Camping Sandaya Soulac Plage

Camping Info

• Animatieprogramma
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang

Camping Sandaya Soulac Plage in Soulac Sur Mer. Verwacht geen waterparadijs maar wel meerdere zwembaden, waarvan er één overdekt is. Kinderen kunnen naar de miniclub of de speeltuin. Sommige staanplaatsen staan vlakbij het strand met uitzicht op zee. Het strand bij de camping is uitgestrekt en honden zijn toegestaan. 10 minuten naar Soulac-Sur-Mer.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Soulac Plage voor je op een rij gezet:

Contact

73 reviews over Camping Sandaya Soulac Plage in het Nederlands

• 7Sabine07-09-2019

Rustig verblijf, leuk voor 1 keer

Wij zijn op dit moment op de camping met 1 jarig zoontje, verblijven in een stacaravan, prima accomodatie. Zwembad mooi, met aflopend peuterbad, dieper bad en gedeelte ook verwarmd. Camping supermarkt klein maar voldoende te krijgen. Zee bereikbaar via steile strandduin of aan andere kant (minder mooi) via een trap maar alleen bij eb. Niet geschikt om lekker te zwemmen maar wel om te surfen, wandelen, met zand bezig te zijn of te vliegeren. Verder op de camping niet veel te doen, geen speeltoestel/zandbak of wat dan ook voor kindjes die zo klein zijn. Geen animatie meer maar wij zitten nu ook in naseizoen. Ook voor wat grotere kinderen niet meer dan 2 schommels, een glijbaan en een luchtkussen ontdekt. Bbq is te huren per dag bij de receptie. Omgeving: 10 min met auto een klein dorpje, leuk om winkeltjete zien, ijsje te eten of terrasje te pakken aan de boulevard met breed strand. 2 grote supermarkten in de buurt. Verder niets te zien

7Ligging
    6Kindvriendelijk
    6Hygiëne

Met jonge kinderen

• 2Cynthia13-08-2019

NOOIT MEER!!

Wij waren met vrienden en kinderen op vakantie. Wij hadden een grote plek maar onze vrienden konden amper de vouwwagen kwijt. Er is weinig te doen in de omgeving, op de camping niks te doen voor de kinderen(pubers). Sanitair was echt bar slecht, vies en vaak geen toiletpapier. De bar en restaurant waren heel slecht georganiseerd, entertainment slecht geregeld, alleen (school)bankjes waar je kan zitten, en niet waar je een avondje gezellig gaat borrelen. Ik heb nog nooit een review geplaatst want wij zijn echt niet de moeilijkste, maar dit echt NOOIT MEER! We zijn zelfs een week eerder naar huis gegaan!

3Ligging
    3Prijs/kwaliteit
    1Kindvriendelijk
    1Eetgelegenheden
    1Staat v/h sanitair
    7Zwembad
    1Hygiëne

• 6Lotte de Vries07-08-2019

Leuk voor een week surfen.

Leuke camping als je van surfen en lange strandwandelingen houdt (hou wel eb en vloed in de gaten!) Strand is via trap of hoge duin te bereiken. Er is niet veel anders te doen. Plekken op de oostelijke helft vd camping zijn leuk en schaduwrijk. Nabij zee wordt het rommeligere, zanderiger en drukker. Toilet gebouwen worden niet goed schoon gehouden. Onze tieners vonden het lastig andere jongeren te ontmoeten aangezien er geen plek is waar men samenkomt. Er is geen voetbalveld en tafeltennistafel. Wel tennis en beachvolleybal. Zwembad is erg mooi, soms net te druk. Omgeving is vlak en saai.

5Ligging
    6Kindvriendelijk
    7Eetgelegenheden
    5Staat v/h sanitair
    3Hygiëne

• 5Martine02-08-2019

1100 km rijden hiervoor?

Vond de omgeving niet geweldig, best wel afgelegen. Geen bijzondere bezienswaardigheden. Hygiëne op de camping was slecht, vieze wc's, lauw water om mee af te wassen, disco zwemmen ging niet door ivm te weinig badmeesters wat een grote teleurstelling was voor een flinke groep kinderen. Pluspunten: Op diverse plekken op de camping wordt het sanitair gerenoveerd, het zwembadwater was goed van temperatuur.

