Appartement Résidence Capdeville

1 review over Appartement Résidence Capdeville in het Nederlands

Studio = Vakantie-kast

A
19-8-2017

De foto's en omschrijving bij het boeken kloppen niet bij de werkelijkheid: Hokje van 3x3 meter, slaapbank en stapelbed. Nauwelijks ruimte om te leven. Gelukkig mooi weer, zodat je overdag buiten kunt leven. Hutjes zijn vies (je mag zelf schoonmaken). Service is redelijk, maar bij het inleveren van 4 kapotte kopjes vonden ze het eigenlijk niet nodig, want het was toch niet gevaarlijk. Ligging buiten het dorp, dicht bij het strand.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Adres21 Boulevard De LAmlie 33780(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Capdeville in Soulac-Sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Capdeville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.