Camping La Pélonie

63 reviews over Camping La Pélonie in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Familie van der Pas,
28-7-2018

Hartelijk ontvangst. Gezellige, overzichtelijke camping. Vriendelijke medewerkers. Met warm weer is het wel druk in het zwembad. Prima stacaravan voor de prijs die je ervoor betaald.

Arno Kersseboom,
14-7-2018

Heerlijke camping aan riviertje waar kinderen dammen kunnen bouwen en waar je ook tussen de vissen zwemd. Vlakbij een dorpje waar veel te doen is. Mooie camping Met heerlijk zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Wij vonden het een zeer geslaagde vakantie op deze camping.

Genieten

Thijs Hijman,
4-12-2017

Fantastische sfeer, niet te groot.

Lekker overzichtelijk met kids.

Mooie plekken.

ANWB camping

Een heerlijke kleine camping met veel schaduw. De zwembaden waren erg leuk en van goede temperatuur. Onze tieners hebben zich op zich prima vermaakt met het zwembad en de tafeltennistafels. In de omgeving is genoeg te doen en te zien.

Het sanitair werd ik niet enthousiast van. Vooral lastig dat het binnen sanitair op slot gaat want. Waarom deze camping zeer geschikt is voor gezinnen met kleine kinderen is de kleinschaligheid, de vele Nederlanders en het feit dat om 11 uur 's avonds alles stil en donker is wat voor onze tieners niet echt ideaal was. En jammer toch altijd weer dat het 's ochtend vroeg wel geoorloofd is om herrie te maken wat uitslapen onmogelijk maakt. Dus zeker een aanrader maar met name voor mensen met jonge kindertjes.

Super leuke camping voor jonge kids

Simon,
3-6-2017

Wij hebben 2,5 week genoten van de camping.

De campingwinkel is echt minimaal en is niet echt te gebruiken als je echt een maaltijd wil kopen. Daarvoor moet je dan echt bij de bar zijn.

De eigenaar is vriendelijk en het personeel ook.

Het sanitair is net genoeg voor het aantal staanplaatsen, het binnen sanitair is gedateerd, maar wordt tot in de perfectie schoon gehouden. Wel is het savonds spitsuur bij de buiten toiletten als de binnensanitair gesloten was.

De zwembaden en de speeltuin en de ruime plekken maken deze camping echt een top camping en de prijs is echt prima voor wat je ervoor krijgt.

Derksen,
22-1-2017

Geweldige camping voor gezinnen met kinderen tot 10-11 jaar.

Camping is erg overzichtigelijk waardoor onze kinderen (4 en 6 jaar) zelfstandig over de camping konden laten gaan.

Eigenaren doen er alles aan om het naar de zin te maken van de gasten.

De gezamenlijke BBQ en varken aan het spit is een echte aanrader. Hierdoor ook extra snel contact met andere Nederlandse mensen / kinderen op de camping.

Op canoen na niet extreem veel tedoen in de omgeving, maar de camping maakt dit meer dan goed.

Geweldige vakantie gehad.

(Wij gaan normaliter nooit terug naar dezelfde camping, maar missien dit keer wel).

Heel leuke camping, kleinschalig waardoor de kinderen zelfstandig over het terrein konden spelen of zwemmen.

Leuk zwembad waar kinderen tot 11 jaar plezier in hebben. Voor de allerkleinste zou een pierenbadje met fonteintjes een aanrader zijn. Onze zoon was snel uitgekeken op het eenvoudige pierenbadje.

Plekken zijn mooi groot en liggen half zon half schaduw wat met hogere temperaturen heerlijk is.

Toilet gebouwen zijn schoon, let wel dat na 22:00 het binnen gedeelte wordt afgesloten ivm grootte schoonmaak.

Maar met 4 buiten toiletten was het prima te doen.

Terras ligt mooi, je hebt overzicht op zwembad en speeltuin. Verbeterpuntje is om bij receptie en bar personeel in te zetten. Nu was 1 persoon verantwoordelijk voor beide waardoor je langer moet wachten. Jammer want terras zou denk ik nog voller zitten met gasten die iets komen drinken of eten in de middag. Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam.

Supermarkten liggen wat ver weg maar aanrader is om een koelkastje te huren van de camping. Dan hoef je niet zo vaak daarna toe. Al met al wij hebben genoten van een heerlijke vakantie en raden de camping aan voor gezinnen met kinderen tot 10 a 11 jaar. Je hebt als ouders dan echt vakantie op deze gezellige camping. Dank aan het personeel en eigenaren van de camping.

Heerlijk genieten

Bart
5-8-2016

Net terug van 3 weken op camping la Pélonie.

Alles bij elkaar was het een top vakantie.