4Ligging
    6Prijs/kwaliteit
    7Kindvriendelijk
    4Eetgelegenheden
    3Staat v/h sanitair
    4Hygiëne

• 9Hans Van Ranst29-06-2019

Zeer aangenaam kampeervakantie gehad.

Rustig gelegen aan het mooie strand. Vernieuwde santaire gebouwen, gelegen achteraan de camping. Achteraan de camping, geen watertappunten met koud water, ook geen koud water aan de wastafels in het sanitair (voor de hond). S'avonds met een glaasje wijn naar de surfers kijken op de zandklif. Vriendelijk personeel. Prima restaurant, gezellige lounge. Prijzen ok. Prachtig vernieuwd zwemparadijs, gedeeltelijk aangenaam verwarmd. Lekker ijs! In de buurt helaas niets te zien, slechte staat van de wegen aan de camping. Al verplicht om de ferry te nemen 53 euro met caravan en 2p/enkel. Toch nog een aanrader!

10Prijs/kwaliteit
    9Eetgelegenheden
    8Staat v/h sanitair
    10Zwembad
    9Hygiëne

• 2018
    5Mike29-08-2018

Perfecte ligging, smerig sanitair.

Ligging camping perfect. Dichtbij strand en campingplaatsen in schaduwrijke omgeving. Zwembad voldoet ook prima. Sanitair is zwaar onvoldoende. Erg oud. Toiletten en douches worden nauwelijks schoongemaakt. Ronduit smerig. Totaal niet 4 sterren waardig. . Prijs-kwaliteit hierdoor onvoldoende. Speeltuin(en) erg verouderd. Restaurant camping erg duur en service minimaal. Animatie (kinderen) op Franstaligen gericht. Kidsclub is wel prima. Voor ons geen Sandaya Soulac Plage meer. Erg jammer. Zeker gezien de ligging van de camping.

4Prijs/kwaliteit
    5Kindvriendelijk
    5Eetgelegenheden
    2Staat v/h sanitair
    1Hygiëne

Met jonge kinderen

• 6Laura18-08-2018

Redelijk

Plus: Camping ligt op loopafstand van het strand (ook het bewaakte gedeelte). Het gedeelte waar wij hebben gestaan (daar zijn vooral de kampeerplekken met eigen tent/ caravan etc.) is gezellig doordat het geen rechte straatjes zijn en er is veel schaduw (het gedeelte dichtbij de zee met voornamelijk verhuur was een stuk minder (hutje mutje). Erg mooi zwembad. Verkopen op de camping heerlijk stokbrood. Min: Hygiëne in het sanitair blok was niet oké. Er hing in de toiletten een constante urinelucht (ook als je direct na het schoonmaken naar het toilet ging). Ik ging echt met tegenzin naar het toilet. Sanitair blok was verouderd maar dan kan het naar mijn idee nog wel schoon zijn. Douches waren 's morgens redelijk maar 's avonds waren ze echt vies. Op de kampeerplekken was erg veel zand, niet heel erg prettig. Voor een simpele hamburger in het restaurant betaal je €10,00. In de omgeving was behalve strand en zee niet veel te beleven.

7Kindvriendelijk
    2Staat v/h sanitair
    9Zwembad
    2Hygiëne

• 7Gaan18-08-2018

Gevarieerde camping aan mooi strand en stoere zee.

Stadje dicht bij. Fantastisch strand. Animatie van goede kwaliteit. Kampeerplekken rommelig en gekke afmetingen. Kleine tot middel grote plekken deel wel ander deel niet afgebakend. Zwembad bestaat uit 3 kleinere baden en 1 iets dieper bad. Ondanks de mooie foto's sprak het mijn kinderen in het echt niet aan. Sanitair wordt schoon gemaakt maar het blijft een strandcamping met veel zand en douchen met je board. In de regio genoeg te zien en te ondekken. Raadpleeg vooral de plaatselijke vvv. De vele stranden in de buurt zijn zeker aan te raden. Net zoals de bunkers die in het noorden vrij toegankelijk zijn.

8Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    6Zwembad
    7Staat v/h sanitair
    7Eetgelegenheden

• 5Séverine20-07-2018

Mooi strand and that’s it

Pluspunten: - Het strand is mooi, lekker ruim en er is volop plek! - Heerlijk stokbrood van het campingwinkeltje - Honden zijn toegestaan en mogen los op het strand - Ruime plekken Minpunten: - Het zwembad (“aquapark”) valt flink tegen, op de foto’s oogt het vele malen groter. - Voor onze tieners (15 & 13) is er behalve het strand niet veel te doen. Er is geen plek waar jongeren elkaar ‘s avonds kunnen ontmoeten met bijv. een biljarttafel, tafelvoetbal, muziek e.d. Er is wel een ‘teensclub’ in een sjofele stacaravan maar die is grotendeels gesloten. - De prijs/kwaliteit verhouding van het restaurant is niet optimaal. - Jammer dat de tv uitsluitend Franstalige zenders heeft, we hebben nl veel regen gehad en dan is het wel fijn om even tv te kunnen kijken. - Het verbaast ons dat de meeste Fransen nog steeds weigeren om Engels te leren spreken.

Kortom: dit was onze laatste vakantie in Frankrijk, volgende keer zeker weer Italië!

4Ligging
    5Prijs/kwaliteit
    5Kindvriendelijk
    4Eetgelegenheden
    5Zwembad

• 7Karin05-07-2018

Leuke camping, niet heel luxe.

Camping suggereert dat je via de camping op het strand kunt zitten. Dit kan bij eb, bij vloed kun je niet de trap af. Er is een "alternatieve"route gemaakt, van een steile duin af. Wij gingen met de auto een eind verderop. De chalets zijn karig ingericht in de keuken. Wel netjes. Aan te raden om zelf comfortabele stoelen mee te nemen. Anders zit je de gehele vakantie buiten aan de houten picknicktafel. Wij hadden een chalet met airco, dit is super! Denk eraan dat je geen zwemshort aan mag hebben in het zwembad!!! Wij hadden dit niet gezien en net als vele anderen ter plaatse een zwembroek aangeschaft. :-) Camping was rustig toen wij er waren, plaatsen zijn wisselend qua grootte. In de omgeving niet heel veel te doen. Bordeaux is een mooie stad. De Medoc ook.

7Hygiëne
    6Prijs/kwaliteit
    7Ligging

5 tips over Camping Sandaya Soulac Plage

• Kirsten Nielsen, 25-07-2013

Restaurant Amelie Plage: LÉtoile de mer Goede menus voor 15 euro, aan zee met uitzicht op ondergaande zon.

Soulac sur Mer: leuke badplaats met gezellige winkelstraat en markt. Veel restaurantjes.

Montalivet: grote markt iedere ochtend tot 14.00 uur. Gezellig wijnproeven met oesters en ook weer restaurantjes.

• Corinne Smit - van Dijk, 11-09-2013

Neem een pies-emmer mee voor de nachtelijke plas.

• Saskia Suffys, 05-08-2014

Drink je graag een grote tas koffie of thee, neem dan koffietassen mee want er waren enkel zeer kleine tassen aanwezig.

10 vragen over Camping Sandaya Soulac Plage

• robbert , 09-07-2014

Barbeque

ik heb geboekt voor volgende week en ben benieuwd of een kolen barbecue is toegestaan?

Michael, 23-06-2015

En was er BBQ met kolen toegestaan?

Svenatthebeach, 31-08-2014

Op je plek geloof ik niet.. Ze hebben van de stenen BBQ staan waar je kunt braaien.. Overal hangen brandblussers dus het geeft wel een veilig gevoel

Have fun!

• Rienie, 18-07-2012

Nederlandse gezinnen met kids.

Komen er überhaubt nederlandse gezinnen op deze camping. Aan 3 franse beoordelingen heb ik weinig. Begin nu wel enigszins te vrezen voor mijn dochter van 8 jaar.

Jos, 26-07-2012

Er komen zeker ook wel Nederlandse gezinnen met het Frans voert wel de boventoon.

• Michael, 23-06-2015

Waar staan de Mobilhomes VUE OCEAN?

Ik ben benieuwd waar de Mobilhomes VUE OCEAN staan, en of je echt zo rechtstreeks het strand kan oplopen. Plattegrond: http://nl.zooverresources.com/images/E395771L1B1575292D0W900H675/plattegrond-van-de-camping.jpg We gaan overigens 12 juli.

DonaldKoster, 20-10-2015

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa