Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

We hebben de beste aanbieders voor Camping Les Lacs voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

103 Reviews over Les Lacs

• 7Chantal24-08-2021

Kleinschalige, Franse camping met vriendelijk volk

Wij hadden een last minute via de ANWB geboekt voor deze camping. Onze verwachtingen waren niet heel hoog daardoor. De camping zou niet mijn eerste keuze zijn, maar voor het geld zeker wel erg leuk. Er is bijna iedere avond live muziek. Personeel is erg vriendelijk, sanitair is 9 van de 10x schoon en genoeg mogelijkheden. Wij hadden van de 3 weken wat wisselvallige temperaturen. Hierdoor was het fijn dat het binnenbad verwarmd is. Merendeel van de gasten is Frans, hierdoor hadden onze kinderen weinig aansluiting. Dat is op zich wel jammer,maar ze hebben zich goed vermaakt. Eten is goed te doen op de camping. Winkel is zeer basic. Je kunt brood halen, maar dan moet je een dag van tevoren reserveren. Als je in de ochtend bestelt, dan willen ze het nog wel vers voor je bakken. Tussen 2 en 4 is de horeca en winkel dicht. Dit vond ik wel een minpuntje.10 minuten rijden is Soulage-sur-mer met een carrefour en lidl.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 4Joosje10-08-2019

Geen kampeergevoel en minpunten, nooit meer!

Na 10 dagen in de Dordogne reisde wij door naar deze camping voor nog een week vakantie. Aangekomen was het heel rustig op de camping. Op het terras maar ook in de 'straten' was er weinig leven. Op onze ruime staanplaats was de ondergrond 80% zand. Na het opzetten van de tent sprongen de haringen weer uit de grond. We waren omgeven door huisjes wat voor ons het kampeergevoel niet echt weergeeft. In het toilet gebouw hing een onaangename rioollucht wat de volgende dag nog steeds aanwezig was. Het douchen was onmogelijk door het gloeiend hete water. Temperatuur was ook niet in te stellen, het had enkel een drukknop. Langs de camping loopt een drukke doorgaande weg waar wij dichtbij lagen en wat overlast gaf. Het zwembad was oke met buiten groot bad maar koud water. Binnen wel warm water . Voor ons was alles bij elkaar reden genoeg om naar huis te gaan na 1 nacht. Kom je kamperen en voor het kampeergevoel dan zou ik deze niet aanraden.

• 2Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 8Mara05-08-2019

Prima voor (bijna) kustcamping

Leuke camping, mooi zwembad, prachtig strand/hoge golven op paar km afstand (l’Amelie). Plaatsen wat zanderig en in badhok rond spitsuur water niet warm genoeg. Niet zo veel te doen in directe omgeving.

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Magalie04-06-2019

Très bon état du mobil home, très spacieux . Environnement calme

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 10Anthony04-05-2019

Excellent séjour....

Excellent accueil....personnel disponible et sympathique. Piscine chauffée propre et agréable. Pas besoin d'aller en ville pour le petit déjeuner, viennoiseries et pains à l'épicerie. Notre séjour s'est bien passé... Nous reviendrons avec grand plaisir.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair
  • 2Aud26-04-2019

Camping sale des années 70

Le gérant est désagréable et fait peur. La personne qui a fait notre état des lieux de sortie est froide et désagréable aussi. Le logement date des années 70 et pue "le vieux": obligé de laisser les portes ouvertes en permanence malgré le mauvais temps. Juste des couvertures puantes en guise de linge de lit! Les sanitaires ne sont pas utilisables. L'épicerie est vide, aucun service de restauration: ni pizzeria, ni resto, ni snack, même pas de dépôt de pain, RIEN! Le seul point positif: même si elle est sale, la piscine couverte est chauffée, c'est déjà ça!!!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gérante, 03-05-2019

Bonjour, Nous sommes navrés de n'apprendre que maintenant que vous n'avez pas apprécié votre séjour en notre compagnie. Votre réservation d'un chalet de 2005 (donc pas des années 70 comme vous semblez le penser, et qui plus est entretenu et rénové) vous assure la réception d'un inventaire précis qui vous invite à apporter votre linge de maison. Si vous avez trouvé que les couvertures mises à disposition dans votre location étaient odorantes malgré le fait qu'elles sortaient du pressing, il aurait été judicieux de venir nous le signaler, afin que nous puissions les changer. Trouvez-vous que le gérant est désagréable car il vous a suggéré de ne pas laisser vos enfants, dont une petite ne sachant pas nager, aller à la piscine tout seuls ? En ce qui concerne notre épicerie, elle est achalandée en produits de première nécessité, et fait également dépôt de pain. Lors de votre arrivée et tout au long de votre séjour, vous êtes invités à passer commande si vous désirez du pain ou des viennoiseries. Lors de votre accueil, vous avez également été informés du non fonctionnement de notre service de restauration qui ne débute qu'à partir de ce week-end. Pour ce qui est des sanitaires, dans la mesure où vous vous trouviez dans un chalet équipé d'une douche et de WC, nous n'avons pas trouvé utile de vous indiquer le bloc sanitaire ouvert à cette période de l'année. Finalement, la piscine n'est pas sale. Vous vous doutez bien qu'un tel complexe nécessite un entretien méticuleux et quotidien, effectué avec soin par des personnels qualifiés. Bien cordialement, La direction

• 8Pierre15-10-2018

Accueil agréable, disponibilité, propreté , nous ont fait apprécier le camping Les Lacs. la situation du camping permet d'être proche du vignoble du Médoc et des plages. Nous retourneront avec plaisir au camping Les lacs.

• 10Nathalie17-09-2018

Séjour express

Nous étions déjà venus dans le camping au mois d août. Et en septembre c est un autre camping que nous avons découvert, d un calme incroyable...ça change de la pleine saison. Nous reviendrons c est sur...

• 10Staat v/h sanitair
  • 9Megane03-09-2018

Plutôt pas mal

J’ai passer de bonnes vacances malgré quelque soucis fin de semaine au préjugé des patrons mais sinon tout est bien merci camping les’ lacs

• 10Eetgelegenheden
  • 7Fabienne03-09-2018

camping ++

camping bien , emplacement trop proche de la route , chalet très bien , sanitaire propre , piscine bien

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar