Camping La Rivière Fleurie

9.8Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, St. Antoine-de-Breuilh (Dordogne)

9.8Fenomenaal

• 9.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor La Rivière Fleurie voor je op een rij gezet:

Meer camping info

48 reviews over Camping La Rivière Fleurie

• 10Harry Plomp28-09-2020

Heerlijke vakantieplek voor iedereen

Heerlijk verblijf, mooie camping en een prima chalet. Ligt rustig bij de rivier la Dordogne. De camping heeft 66 plaatsen en hiervan zijn diverse chalets voor de verhuur. Ook het Sanitair is goed. De eigenaren zijn heel vriendelijk en zeer behulpzaam. De receptie is klein met daarin een miniwinkel. Iedere dag verse broodjes , welke je besteld bij de receptie en de andere morgen liggen ze klaar. Je wordt te woord gestaan in het frans of engels. Kortom deze camping krijgt van mij een 10. In 2019 is deze camping gewaardeerd door de ANWB. Er is van alles te doen voor jong en oud.

Gereisd met partner in september 2020

• 2018
    9Melissa Laurens29-07-2018

Geweldige plek!

Deze camping lijkt wel een goedbewaard geheim. Bij aankomst hartelijk ontvangen door eigenaren (de hele familie draagt een steentje bij), keuze uit verschillende plaatsen met genoeg schaduw (dat was wel nodig met de warmte). De camping is fijn opgezet en heeft genoeg groen. Een heel gemengd Europees publiek, een prima restaurant op de camping en - heel prettig- alles is schoon en netjes. Er wordt actief aan de kinderen gevraagd mee te doen met activiteiten, maar geen standaard-animatieteam. Mooi zwembad, waar het tijdens ons verblijf nooit echt druk was, een trampoline en springkussen voor de kinderen. Voor ons echt een topplek.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9gerd-jan07-08-2017

GEWELDIG

Wat een geweldige camping. Uiteraard een prachtige camping met mooie plaatsen, een leuk zwembad en mooi schoon toilet. Maar wat een eigenaren... niets is ze te veel, altijd bezig met het naar de zin maken van de gasten! In één woord: geweldig!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Rinus van Loon24-07-2016

Geweldige camping.

De eigenaars doen er samen alles aan om het je naar de zin te maken. Zijn zeer behulpzaam met alle mogelijke zaken. Het eten, dat ze zelf bereiden, smaakt geweldig. Het is een heerlijke rustige aangename camping, waar we zeker nog eens terug zullen komen. De drie mogen er gerust 4, of 5 worden.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Piet Casier24-08-2015

Fantastisch verblijf

Wij waren gedurende bijna vier weken op de camping in juli 2015. Het was er gewoon super. De uitbaters doen enorm hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. De camping is heel net en rustig. Je kan er lekker eten. Met een zwembad, een speelplein voor jonge kinderen en een ruim grasveld voor allerlei activiteiten komen kinderen ook aan hun trekken. In de omgeving kan je fietsen, wandelen,... Bergerac, Saint-Emilion, Libourne liggen binnen een straal van 30 km. De camping is een aanrader, da's absoluut zeker!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Bert Brands04-07-2015

Een mooie en goedverzorgde camping

Wij hebben drie weken op deze camping gestaan en willen de nieuwe eigenaren een groot compliment maken. In de 30 jaar die wij nu kamperen is dit een voorbeeld voor menig andere camping. De eigenaren en het personeel zijn vriendelijk. De camping ziet er verzorgd uit met ruime en veelal schaduwrijke plaatsen. Het sanitair is in prima staat en wordt uitstekend schoon gehouden. De bar en het restaurant zijn eenvoudige, maar voldoen prima. De maaltijden zijn netjes verzorgd. Het enige bezwaar is de ligging omdat er in de directe omgeving weinig bezienswaardigheden zijn, maar als je het niet erg vindt om een stukje te rijden dan is er weer genoeg te zien. Kortom een aanrader voor iedereen die van een zorgeloze vakantie houdt.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Pieter Kemper22-09-2013

bijzonder aangename camping

Fijne camping zeer rustig gelegen in het meest westelijke puntje vd Dordogne op ca 50 km ten oosten van Bordeaux en ca 22km van st Emilion. Ruime plaatsen (140-150 m2) met voldoende schaduw en veel gras ook later in het seizoen. Wandelen goed mogelijk en ook hardlopen tussen de grand crus, nauwelijks verkeer. Zwembad niet groot maar voldoet prima. Camping misschien wat minder geschikt voor kinderen tussen 5 en 15 jaar.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Henri smulders14-07-2013

Heerlijk rustig

Fijne camping, rustig gelegen, veel schaduw, en zeer vriendelijke eigenaars.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Ingrid23-09-2012

Een hele fijne camping

Wij hebben een fijne week op deze camping gehad. Lekker warm zwembad , beetje klein maar in dit seizoen een privé zwembad. Vriendelijke eigenaars die je veel over de omgeving kunnen vertellen. Wat ze ook met veel plezier doen. Om de hoek stroomt de rivier de dordogne. Veel te zien in de omgeving maar je heb er wel je auto voor nodig. Prima sanitair wat goed schoon werd gehouden. Klein restaurant maar wel gezellig. Wij komen hier beslist nog eens terug.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2012

• 7Bert22-01-2012

Mooi maar niet voor ons

Het laatste stukje van de route naar camping La Riviere Fleurie denk je echt dit kan niet goed zijn, maar dan zit je toch goed! Camping ligt aan de rand van een dorpje (kerk en zeg maximaal 34 huizen). Winkels of een terrasje hebben wij er niet gevonden. Voor de boodschappen moet je altijd met de auto op pad. Het ontvangst is erg vriendelijk, maar met een zakelijke ondertoon die je nauwelijks merkt. De camping is mooi groen en prima onderhouden en dat gaat ook op voor het sanitair (zeker het nieuwe gebouw). De plaatsen zijn over het algemeen redelijk van formaat en van schaduwgevende bomen voorzien. De bezoekers van de camping bestaan veelal uit oudere gasten uit Engeland, Frankrijk en een verdwaalde Duitser en Nederlander. Voor kinderen tot maximaal 8 is de camping wel leuk, maar met oudere kinderen moet je er zeker niet komen. Het zwembad is heerlijk warm maar wel klein en zonder enig vertier voor de kids. Wat ons betreft echt een camping voor 50+ -ers zonder kinderen.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011