De camping is mooi gelegen. Wel aan een weg, niet druk maar er mag 90 gereden worden dus als er wat langs komt hoor je het goed.

Ook is er achter deze weg een spoor. Ik ben een aantal keren wakker geworden om 5.50 uur omdat er een goederen trein langs kwam. Overdag kwamen er alleen kleine treinen langs. Wij stonden tegen deze weg aan.

Het sanitair is gedateerd maar zeer schoon. Het werd meerdere malen per dag schoon gemaakt. Om 22.00 uur gaat heet binnen gebouw dicht en moest je gebruik maken van het buiten gebouw. douchen kan dan fris zijn omdat het 's avonds afkoelt.

Speeltuin is erg leuk voor de kinderen. Ook beide zwembaden (niet aan elkaar vast) zijn leuk. Kinderen hebben zich goed vermaakt.

Het eten op de camping wisselend. Het gezamenlijke eten (Varken aan spit) is erg goed, lekker en gezellig. Bij het restaurant is het verder niet spetterend. De pizza's zijn met (te)veel kaas. Ook het brood at op de camping verkocht wordt is echt slecht. Veel te hard en taai brood. Totaal niet krokant en vers. De croissants en chocolade broodjes zijn met margarine gemaakt en daardoor echt vies. Ik ben bakker en geniet graag van lekker Frans brood. Dit is dus een domper!

Na een paar dagen ben ik in de omgeving op zoek naar een bakker gegaan.

De bakker in St.Pierre de Chignac levert aan de camping dus daar niet heen rijden.

In Fossemagne zit een redelijke bakker. Voor goed brood moet je door rijden naar Thenon. Niet tegenover de carrefour maar bij de stoplichten rechtsaf. De bakker daar heeft heerlijk brood en roomboter croissants. Heen en terug 30 minuten rijden. Let op. Maandag gesloten.

Ondanks het slechte brood (daar kan je voor rijden) is camping la Pélonie een aanrader. Het personeel doet echt moeite om je naar het zin te maken en werkt hard met een lach op het gezicht. De jonge meiden die het sanitair schoonmaken weten van aanpakken. Niet L*ll*n maar poetsen!

En die weg en trein hoor je soms echt niet meer.

Let wel op. De camping is voor kids tot een jaar of 10-12 leuk. tieners van 5 plus kunnen zich gaan vervellen.

een aanrader!

tdvos
25-7-2016

wij hebben hier drie weken verbleven( juli 2016) met onze eigen caravan. Het is een mooie camping met grote staanplaatsen en veel schaduw. Dit is zeker goed omdat je voldoende zon hebt aan het zwembad. De camping is rustig gelegen, zo'n 10 minuten verwijderd van supermarkt in Thenon. klein halfuurtje van Périgueux. Voldoende bezienswaardigheden maar steeds de auto nemen. (Lascaux, Sarlat)

camping zelf is niet erg groot, wat leuk is omdat de kinderen er zorgeloos kunnen rondlopen en spelen. Super proper sanitair dat 5 keer/dag werd schoongemaakt (nog nooit gezien:) douches standaard, zowel binnen als buitendouches, ook gezinsdouche. voldoende toiletten met WC papier.warm water. Zwembad is top met glijbanen, zelfs het overdekte zwembad (kan bijna volledig open bij mooi weer). altijd voldoende ligbedden (zelfs als het druk werd na 14 juli). resto is meer dan ok prijs-kwaliteit. ook ijsjes en meeneemsnacks te verkrijgen. super vriendelijk personeel die steeds voor je klaar staat. indien er een probleem is op de camping zal de baas ervoor zorgen dat het zo snel mogelijk opgelost is. miniclub voldoende (wel enkel in het frans maar ze doen hun best voor iedereen want mijn kinderen spreken totaal geen frans). prijs voor deze camping is heel goed. zeker een aanraden voor gezinnen met kinderen. wij komen hier nog terug.

Sfeervolle camping

Ilse
30-8-2015

Net 2 wkn geweest met jonge kinderen. Heerlijke schaduwrijke plekken, ruim genoeg voor onze grote vouwwagen. Kinderen hebben zich prima vermaakt in speeltuin en het zwembad, vooral de glijbanen waren erg populair. Verschillende nationaliteiten op de camping. Sanitair buiten was prima, lekker douchen in de buitenlucht. En stokbrood ook goed te eten, echt geen ijzeren gebitje nodig hoor. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. In avonden wordt er regelmatig wat georganiseerd. Hebben erg genoten van heerlijk varken op spit, gezellige avond met zo ongeveer de hele camping aan 1 lange tafel! Kortom, een leuke sfeervolle camping voor gezinnen met kinderen onder de 12 jr.

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Pélonie in St. Antoine-d' Auberoche (Dordogne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Pélonie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.