Bed and Breakfast La Bastide des Tremieres

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Aquitaine, St. Antoine-de-Breuilh (Dordogne)

Op vakantie geweest naar La Bastide des Tremieres?

9.7Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor La Bastide des Tremieres voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

3 reviews over Bed and Breakfast La Bastide des Tremieres

• 9chapie12-08-2010

mooi en oh zo rustig

De Bastide is gelegen op een heuvel tussen de talrijke wijnvelden van de Dordogne.Na enkele weken in Spanje is deze plek een ware verademing om tot rust te komen.Zittend op het terras en genietend van een flesje rosé heb je een magistraal uitzicht en vooral rust...enkel de vogeltjes die fluiten.Voor en frisse duik kan je gebruik maken van het zwembad.De kamers in de oude bastide zijn enorm,de badkamer zeer modern,maar voraal het bed bezorgt je een zalige nachtrust.En dan is er nog de gastvrouw,Kiek,de elegantie zelve bezorgd je elke dag een heerlijk ontbjt met vers brood en croissantjes.Een eitje is geen probleem en de verse confituur maakt alles compleet.Een tweetal keer per week kan je ook aanschuiven voor een diner met de andere gasten.Ee aanrader !!! Wij waren er drie dagen,veeeeel te kort om ook de omgeving te verkennen,maar gewoon daar te zijn en te genieten van alle kleine dingen om je heen,is de vele sterren aan de nachtelijke hemel meer dan waard ! We come back !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10Y. Halling25-09-2007

Wij hebben in het Rembrandt huis gezeten, voor 2 tot 5 personen en kotom een SUPER vakantie gehad! Ondanks het minder mooie weer een vakantie om nooit te vergeten. Gezellig huis, prachtige omgeving, mooi zwembad, leuke zitjes rondom huis/Bed en Breakfast en het heerlijke eten: een dikke tien. De gastvrijheid van Kiek moet je meegemaakt hebben.De ligging vonden wij prima (lekker rustig) maar je kunt niet zonder auto! Je bent overal zo en wij houden juist niet van dat massatourisme!!! Voor kinderen vind ik het wat minder geschikt, hoewel zij zich prima kunnen vermaken in het zwembad.

Gereisd met familie in september 2007

Bed and Breakfast La Bastide des Tremieres info