Camping Sandaya Soulac Plage

Camping Sandaya Soulac Plage
7,3

• Activiteiten7,3
  • Sfeer in stad8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sandaya Soulac Plage voor je op een rij gezet:

68 reviews over Camping Sandaya Soulac Plage in het Nederlands

Anders

Perfecte ligging, smerig sanitair.

Mike
29-8-2018

Ligging camping perfect. Dichtbij strand en campingplaatsen in schaduwrijke omgeving. Zwembad voldoet ook prima. Sanitair is zwaar onvoldoende. Erg oud. Toiletten en douches worden nauwelijks schoongemaakt. Ronduit smerig. Totaal niet 4 sterren waardig. .

Prijs-kwaliteit hierdoor onvoldoende. Speeltuin(en) erg verouderd. Restaurant camping erg duur en service minimaal. Animatie (kinderen) op Franstaligen gericht. Kidsclub is wel prima. Voor ons geen Sandaya Soulac Plage meer. Erg jammer. Zeker gezien de ligging van de camping.

Redelijk

Laura
18-8-2018

Plus:

Camping ligt op loopafstand van het strand (ook het bewaakte gedeelte).

Het gedeelte waar wij hebben gestaan (daar zijn vooral de kampeerplekken met eigen tent/ caravan etc.) is gezellig doordat het geen rechte straatjes zijn en er is veel schaduw (het gedeelte dichtbij de zee met voornamelijk verhuur was een stuk minder (hutje mutje).

Erg mooi zwembad.

Verkopen op de camping heerlijk stokbrood.

Min:

Hygiëne in het sanitair blok was niet oké. Er hing in de toiletten een constante urinelucht (ook als je direct na het schoonmaken naar het toilet ging). Ik ging echt met tegenzin naar het toilet. Sanitair blok was verouderd maar dan kan het naar mijn idee nog wel schoon zijn. Douches waren 's morgens redelijk maar 's avonds waren ze echt vies.

Op de kampeerplekken was erg veel zand, niet heel erg prettig.

Voor een simpele hamburger in het restaurant betaal je €10,00.

In de omgeving was behalve strand en zee niet veel te beleven.

Stadje dicht bij. Fantastisch strand. Animatie van goede kwaliteit. Kampeerplekken rommelig en gekke afmetingen. Kleine tot middel grote plekken deel wel ander deel niet afgebakend. Zwembad bestaat uit 3 kleinere baden en 1 iets dieper bad. Ondanks de mooie foto's sprak het mijn kinderen in het echt niet aan. Sanitair wordt schoon gemaakt maar het blijft een strandcamping met veel zand en douchen met je board. In de regio genoeg te zien en te ondekken. Raadpleeg vooral de plaatselijke vvv. De vele stranden in de buurt zijn zeker aan te raden. Net zoals de bunkers die in het noorden vrij toegankelijk zijn.

Direct boeken

Mooi strand and that’s it

Séverine
20-7-2018

Pluspunten:

- Het strand is mooi, lekker ruim en er is volop plek! - Heerlijk stokbrood van het campingwinkeltje - Honden zijn toegestaan en mogen los op het strand - Ruime plekken

Minpunten:

- Het zwembad (“aquapark”) valt flink tegen, op de foto’s oogt het vele malen groter. - Voor onze tieners (15 & 13) is er behalve het strand niet veel te doen. Er is geen plek waar jongeren elkaar ‘s avonds kunnen ontmoeten met bijv. een biljarttafel, tafelvoetbal, muziek e.d. Er is wel een ‘teensclub’ in een sjofele stacaravan maar die is grotendeels gesloten. - De prijs/kwaliteit verhouding van het restaurant is niet optimaal. - Jammer dat de tv uitsluitend Franstalige zenders heeft, we hebben nl veel regen gehad en dan is het wel fijn om even tv te kunnen kijken. - Het verbaast ons dat de meeste Fransen nog steeds weigeren om Engels te leren spreken.

Kortom: dit was onze laatste vakantie in Frankrijk, volgende keer zeker weer Italië!

Leuke camping, niet heel luxe.

Karin
5-7-2018

Camping suggereert dat je via de camping op het strand kunt zitten. Dit kan bij eb, bij vloed kun je niet de trap af. Er is een "alternatieve"route gemaakt, van een steile duin af. Wij gingen met de auto een eind verderop. De chalets zijn karig ingericht in de keuken. Wel netjes. Aan te raden om zelf comfortabele stoelen mee te nemen. Anders zit je de gehele vakantie buiten aan de houten picknicktafel. Wij hadden een chalet met airco, dit is super! Denk eraan dat je geen zwemshort aan mag hebben in het zwembad!!! Wij hadden dit niet gezien en net als vele anderen ter plaatse een zwembroek aangeschaft. :-) Camping was rustig toen wij er waren, plaatsen zijn wisselend qua grootte. In de omgeving niet heel veel te doen. Bordeaux is een mooie stad. De Medoc ook.

Top camping

Richard Vels
13-1-2018

Leuk zwembad, leuk voetbalveld voor de kids, mooie ligging en vriendelijk, Nederlandssprekend personeel.

Uitrijden mogelijk maken in de nacht

Jan DE HOOP
13-9-2017

Uitrijden mogelijk maken in de nacht. Kwaliteit v h restaurant zou echt omhoog moeten

Staat en reinheid van de toiletten en douches blijft ver achter bij de verwachting die hoort bij 4 sterren. De douches waren ofwel gevaarlijk heet, danwel oncomfortabel koud. Onderdelen van de douches en toiletten waren defect, beschadigd en werden de 2 weken tijdens ons verblijf niet gerepareerd.

Positief punt: personeel was erg vriendelijk.

De plek van de camping is prachtig aan zee. Het sanitair was niet voldoende.

S avonds/s nachts lawaai. De camperplaatsen zijn erg krap niet aantrekkelijk.

Familie Meijboom

Ronald MEIJBOOM
30-8-2017

Mooie camping met zeer aardig en behulpzaam personeel. Sanitair is echt niet goed. Douches zijn of gloeiend heet of juist koud. Staat van sanitair laat ook te wensen over. WC over het algemeen niet schoon. Ligt niet aan het personeel denk ik maar meer aan de gebruikers, wel erg weinig wc's met zoveel gasten.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sandaya Soulac Plage in Soulac-Sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sandaya Soulac Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.