142 vragen over Camping Sandaya Les Peneyrals

• Daniël, 17-06-2019 Rapporteren

Zwemshorts of Dries Roelvink speedo?

weet iemand of je hier zwemshorts mag dragen of ben ik aangewezen op een jeweetwel?

Inge, 15-08-2019

Nee helaas mag je niet in een zwemshort...

• inke, 05-06-2019 Rapporteren

is dit park rolstoeltoegankelijk?

is dit park rolstoeltoegankelijk?

Carola , 11-06-2019

In de sanitairgebouwen boven & beneden & bij 't overdekte zwembad zijn er speciale doucheruimtes: lage wastafel, wegklapbaar zitje. Of er aangepaste WC's zijn weet ik niet zeker. De paden tussen de staplekken zijn geasfalteerd. Sta je beneden dan heb je wel een flinke klim (gaat vrij steil omhoog). Toegankelijkheid vh terras: Dit staat meestal erg vol: dat wordt dus schuiven met stoelen. mbt zwembad zie volgende opmerking.

Carola , 11-06-2019

vervolg. Mbt toegankelijkheid van het zwembad. Dit bestaat uit o.a. 2 grote open zwembaden. Deze zijn gelijkvloers te bereiken via de ingang bij het terras. NB er staan altijd veel tafels op dit terras. Het overdekte zwembad is bereikbaar via een paadje dat linksom achter de glijbanen gaat. De 2e ingang van het zwembad geeft alleen toegang tot het 'koude' bad (dat bad met een rare knik): hierna volgen trappetjes. Er zijn voor zover ik weet geen tilliften.

• Lianne, 14-08-2018 Rapporteren

Stacaravans Eurocamp

Wie kan ons vertellen waar we (ongeveer) de stacaravans van Eurocamp kunnen vinden? Ga je in deze caravans last hebben van de geluidsoverlast (die meerdere malen genoemd wordt)?

Doorn, 17-08-2018

Wij zijn gisteren aangekomen en hadden ook geboekt via Eurocamp. We hebben een fijne plek gekregen net ver genoeg van het zwembad om geen last te hebben van de herrie daar (want die is er wel degelijk). Maar gisteravond was er live muziek en vuurwerk bij de visvijver waar we wel dichtbij staan en die herrie was gigantisch tot 0.00 uur. De plekken van Eurocamp zijn over de hele camping dus je moet net boffen met je plek.

• jolanda dr graaf, 27-07-2018 Rapporteren

BADKLEDING

Klopt het dat de mannen geen zwemshort meer mogen dragen??

Patrick, 02-08-2018

Dat heb ik ook begrepen. Lekker, hier hebben wij mede de camping op uitgezocht...

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Les Peneyrals voor je op een rij gezet:

ANWB camping
    ANWB camping
    Direct boeken
    Direct boeken

• Roel, 25-06-2018 Rapporteren

Fietsje kinderen

Wij vroegen ons af of het de moeite waard is om de fiets van de kinderen mee te nemen ? Wordt er op de camping rond gefietst door kinderen, of is dat toch gevaarlijk ? En kun je in de buurt fietsen, of is het te berg-achtig ?

mariska, 03-07-2018

Als ik de tips lees is het niet aan te raden , heuvelachtig.... ben er zelf (nog) niet geweest...

• FIltes, 22-01-2018 Rapporteren

verwarmde zwembaden?

ik lees op de site dat het peuterbad en het binnenbad verwarmd zijn. zijn de andere zwembaden dit dan niet? graag feedback over de temperatuur van de andere zwembaden in juli

• Judith , 16-01-2018 Rapporteren

Zwembad verwarmd?

Weet iemand of de zwembaden verwarmd zijn?

Kiro, 10-02-2018

Ja zwembaden zijn verwarmd en het binnenzwembad helemaal.

• Jenny Baas, 29-12-2017 Rapporteren

Bijzettent

Mag je een klein tentje bij de huuraccomodatie ( caravan) plaatsen? Bedankt alvast

• Lisanne, 12-12-2017 Rapporteren

Ervaring met bepaalde kampeerplek?

De camping bleek volgeboekt, maar na een mail te hebben gestuurd wordt ons nog een plek aangeboden 150m van het zwembad en animatie. Dit klinkt super, maar ben erg bang voor veel lawaai (savonds). We reizen met 2 kleine kindjes. Is dat de reden dat de plek normaal niet aangeboden wordt? Graag hoor ik de ervaringen van mensen die deze camping goed kennen en misschien deze plek ook wel? Alvast bedankt.

• Isabella, 10-09-2017 Rapporteren

Avant stacaravan

Heeft iemand ervaring in het gebruik van de Avant stacaravan? Kan iemand ons hierover tips geven? Alvast vriendelijk dank!

Lianne, 06-07-2018

Hier ben ik ook benieuwd naar; ben jij al iets wijzer geworden?