Camping Sandaya Soulac Plage

5.5Voldoende

Frankrijk, Aquitaine, Soulac-Sur-Mer (Gironde)

5.5Voldoende

• 5.3Eetgelegenheden
  • 4Staat v/h sanitair
  • 7.3Activiteiten
  • 8.8Sfeer in stad

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Soulac Plage voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Sandaya Soulac Plage in Soulac Sur Mer. Verwacht geen waterparadijs maar wel meerdere zwembaden, waarvan er één overdekt is. Kinderen kunnen naar de miniclub of de speeltuin. Sommige staanplaatsen staan vlakbij het strand met uitzicht op zee. Het strand bij de camping is uitgestrekt en honden zijn toegestaan. 10 minuten naar Soulac-Sur-Mer.

321 reviews over Camping Sandaya Soulac Plage

• 9Familie C.01-08-2020

Wederom fantastisch!!!!

We zijn er weer!! Wat een heerlijke super relaxe camping. We waren te vroeg maar, maar dat maakte niets uit. Hele vriendelijke mensen aan de receptie. Leuke campingwinkel met een eigenaar die altijd grapjes maakt. Vrolijke mensen om je heen. Heerlijk zon, zee en strand. Zwembad enorm verbeterd👍 Heerlijk gegeten in t restaurant.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2Julia27-07-2020

Vieste sanitair ooit, massaal en onpersoonlijk.

Twee weken op (dure!) campingplek gestaan en elke dag opnieuw ontzettend gebaald van de smerige sanitaire voorzieningen. Man en vrouw gemengd, op zich prima maar elke wc zit constant vol plasspetters op de bril en op de grond. Schoonmakers vegen beetje zand weg met droge bezem maar vloer blijft vol urine en dus stank. Er is waardeloos wc-papier-systeem dat steeds afbreekt en daardoor is er zelden of nooit wc-papier. Zeep wordt niet bijgevuld etc. Receptie doet NIETS met de klachten; de schoonmakers zuchten alleen maar en zeggen dat de gasten zo vies zijn... Niemand voelt zich verantwoordelijk. Camping is te groot en te commercieel, niet gaan!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 6Maaike24-07-2020

Locatie prachtig, sanitair verouderd en vies

Een week gesurfd met ons gezin met 3 jonge kinderen. Locatie aan zee is prachtig. Zwembad ook top. Echter moeten we met teveel gasten gebruik maken van een zeer verouderd sanitair blok. De wc’s - waarvan de helft niet op slot kan - zijn ronduit smerig en constant verstopt. Absoluut niet wat je van een 4 sterren camping verwacht.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 7Lieke28-06-2020

Super zwembad en campingplaats minder strand

Super mooi zwembad, camping plaatsen aan begin vd camping erg mooi en ruim. Geen recht toe recht aan paden en vrij zicht voor iedereen, maar toch privacy. Sanitair op voorste deel verouderd, aan zee zijde 2 nieuwe sanitair gebouwen. Chalets met ocean view liggen erg mooi, uitzicht super. Strand helaas slecht te bereiken door erosie groot deel in zee verdwenen, daardoor rommelig en alleen bij eb toegankelijk. Wel een aanrader om een keer een kijkje te nemen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    7Sabine07-09-2019

Rustig verblijf, leuk voor 1 keer

Wij zijn op dit moment op de camping met 1 jarig zoontje, verblijven in een stacaravan, prima accomodatie. Zwembad mooi, met aflopend peuterbad, dieper bad en gedeelte ook verwarmd. Camping supermarkt klein maar voldoende te krijgen. Zee bereikbaar via steile strandduin of aan andere kant (minder mooi) via een trap maar alleen bij eb. Niet geschikt om lekker te zwemmen maar wel om te surfen, wandelen, met zand bezig te zijn of te vliegeren. Verder op de camping niet veel te doen, geen speeltoestel/zandbak of wat dan ook voor kindjes die zo klein zijn. Geen animatie meer maar wij zitten nu ook in naseizoen. Ook voor wat grotere kinderen niet meer dan 2 schommels, een glijbaan en een luchtkussen ontdekt. Bbq is te huren per dag bij de receptie. Omgeving: 10 min met auto een klein dorpje, leuk om winkeltjete zien, ijsje te eten of terrasje te pakken aan de boulevard met breed strand. 2 grote supermarkten in de buurt. Verder niets te zien

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 2Cynthia13-08-2019

NOOIT MEER!!

Wij waren met vrienden en kinderen op vakantie. Wij hadden een grote plek maar onze vrienden konden amper de vouwwagen kwijt. Er is weinig te doen in de omgeving, op de camping niks te doen voor de kinderen(pubers). Sanitair was echt bar slecht, vies en vaak geen toiletpapier. De bar en restaurant waren heel slecht georganiseerd, entertainment slecht geregeld, alleen (school)bankjes waar je kan zitten, en niet waar je een avondje gezellig gaat borrelen. Ik heb nog nooit een review geplaatst want wij zijn echt niet de moeilijkste, maar dit echt NOOIT MEER! We zijn zelfs een week eerder naar huis gegaan!

• 1Eetgelegenheden

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTION, 24-10-2019

Hallo Cynthia, Wij betreuren het dat uw verblijf niet is verlopen zoals u had gewild en dat u de regio niet aantrekkelijker heeft gevonden. Onze teams komen meerdere keren per dag om de toiletten schoon te maken, maar aarzel niet om contact met ons op te nemen om ze te repareren.

Wij hopen dat deze perfecte ervaring uw vertrouwen in onze diensten niet zal aantasten en wij hopen u snel op een van onze campings te zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6Lotte de Vries07-08-2019

Leuk voor een week surfen.

Leuke camping als je van surfen en lange strandwandelingen houdt (hou wel eb en vloed in de gaten!) Strand is via trap of hoge duin te bereiken. Er is niet veel anders te doen. Plekken op de oostelijke helft vd camping zijn leuk en schaduwrijk. Nabij zee wordt het rommeligere, zanderiger en drukker. Toilet gebouwen worden niet goed schoon gehouden. Onze tieners vonden het lastig andere jongeren te ontmoeten aangezien er geen plek is waar men samenkomt. Er is geen voetbalveld en tafeltennistafel. Wel tennis en beachvolleybal. Zwembad is erg mooi, soms net te druk. Omgeving is vlak en saai.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 5Martine02-08-2019

1100 km rijden hiervoor?

Vond de omgeving niet geweldig, best wel afgelegen. Geen bijzondere bezienswaardigheden. Hygiëne op de camping was slecht, vieze wc's, lauw water om mee af te wassen, disco zwemmen ging niet door ivm te weinig badmeesters wat een grote teleurstelling was voor een flinke groep kinderen. Pluspunten: Op diverse plekken op de camping wordt het sanitair gerenoveerd, het zwembadwater was goed van temperatuur.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Lou ✰ Sandaya Team, DIRECTION, 24-10-2019

Hallo Martine, Wij betreuren het dat wij u niet volledig tevreden hebben gesteld tijdens uw verblijf en dat u niet van het zwembadfeest heeft kunnen genieten. Om veiligheidsredenen kon dit niet gebeuren en het spijt ons. We nemen ook nota van uw feedback over het onderhoud van de camping en we zullen zeker waakzamer zijn. We hopen in ieder geval dat u niet op deze laatste indrukken blijft en dat u een andere Sandaya camping de kans geeft om betere herinneringen op te halen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Hans Van Ranst29-06-2019

Zeer aangenaam kampeervakantie gehad.

Rustig gelegen aan het mooie strand. Vernieuwde santaire gebouwen, gelegen achteraan de camping. Achteraan de camping, geen watertappunten met koud water, ook geen koud water aan de wastafels in het sanitair (voor de hond). S'avonds met een glaasje wijn naar de surfers kijken op de zandklif. Vriendelijk personeel. Prima restaurant, gezellige lounge. Prijzen ok. Prachtig vernieuwd zwemparadijs, gedeeltelijk aangenaam verwarmd. Lekker ijs! In de buurt helaas niets te zien, slechte staat van de wegen aan de camping. Al verplicht om de ferry te nemen 53 euro met caravan en 2p/enkel. Toch nog een aanrader!

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    5Mike29-08-2018

Perfecte ligging, smerig sanitair.

Ligging camping perfect. Dichtbij strand en campingplaatsen in schaduwrijke omgeving. Zwembad voldoet ook prima. Sanitair is zwaar onvoldoende. Erg oud. Toiletten en douches worden nauwelijks schoongemaakt. Ronduit smerig. Totaal niet 4 sterren waardig. . Prijs-kwaliteit hierdoor onvoldoende. Speeltuin(en) erg verouderd. Restaurant camping erg duur en service minimaal. Animatie (kinderen) op Franstaligen gericht. Kidsclub is wel prima. Voor ons geen Sandaya Soulac Plage meer. Erg jammer. Zeker gezien de ligging van de camping.

• 5Eetgelegenheden

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa