Camping Le Palace

Camping Le Palace
7,1

24 reviews over Camping Le Palace in het Nederlands

Ik hoef hier niet meer naar toe!

Ellen,
5-8-2018

We hadden op deze camping een kampeerplek geboekt. Veel van deze plekken bestaan uit zand. Dit is niet echt prettig. Regelmatig gezien dat mensen vast kwamen te zitten met hun camper of caravan.

Het sanitairgebouw werd onvoldoende schoongemaakt. 1 keer per dag, soms 2keer. Het was er ronduit vies. Ook was regelmatig koud water.

Het strand is op loopafstand. Het zwembad was geweldig voor de kinderen.

Deze camping richt zich voornamelijk op de Fransen. 90% van de gasten is Frans. Het animatieteam spreekt geen Engels. Onze kinderen hebben daarom niet meegedaan aan de activiteiten. Bij de receptie spreken ze wel Engels.

Supermarkt Lidl is dichtbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Eens leuk maar meer niet

anoniem,
4-8-2018

Het zwembad was super leuk en goed. Alleen het sanitairgebouw was minder. Ook moet je van bomen houden, want je zit letterlijk tussen de bomen.Er is wel een leuk animatie team dat heel erg actief is. Alleen word alles wel in het Frans gedaan, dus het is wel moeilijk te communiceren. Wifi is er niet, wel kan je het kopen. Maar dan doet de wifi ook niet zo goed. En goed bereik is er ook niet echt. Wel is het super dichtbij het strand. Als je met een caravan/camper komt is het een beetje moeilijk. Alles zit onder het zand. Dus binnen no-time staat je caravan erin vast.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Mooie camping

miesjieh
1-12-2013

Een hele leuke camping met een mooi zwembad.

- De ligging is prima, mooie omgeving, stranden in de buurt.

- Prijs is prima, niet te duur.

- Sanitair is prima verzorgd. Jammer eraan: op de campingplaatsen ligt zand en dit zand vind je overal in het sanitair. Het wordt gepoetst maar als het regent kan het wat modderig worden.

- Eten en drinken was prima, gezellige bar lekker sten bij de afhaal.

- Er was zowat de hele dag een programma voor kinderen. Ook voor oudere kinderen.

- Zwembad is heel mooi, leuk ingedeeld, heeft glijbanen en is goed onderhouden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Mixed feelings....

plenty4
25-8-2013

POSITIEF: Geweldig zwembad met leuke glijbanen. Leuke avondmuziek. Ruime schaduwrijke plaatsen. Mooi zandstrand met ruwe golven (bewaakt) op loopafstand.

NEGATIEF: In 1e instantie wordt slechte staanplaats toegewezen met kuilen, stenen, stukken beton en zachte zandondergrond, na afwijzing wel mooie vlakke schaduwrijke plek met harde ondergrond toegewezen. Sanitair modern echter wordt oppervlakkig schoongemaakt, spinneraggen en dikke laag stof in washokjes. WIFI gratis alleen in bar tijdens openingstijden, slechte kwaliteit/bandbreedte. Leuk plaatsje Soulac-Sur-Mer echter verder in de omgeving ca.60 km. niets te doen.

ERG FRANS, alleen 50% receptie praat beetje Engels.

Eigenaresse spreekt alleen frans, weigert andere taal te spreken en is ERG COMMERCIEEL, geen geldtreruggaaf bij eerder vertrek ook niet bij melding ruim van te voren. Kwaliteit eten restaurant en bar goed, echter gemiddeld 1.5 duurder dan vergelijkbaar.

Ondanks mooie ligging nooit meer terug naar dit "paleis".

mooie camping

fam. Valk
2-8-2013

We hebben ruim 2 wkn op de camping gestaan. De eerste week niet veel Nederlanders.

We hadden een prima plek aan de rand van de camping.

We stonden tussen de Franse vakantiegangers en dat vonden wij lekker rustig.

Van te voren de plek besproken of onze grote vouwwagen er kon staan en dat is wel een punt, want veel plekken zijn met zand en struiken midden in de plekken. We hadden een goed toiletgebouw ter beschikking en was altijd schoon en wc papier aanwezig.

Kinderen hebben zich prima vermaakt in de zee en zwembad(geen boxershorts) 's avonds gingen ze naar het centrum van de camping waar animatie was.Wifi was niet echt geweldig vaak was er geen verbinding.

Het restaurant en de winkel waren duur, maar de lidl en Carrefour zitten op fietsafstand van de camping en daar is het veel goedkoper. € 0,35 voor een stokbrood bij de lidl en voor € 1 op de camping. De taalbarriere hebben wij niet zo ervaren, 's avonds en 's nachts is er bewaking, ze fietsen regelmatig over de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Mooie camping maar "te Frans"

Ben
30-7-2013

Absoluut een mooie camping. Je moet wel geluk hebben met je plek. Er zijn plekken waar in het midden een boom staat, lastig om dan je tent e.d. te plaatsen. Van te voren aangeven hoe groot je tent e.d. is zou kunnen helpen. De prijzen in het restaurant zijn hoog. Simpele pizza om mee te nemen 11 euro, normaal betaal je daar 6 a 7 euro voor op een gem. camping. Maar een echt min punt vond ik toch wel het feit dat ze buiten de receptie nergens Engels spraken. Zelfs bij de fietsverhuur (prima fietsen) spreken ze geen woord Frans. Zelfs de bingo ging uitsluitend in het Frans. Dus een prima camping maar geen camping van internationaal niveau. Als ze de website alleen in het Frans zouden geven dan weet je waar je aan toe bent, maar omdat de website ook in het Nederlands etc. is verwacht je toch wat meer een internationale camping waar meerdere talen worden gesproken. Overigens is merendeel van de bezoekers op de camping Frans.

ECHT GEWELDIG

Julian
23-5-2012

mooi zwembad met veel glijbanen leuk voor de kids alles perfect!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Leuke Camping met grote campeerplaatsen

Mvr. Dohmen
11-9-2011

Een leuke camping.

Een ouder sanitair, werd 3 keer per dag gepoetst en schoon gespoeld. Jammer dat de jeugd veel kapot had gemaakt in het badhuis, zoals spiegels. Dat moeten ze wat beter in de gaten houden. Strand was heerlijk goed kunnen bodyboaden. Soulac sur mer is een leuk plaatsje met winkels en eetgelegenheden langs het strand. De campeerplaatsen zijn wel erg zanderig. Bij thuiskomst kwam overal zand uit. Verder wel grote campeerplaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2010

Prachtige camping maar achterland is minder

Diederick van Wijk
4-9-2011

3 weken op de camping gestaan met 2 dochters in de puber leeftijd. Camping is mooi en netjes, alleen als je reserveert wel er achter aan bellen voor de plek, anders krijg je de slechtste plek. (plattegrond kan per mail worden toegestuurd) Animatie is er voldoende. Niet erg populair bij Nederlanders. De kust en stranden zijn geweldig en op loop afstand. Soulac-sur-Mer is een gezellig stadje, maar het achterland is erg vlak en leeg. Je moet een 30 km rijden om in de Medoc te komen. Bordeaux is ca. 80 km verder en via de N-wegen bereikbaar. In de omgeving zijn maar weinig plaatsjes om heen te gaan. Het vernieuwde hoofdgebouw op de camping is Super. Bar vanaf 8 uur geopend met goede koffie en Gratis WiFi. Nieuwe restaurant en Snackbar leveren uitstekende kwaliteit. Zwembad is top en van 10 - 20 open. Prijs komt uit op €43 per dag met 4 personen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Voor zee-liefhebbers

Marco
16-8-2011

Caravanplaatsen zijn wisselend, sommige hebben mooie plekken en anderen (opvallend vaak Belgen en Nederlanders) staan tot de assen in het zand. Nu zijn er altijd handjes om te helpen maar toch. Vooral de plekken die achterin tegen het bos aan staan zijn berucht. Let ook op bij regen, dan stroomt het zo je voortent in. Animatie helaas alleen in Frans. Wifi is gratis. Zwembad zeer goed, ook overdekt. Maar zoals in titel al staat, de zee is reden om hier naar toe te gaan. Ook al zijn strandwachten wat te rigide. Bij drukte blijft het bewaakte stukje klein maar voor ouders met kleine kinderen is dat zorg minder. Soulac sur Mer is leuk plaatsje maar na 1 keer wel gezien. Aanrader zijn ook de fietspaden (Route Verte). Zeer goed en lekker lang. Rest van de omgeving vond ik matig tot saai. Laatste tip: ga naar Bordeaux met de trein vanaf Soulac, koop dagkaart voor 25 euro, daar mag je met max 5 mensen heen en weer naar Bordeaux, geen geld!! Mooie stad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Palace in Soulac-Sur-Mer (Gironde), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.