Camping Sandaya Soulac Plage

• Activiteiten7,3
  • Sfeer in stad8,8

5 tips over Camping Sandaya Soulac Plage

Svenatthebeach, 31-8-2014
Als je komt surfen zijn er betere plekken. Één dorpje lager is erg leuk en meer surfy..
Saskia Suffys, 5-8-2014
Drink je graag een grote tas koffie of thee, neem dan koffietassen mee want er waren enkel zeer kleine tassen aanwezig.
Marieke, 5-8-2014
Als je voor t hele gezin een topmatras mee kan nemen van huis dan is dit de perfecte locatie om je vakantie door te brengen. Waterschoentjes in het zwembad is ook geen overbodige luxe. Als je boekt zorg dan dat je een plek hebt ver van de disco. Disco is snoeihard en duurt tot 11-12 uur 's avonds. Mensen die in de buurt van de disco zaten, zaten allemaal met slaperige kleine kinderen op schoot te wachten tot de disco was afgelopen. Wij hadden chalet 92, dat was ver genoeg. .

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Soulac Plage voor je op een rij gezet:

Corinne Smit - van Dijk, 11-9-2013
Neem een pies-emmer mee voor de nachtelijke plas.
Kirsten Nielsen, 25-7-2013

Restaurant Amelie Plage: LÉtoile de mer

Goede menus voor 15 euro, aan zee met uitzicht op ondergaande zon.

Soulac sur Mer: leuke badplaats met gezellige winkelstraat en markt. Veel restaurantjes.

Montalivet: grote markt iedere ochtend tot 14.00 uur. Gezellig wijnproeven met oesters en ook weer restaurantjes.