Camping Sandaya Soulac Plage

Camping Sandaya Soulac Plage
7,6

• Activiteiten7,3
  • Sfeer in stad8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Soulac Plage voor je op een rij gezet:

63 reviews over Camping Sandaya Soulac Plage in het Nederlands

Top camping

Richard Vels
13-1-2018

Leuk zwembad, leuk voetbalveld voor de kids, mooie ligging en vriendelijk, Nederlandssprekend personeel.

Uitrijden mogelijk maken in de nacht

Jan DE HOOP
13-9-2017

Uitrijden mogelijk maken in de nacht. Kwaliteit v h restaurant zou echt omhoog moeten

Staat en reinheid van de toiletten en douches blijft ver achter bij de verwachting die hoort bij 4 sterren. De douches waren ofwel gevaarlijk heet, danwel oncomfortabel koud. Onderdelen van de douches en toiletten waren defect, beschadigd en werden de 2 weken tijdens ons verblijf niet gerepareerd.

Positief punt: personeel was erg vriendelijk.

De plek van de camping is prachtig aan zee. Het sanitair was niet voldoende.

S avonds/s nachts lawaai. De camperplaatsen zijn erg krap niet aantrekkelijk.

Familie Meijboom

Ronald MEIJBOOM
30-8-2017

Mooie camping met zeer aardig en behulpzaam personeel. Sanitair is echt niet goed. Douches zijn of gloeiend heet of juist koud. Staat van sanitair laat ook te wensen over. WC over het algemeen niet schoon. Ligt niet aan het personeel denk ik maar meer aan de gebruikers, wel erg weinig wc's met zoveel gasten.

Koen
29-8-2017

- Schoonmaken van de sanitaire voorzieningen liet te wensen over

- Standopgang was minder pratisch dan de foto's op de website lieten denken

- Reacties op klachten/opmerkingen met betrekking tot defecten werden langzaam opgevolgt

- Prijs / kwaliteit verhouding

+ Veel schaduw op de camping

+ Ruime plaatsen

Uitstekend vriendelijk personeel, geen gedoe met inventarislijsten, of pasje voor slagboom, enz. Flexibel; onze lodge werd eerder schoongemaakt omdat we eerder aangekomen waren. Vriendelijk personeel in restaurant.

Erg leuke camping voor wat oudere kinderen

Wendy
      17-8-2017

Wij zijn op dit moment op deze camping. We zijn erg blij met onze plaats. We hebben een cottage type premium surf geboekt. Dit zijn stacaravans met erg goede bedden en een super ligging in een cirkel. Vlakbij het zwembad en toch geen herrie. Het enige minpunt vinden wij de berg zand voor onze deur. Je neemt dit allemaal mee naar binnen. Er zijn erg grote verschillen op deze camping tussen de plaatsen. Sommige caravans of staanplaatsen lijken erg weggestopt terwijl andere erg ruim zijn. Voor gezinnen met jonge kinderen zou ik deze camping niet aanraden. Het zwembad is minder geschikt voor de kleintjes (klein kinderbadje) en de zee is veel te wild voor hen. Voor kinderen vanaf een jaar of 8 is het hier helemaal top! Bodyboarden op zee of meedoen met lasergamen. Er zijn altijd kinderen te vinden die willen voetballen of basketballen. Er hangt een erg relaxt sfeertje met heel veel surfers. Redelijk wat Nederlanders maar zeker niet de meederheid. Aanrader!

Geweldige locatie, prijs-kwaliteit matig

Peter
      17-8-2017

Prachtige rustige stranden maar je kunt niet overal zwemmen ivm de sterke stroming. Op een paar honderd meter van de camping heb je een strandje waar onder toezicht gezwommen kan worden. De camping heeft een prima zwembad met een klein deel verwarmd water. Dit is overigens wel nodig want de rest van het zwembad is behoorlijk koud. Animatie deed goed z'n best en is voornamelijk op jonge (Franse en Engelse) kinderen gericht. 1 Nederlands meisje deed het erg leuk met de kinderen. Campingwinkel heeft alle noodzakelijke spullen en in het stadje op 4 km zitten 2 supermarkten Carrefour (matig) en Lidl (goed). In de winkel verkopen ze dagelijks erg goed brood. Op het strand is het met name voor oudere kinderen en volwassenen leuk om te surfen in de golven. Voor jonge kinderen is de zee te ruig. Met je hond mag je op het strand voor de camping komen dus de hond heeft zich prima vermaakt. Er hangt echt een relaxt surfers sfeertje.

De accommodatie (mobile home op plek 308) was al zichtbaar verouderd en zeker niet schoon bij aankomst. Matrassen zijn erg dun. Al met al vonden wij de camping en locatie top maar de accommodatie veel te duur (€1200/week) voor hetgeen geboden werd. En de plekken zijn erg dicht op elkaar zodat het gevoel ontstaat dat ze er het maximale uit willen halen.

Achterland is niet veel te doen en weinig leuke plaatjes. Montavilet op 15 km naar het zuiden is een leuk plaatsje met een markt waar je heerlijke oesters etc kunt kopen. Je vindt er allerlei leuke foodkraampjes.

Toplocatie maar er wordt te weinig kwaliteit geboden. Het ziet eruit alsof er zoveel mogelijk plekken op een m2 gestopt moeten worden. Personeel en sfeer wel relaxt en attent maar mis duidelijke leiding. Mobile home was niet schoon bij aankomst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Soulac Plage in Soulac-Sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Soulac Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sandaya Soulac Plage scoort een 7.6 uit 10 op basis van 306 reviews.