “vastzuigen” en alle baden hebben verschillende temperatuur. - receptie, bakker/winkel, kidsclub allemaal zeer competent personeel die ook Engels/Nederlands machtig zijn. - locatie is top, voorzieningen (ook douche en wc) zijn prima

All met all: leuke camping zijn 7,5-8 score waard! Let op een terras camping: beneden rustiger maar moet je Berg op, boven geen berg maar echt onrustiger (zowel van gasten als animatie tot 24:00)

Veel ple

• 8Eveline Van Lieshout15-07-2019

Super vakantie

Stacaravan van touroperator was super, niets op aan te merken. Mooie camping, mooi zwembad. Genoeg ligbedden. Internet €15 voor 1 week. Supermarkt vrij prijzig en weinig keuze bij het bakkertje. Mooie staanplaatsen. Vrije ligging veel privacy. Kinderen (2,6 jaar) vonden het geweldig! En wij ook. Omgeving rustig maar heel mooi.

• 8Jongeneel05-07-2019

Super leuke gezinsvakantie

Mooie camping, hadden een caravan via Sandaya zelf geboekt, helemaal nieuw en schoon echter op een nieuw stuk gelegen dat alleen via een steile helling te bereiken is. Niet handig voor mensen met baby's/ buggy. Zwembaden zijn erg leuk voor kinderen alsmede de grote speeltuin. Restaurant was prima, niet te duur en goed te eten. Personeel praat goed Engels, bij de bar werkt een Nederlandse jongen. Prachtige omgeving, veel dingen te doen/ zien op 30 min rijden zoals de stad Sarlat, op zaterdag een leuke markt en de mooie kastelen en tuinen. Een aanrader.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Ernst-Jan05-07-2019

Genoeg te doen, wij komen terug!

Topcamping met vertier voor jong en oud. Echt een leuke camping waar je met gemak een paar weken staat. Sanitair redelijk schoon en geen straaltje van niks uit de douche. Zeer uitgebreid zwembad met diverse glijbanen, twee kinderbadjes met mooie waterspeelplaats en nog 3 gewone zwembaden. Mooie omgeving (vlakbij Sarlat). Wij keren hier zeker nog een keer terug!

• 7Marij25-06-2019

Prima camping, restaurant niet aan te bevelen

Mooie ruime plekken, schoon sanitair en heerlijke zwembaden. Leuke minigolf. Waren hier met de acsikaart, de Wifi is niet gratis, staat wel als zodanig vermeld in het voor en naseizoen. Bij de receptie gaven ze aan dat dit een fout in de acsigids is. Wij vonden het restaurant matig van kwaliteit en duur, slappe friet en koud vlees. Er zijn regels, maar die werden tijdens ons verblijf niet nageleefd, tv’s tot laat in de avond en volleybal in het zwembad terwijl balspelen verboden zijn. Prachtige omgeving, veel te doen en te zien. Grote supermarkten in de buurt. Fijne 3 weken gehad.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Brigitte09-06-2019

Alles is top geregeld hier, Heerlijke tijd gehad!!

Geweldige camping, mooie ligging, goed eten, heerlijk ijs, leuke speeltuinen, minigolf, tafeltennis, buiten fitness, super vriendelijk personeel (en ja als het druk is moet je soms even wachten maar wat geeft dat, we zijn op vakantie!!!) en een TOP animatie team, leuke avondanimatie en zelfs 2 Nederlandse animatoren. Prachtige omgeving met van alles te doen, kastelen, kano varen, winkelen,... zomer in 2019 alweer geboekt!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018