Camping Mussonville

1 review over Camping Mussonville in het Nederlands

Rustige familie camping

familie Hüsen
26-8-2010

Kleine familie camping, schoon en vriendelijk. Voor mensen die geen nederlanders tegen willen komen een perfecte plek. ( wij waren de enige dit jaar). Strand is 1000 meter en geen 700. Grote Carrefour om de hoek en een LIdl in het dorp. Mooie en schone winkelstraat naar het strand.. Er zijn wel jongeren op de camping op een apart stuk, maar na 2400 is het over het algemeen stil. Wij hebben dit als prettige camping ervaren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mussonville in Soulac-Sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mussonville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.