WebsiteLink naar website

• Onderkomen8,6
  • Activiteiten8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Moulin Des Sandaux (Glamping) voor je op een rij gezet:

19 tips over Vakantiepark Moulin Des Sandaux (Glamping)

S., 28-8-2016
Bezoek zeker Chateau de Bridoire. Hele leuke spellen te doen voor jong en oud. Wij hebben ons een hele dag vermaakt. Je kan daar ook op eigen gelegenheid picknicken. Neem dichte schoenen mee, dan kan je namelijk ook het doolhof in. Prijzen zijn ook schappelijk.
Nancy Vingerhoets, 4-8-2015
Wij vonden de "cabane" super!!! Een houten hutje waar je echt het gevoel hebt dat je in de natuur leeft. Je kan er zelfs op karpers vissen!
Jeroen, 30-6-2015
De huisjes hebben een overdekt terras. Fijn als het regent of als de zon juist heel erg haar best doet!

Inge, 22-9-2014

Wij hebben gekanood over de Dordogne, via het vakantie park geregeld!

Goed georganiseerd, tochtje van 5 km was met onze kinderen goed te doen

Marijke, 19-8-2014
De meeting op zondag! De familie houdt een leuk praatje en gaan rond met eigen gemaakte produkten.
DIRK CLAES, 13-7-2014

Bezoek zeker het pittoreske stadje Saint Emilion. Op donderdagavond is er een lekkere avond - eetmarkt in Duras.

Het kasteel van Bridoire is heel mooi en de volksspelen zijn er zeer uitgrebereid en leuk.

Ook ons bezoek aan de oceaan, Cap Ferret, was zeer de moeite waard.

claudia, 6-7-2014
De magret de canard van Patrice is verukkelijk!
Agnes van der Steen, 30-6-2014
Laat je ook brengen en halen voor een kanotochtje op de Dordogne. Ga naar het strandje aan de overkant van Sainte-Foy-La-Grande aan de Dordogne.
Anoniem, 10-6-2014
Bordeaux of het kasteel van Montbazillac (tip)
barteneef, 19-5-2014
Iedere dag verse broodjes en genoeg te doen in de omgeving (ps prachtige wijngebieden).