Tijdelijk €25 aanbetaling

Sandaya Soulac Plage

We hebben de beste aanbieders voor Camping Sandaya Soulac Plage voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 335 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Sandaya Soulac Plage in Soulac Sur Mer. Verwacht geen waterparadijs maar wel meerdere zwembaden, waarvan er één overdekt is. Kinderen kunnen naar de miniclub of de speeltuin. Sommige staanplaatsen staan vlakbij het strand met uitzicht op zee. Het strand bij de camping is uitgestrekt en honden zijn toegestaan. 10 minuten naar Soulac-Sur-Mer.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

335 Reviews over Sandaya Soulac Plage

• 9Maria13-08-2022

Heerlijke vakantie

Cottage aan de zee gehuurde, cottage ligt op de duinen. Dus prachtig uitzicht met een werkelijk fantastische zonsondergang. Je wandelt zo het strand op. Huisje was prima, en is gewoon wat je kan verwachten van een sta-caravan. Bedden waren goed. Animatie is voor kinderen en volwassenen die er van houden, erg goed opgezet met enthousiast personeel. Vriendelijke en gemoedelijke/gezellige sfeer. Fijn winkeltje erbij en zwembad is dikke prima. Onze kinderen van 15 en 7 hebben het er top gehad, ook onze hond was van harte welkom. Na 23.30 is het ook stil op de camping. Wij hopen volgend jaar weer te gaan.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7Mike Sepp13-08-2022

Mooie camping maar kan veel beter zijn dan nu.

Pluspunten: waanzinnige locatie Super rekreatie. Super strand Minpunten: iedereen inclusief personeel rijden als een maniak over de camping. Horeca prijzig en veel niet op voorraad. Sanitair wordt niet goed nagekeken. Vaak wc papier savonds om half 11 op. Niet iedereen maakt even serieus schoon. Wij hadden zelf een super plek maar meeste plekken klein, onvoordelig. Personeel brengt ze naar de plek en dan is het weg. Vaak mensen wel hulp nodig ivm met zeer zanderige plekken. Camping met zeer veel potentie wat ze het er niet uithalen.

• 6Staat v/h sanitair
  • 5Van Pol12-08-2022

Geen ****camping👎🏻

Te weinig horecapersoneel, te weinig ligbedjes cq stoelen bij het zwembad. Geen bar bij zwembad waar je fijn kunt zitten en je mag ook geen eten/drinken mee naar het zwembad. Superleuke Ibiza-achtige strandtent maar ook daar maar 1 ventje achter de bar voor het hele terras. Wel een prima zwembad en een top-caravan (4 schelpen).

• 5Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden
  • 8Joost31-07-2022

Mooie en keurige camping

Keurige camping en vriendelijke personeel. Wij hadden een staanplaats in het naaldboom gedeelte met heerlijke schaduw. De plaatsen dichter bij het strand hebben weinig schaduw. Pubers waren vooral veel te vinden op het strand en in de zee. Zwembad hebben we weinig gebruik van gemaakt. Sanitair is nieuw en ziet er netjes uit. Ruime douches. Soulac Sur Mer is leuk plaatsje op een paar minuten rijden. Bordeaux is voor een dagje ook prima te doen. Er wordt van alles georganiseerd op de camping voor alle leeftijden. Winkeltje heeft iedere dag verse broodjes en stokbrood. Strandbad heeft mooie ligging maar aan de dure kant. Erg tevreden.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Jacqueline Leenders21-05-2022

Camping is beslist de moeite waard.

Wij hadden een ruime sta-plaats. Hele mooie camping, waarbij alles op een zeer natuurlijke manier wordt ingericht. Wel rekening houden dat je een lange stroomkabel nodig (kan) hebben. Camping ligt aan een klif en het strand is slecht bereikbaar en ziet er niet uitnodigend uit. Het sanitair is volledig vernieuwd en ziet er modern uit. Ruime toiletten, douches etc. Wordt goed schoon gehouden. Wij schrokken nl. van de reviews van mensen over het slechte sanitair, maar alles is vernieuwd. Helaas heeft het restaurant niet de gewenste uitstraling en loop wat "achter " op de rest. Verder is er een "strand bar" gemaakt deze ligt aan de rand van een klif. Zeer mooi alleen ontzettend prijzig als je voor 1 glaasje wijn €6 of een cola €4 moet betalen. Dit geldt ook voor het restaurant. Zwembad is prachtig, schoon en het water is zelfs verwarmd. Hier wordt geen eten en drinken toegelaten. Kleine supermarkt met heerlijk stokbrood en goede prijzen.

• 10Staat v/h sanitair
  • 5Kim24-08-2021

Matige camping voor 4 sterren

Ondanks dat we niet met alles tevreden waren, was onze cottage erg netjes en schoon. Maar de sanitaire plekken zoals het toilet bij het zwembad was werkelijk zo goor !!!!(smerig en vieze put lucht) de ligbedjes vond ik te weinig met zoveel mensen dat je hebt op zo’n camping . De animatie voor de kinderen vonden wij heel matig , zelfs een meisje van hun animatie liep vaak in een wit topje zonder BH sorry hoor maar dat kan je niet maken naar de ouders toe, je zag alles zitten!! Heel veel dingen hadden ze niet bij de snackbar, portie bitterballen of pizza salami (heel veel nee verkoop) en als je dan in de ochtend bij het restaurant bestelde voor een tafeltje en je kwam daar , was de helft van de menukaart al doorgestreept omdat ze dat niet meer hadden!!! Wij gaan nooit meer naar deze camping

• 3Eetgelegenheden
  • 6Susan13-08-2021

Prima maar niet voor herhaling vatbaar

Franse camping, weinig Nederlanders. WC en douche is vreselijk. Geen toiletbril en vaak geen zeep. Er staan rijen voor de toiletten en douches. Douches zijn niet schoon en stromen over. Muziek stop om 11:30. Ze doen veel aan animatie en activiteiten voor de kinderen. Elke avond is er wel iets te doen. Eten is prima. De zee is geweldig evenals het zwembad.

• 9Christel19-06-2021

Deze camping heeft alles

Hele mooie camping tussen de naaldbomen en aan het strand. Wij stonden hier met een camper. Mooi zwembad, prachtig strand en een fietspad brengt je met een kwartier fietsen in het dorpje Soulac, waar je leuke restaurantjes hebt. Het sanitair (in het deel waar wij zaten) wat net helemaal vernieuwd. Verder super vriendelijk personeel, maar dat hebben alle campings van Sandaya wel

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 8Fam bakker16-08-2020

Leuke camping aan een prachtige kust.

Wij zaten samen met onze twee kinderen (en vrienden met hun gezin) in het friends cottage. Deze was nieuwe en wij vonden dit een prachtig verblijf. Het was nieuwe en dus nog erg schoon en alles was aanwezig. Het grote terras die we samen deelden was heel erg fijn.

Ook zaten we heel dichtbij het zwembad en dat vonden we heerlijk. Leuk zwembad. Kids vonden het prachtig. Jammer dat er geen hapje of drankje te halen viel. Fijn dat ze het niet te druk lieten worden en je dan wel even moest wachten totdat er mensen het zwembad verlieten. Het strand vonden wij juist heel leuk. De eb en vloed was juist leuk. Kids vonden het heel leuk dat de zee steeds dichterbij kwam en het krabbetjes vangen was de hit van de vakantie.

Vooral veel bij de camping gebleven vanwege de Corona, Twee keer in het restaurantje wezen eten en dat was meer dan prima. Zonsondergang was prachtig.

Hele vriendelijke mensen in de supermarkt.

• 8Eetgelegenheden
  • 6Sandra16-08-2020

Slecht sanitair

Camping was over het algemeen goed. Ze hebben mooie ruime plekken maar hoe dichter bij het strand hoe minder schaduw je hebt! Sanitair en dan met name de toiletten zijn niet om aan te zien de helft is buiten gebruik en wat er open is is te smerig voor woorden. Zeker niet wat je hoort te verwachten bij een 4 sterren camping! Ligging van de camping is goed met 5 minuten lopen kom je bij een strand waar je onder toezicht kan zwemmen. Zwembad is mooi en groot en genoeg plek om lekker een dagje te vertoeven.

DIRECTION, 04-11-2020

Beste Sandra,

We hebben uw review over Sandaya camping Soulac Plage met aandacht gelezen en betreuren het dat we u niet volledig tevreden was. Wat de toiletten betreft, wijzen we u erop dat ons onderhoudspersoneel zijn uiterste best doet om de camping en de toiletgebouwen zo schoon mogelijk te houden, ondanks de grote toestroom van vakantiegangers in juli-augustus, die hier niet altijd respect voor hebben. Onze sanitaire voorzieningen worden minstens 3 keer per dag schoongemaakt, helaas kunnen we niet achter alle gasten komen. Graag tot een volgende keer op een Sandaya camping.

Camping Sandaya Soulac Plage info

• BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (3)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar