Camping Municipal de la Plage

Camping Municipal de la Plage
6,8

4 reviews over Camping Municipal de la Plage in het Nederlands

Heerlijke plek

Gerda van der weide bergsma
28-5-2018

De camping is overgegaan in particuliere handen, geen municipal dus meer. Nieuwe eigenaar spreekt ook wel engels, camping is iets duurder geworden, maar nog steeds goedkoop. Mooie ruime plekken, aan de rivier. Leuk strandje, pizza tentje en een restaurantje, naast de camping. Prachtige wijnstreek en veel zonnebloemen, wij komen regelmatig terug ! Vooral juli is een mooie tijd, maar ook eerder in het seizoen genieten we met volle teugen van de omgeving. Alleen augustus en begin september is de camping mij te druk.

leuke camping

WLannoye
6-9-2015

Eenvoudige gemeentecamping, oud maar net sanitair, mooi verblijven langs de oevers van de Dronne, in nabijheid van gemeentezwembad (gratis toegang in voormiddag) met waterglijbanen,

Gereisd Met partner in augustus 2015

Mooie, eenvoudige camping

geertjan claessens
18-8-2014

Camping de la plage heeft alles wat je nodig hebt, maar niet meer. Ruime plaatsen met schaduw, mooie plekken aan de Dronne, een strandje met leuk eettentje en terras vlakbij. Er zitten vrijwel alleen fransen, die jbezoekers wekelijks laten kennismaken met elkaar en met hun streekwijn en eten.

Gereisd Met partner in juli 2014

2008

een eenvoudige camping, erg goedkoop

MBZ
29-1-2008

een eenvoudige camping, erg goedkoop. Leuk zwembadje en glijbanen. Aan de Dronne, ideaal om te vissen. Maar ook met strandje en verschillende eetgelegenheden naast de camping. Wel erg aan de rand van de Dordogne, maar ook hier was het erg mooi. Leuk voor kinderen (klein en groter), maar ook voor jongeren (jeugdhok, strand, tennis, etc)

Gereisd Familie in januari 2008

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal de la Plage in St. Aulaye (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal de la Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.