Camping La Rivière Fleurie

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, St. Antoine-de-Breuilh (Dordogne)

9.8Fenomenaal

• 8Eetgelegenheden
  • 9.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Rivière Fleurie voor je op een rij gezet:

Meer camping info

48 reviews over Camping La Rivière Fleurie

• 9keeslips0117-11-2011

heerlijke tussenstop

Op weg naar Spanje/ Portugal na drie dagen rijden met de camper hier een tussenstop gemaakt. Zeer fraaie, kleinschalige camping met een zeer gastvrije leiding. Dorpje is leuk om een morgen door heen te lopen en een terrasje te pikken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2011

• 9Hans en Diny van den Heerik22-04-2011

Ons verblijf op de camping

Wij 2 volwassenen heben ons heerlijk vermaakt op de camping. een mooie plek voor de camper een fijn zwembad(27 graden) op 20 meter, een geweldig leuke ontvangst door een alleraardigst behulpzaam koppel, we voelden ons daar echt thuis. Het sanitair was super netjes en schoon, we hebben er een week gestaan op onze doorreis, als we er weer langs komen gaan we er zeker weer heen. Een aanrader ,echt waar.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2011

• 7Fam. Zagwijn08-08-2010

Kleine camping op de grens van Gironde en Dordogne

Pluspunten: schoon sanitair, zwembad geschikt voor kleine kinderen, mooie beplanting Minpunten: Kleine kampeerplaatsen voor tent, vouwwagen en caravan, relatief veel mobilhomes t.o.v. de kampeerplaatsen, prijs/kwaliteit klopt niet, vooraf betalen.

De mobilhomes nemen de mooiste plekken in beslag (qua grootte, ligging en schaduw/zon), de kampeerplaatsen die overblijven zijn klein, ongunstig gelegen, vaak met bomen in het midden van de plek.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 7Linda van Es20-07-2010

prachtig verzorgde camping met kritische eigenaren

Dit is een heel mooie camping met schitterend schoon sanitair. De stacaravan die wij hadden gehuurd was net nieuw en ook superschoon. Voor kinderen is de camping qua grootte zeker aan te bevelen. De eigenaren zijn echter zeer kritisch. Wanneer er wordt gespetterd in het zwembad, wordt er wat gezegd. Wanneer er met emmertje water uit het kleine badje naar het grote wordt gedragen, wordt er wat van gezegd. Wanneer er tussen twee lege plekjes door wordt gelopen, zit er de volgende dag een stuk touw gespannen, zodat je er niet meer tussendoor kan. Als kinderen te hard steppen of te hard lachen worden zij erop aangesproken. Wij zijn zelf een normaal gezin en onze kinderen worden door ons zeker op ongewenst gedrag aangesproken. Wij vonden dat de eigenaren echt op elke slak zout legden en dat is voor ons een reden om hnier niet meer terug te komen. Jammer. Voor gezinnen zonder kinderen, is deze camping echt perfect. Heerlijk rustig en centraal gelegen in de Perigord.

• 6Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair