Reviews over St. Aulaye (Dordogne)

Heerlijke plek

Gerda van der weide bergsma,
    28-5-2018

De camping is overgegaan in particuliere handen, geen municipal dus meer.

Nieuwe eigenaar spreekt ook wel engels, camping is iets duurder geworden, maar nog steeds goedkoop. Mooie ruime plekken, aan de rivier. Leuk strandje, pizza tentje en een restaurantje, naast de camping. Prachtige wijnstreek en veel zonnebloemen, wij komen regelmatig terug ! Vooral juli is een mooie tijd, maar ook eerder in het seizoen genieten we met volle teugen van de omgeving. Alleen augustus en begin september is de camping mij te druk.

leuke camping

WLannoye,
    6-9-2015

Eenvoudige gemeentecamping, oud maar net sanitair, mooi verblijven langs de oevers van de Dronne, in nabijheid van gemeentezwembad (gratis toegang in voormiddag) met waterglijbanen,

Mooie, eenvoudige camping

geertjan claessens,
    18-8-2014

Camping de la plage heeft alles wat je nodig hebt, maar niet meer. Ruime plaatsen met schaduw, mooie plekken aan de Dronne, een strandje met leuk eettentje en terras vlakbij. Er zitten vrijwel alleen fransen, die jbezoekers wekelijks laten kennismaken met elkaar en met hun streekwijn en eten.

een eenvoudige camping, erg goedkoop

MBZ,
    29-1-2008

een eenvoudige camping, erg goedkoop. Leuk zwembadje en glijbanen. Aan de Dronne, ideaal om te vissen. Maar ook met strandje en verschillende eetgelegenheden naast de camping.

Wel erg aan de rand van de Dordogne, maar ook hier was het erg mooi.

Leuk voor kinderen (klein en groter), maar ook voor jongeren (jeugdhok, strand, tennis, etc)

St. Aulaye (Dordogne) scoort een 6,6 uit 10, op basis van 5 reviews