Sorteren

Reviews over St. Antoine-d' Auberoche (Dordogne)

Heerlijke vakantie

Familie van der Pas
    28-7-2018

Hartelijk ontvangst. Gezellige, overzichtelijke camping. Vriendelijke medewerkers. Met warm weer is het wel druk in het zwembad. Prima stacaravan voor de prijs die je ervoor betaald.

Arno Kersseboom
    14-7-2018

Heerlijke camping aan riviertje waar kinderen dammen kunnen bouwen en waar je ook tussen de vissen zwemd. Vlakbij een dorpje waar veel te doen is. Mooie camping Met heerlijk zwembad. Zeer vriendelijk personeel. Wij vonden het een zeer geslaagde vakantie op deze camping.

Genieten

Thijs Hijman
    4-12-2017

Fantastische sfeer, niet te groot.

Lekker overzichtelijk met kids.

Mooie plekken.

Prima camping voor gezinnen met kleine kindertjes

M Smit
    1-9-2017

Een heerlijke kleine camping met veel schaduw. De zwembaden waren erg leuk en van goede temperatuur. Onze tieners hebben zich op zich prima vermaakt met het zwembad en de tafeltennistafels. In de omgeving is genoeg te doen en te zien.

Het sanitair werd ik niet enthousiast van. Vooral lastig dat het binnen sanitair op slot gaat want. Waarom deze camping zeer geschikt is voor gezinnen met kleine kinderen is de kleinschaligheid, de vele Nederlanders en het feit dat om 11 uur 's avonds alles stil en donker is wat voor onze tieners niet echt ideaal was. En jammer toch altijd weer dat het 's ochtend vroeg wel geoorloofd is om herrie te maken wat uitslapen onmogelijk maakt. Dus zeker een aanrader maar met name voor mensen met jonge kindertjes.

enchanté

Pascal
    17-7-2017

L'accueil est chaleureux et l'équipe très sympathique et toujours disponible.

Les animations sont pertinemment choisies et permettent d'établir des contacts avec les autres résidents sans troubler la quiétude de ceux qui n'y participent pas.

Les installations et équipement sont très bien entretenus et maintenus dans un état de propreté impeccable.

Le réseau ne passe pas partout sur le site et nous avons trouvé que c'était une chance de nous reconnecter à nous même. Près de l'accueil, le réseau passe très bien.

Depuis le site, plein de belle randonnées pédestres ou à vélo peuvent être entreprises. La nature y est à la fois accueillante et sauvage.

La végétation du camping est savament entretnue pour préserver faune et flore.

Nous avons chaque jour pu varier les activités en dehors du camping sans faire beaucoup de route.

Nous reviendrons !.

St. Antoine-d' Auberoche (Dordogne) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 26 reviews