Tijdelijk €25 aanbetaling

Yelloh! Village Pomport Beach

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Pomport Beach voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 72 reviews
+91

8.6FantastischScore uit 72 reviews
  • 9.1Staat v/h sanitair
  • 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op de kleinschalige Camping Pomport Beach Monbazillac Dordogne hangt een gemoedelijke sfeer. Het park bevindt zich tussen wijngaarden in een bosrijke omgeving en biedt directe toegang tot het meer. Het klimpark in de buurt van Bergerac 10 minuten verderop en het kasteel van Monbazillac slechts 3 minuten verderop zijn echte aanraders om te bezoeken.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

72 Reviews over Yelloh! Village Pomport Beach

• 9Marijke02-09-2022

Hele fijne camping

Hele fijne overzichtelijke camping, prachtig meer en veel te doen voor onze kinderen.

Zwembad is net iets te klein voor het hoogseizoen en dan is het fijn, dat je ook naar het meer kunt. enige puntje van kritiek, dat de ligbedden de hele dag worden gereserveerd door campinggasten, die meer niet dan wel in het zwembad waren.

Animatie was heel leuk, verdeling Nederlands, Frans, Engels was top! Minidisco was superleuk, kindjes hadden de dans snel door. Van 21-22 voor de ouderen was ook leuk gedaan. De poolparty was echt feest.

Sanitair voldoende en schoon. Plaatsen voorzien van fijn gras en wij hadden een fijn plekje met schaduw.

Omgeving ook leuk, mooie plaatsen en bergerac leuk om te bezoeken en daarnaast liggen daar een aantal grote supermarkten.

Aquarium perigord vonden de kinderen leuk, vooral het voeren van de vissen. Het ritje er naar toe was ook prachtig! Nog een stop gemaakt om in het riviertje te spelen.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Bart17-08-2022

Hele fijne comfortabele camping

Heel fijn verblijf gehad bij camping Pomport Beach, veel beter dan onze eerste ervaring met een campijg van Yelloh Village. De pluspunten: - ruimtelijke, ruim opgezette safaritent - fijn zwembad met leuke glijbanen en genoeg bedden - klantvriendelijke medewerkers - leuke campinggasten - wifi (geen vanzelfsprekendheid)

• 6Eetgelegenheden
  • 9Chantal16-08-2022

Mooie familiecamping

Wat een leuke camping dit, zeker voor gezinnen met jongere kinderen. Wij hadden een hele fijne stacaravan met voldoende ruimte rondom de caravan. Vriendelijk personeel, zowel bij de receptie als het restaurant; inchecken verliep supersnel en makkelijk. De kampeerplekken aan het meer waren echt prachtig, echt een aanrader voor mensen met eigen tent/caravan/camper. Zwembad meer dan voldoende voor onze twee jonge kinderen ( 3 en 5), overzichtelijk en ook fijn dat de glijbanen in de gaten werden gehouden door personeel. Het meer was een hele fijne aanvulling. Animatieteam was enthousiast, ook deels Nederlands, wat het extra leuk maakte voor de kleuter hier. Liedjes en dansjes worden nog altijd uitgevoerd thuis. Aanraders in de omgeving; Eymet, Issigeac en Le Bugue ( aquarium). Kasteel van Bridoire als uitje en verder rondrijden, want wat een prachtig gebied is dit zeg. En een wijnproeverij bij een van de Chateaux is wel een 'must'.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Miranda Menting10-08-2022

Prachtige, overzichtelijke camping

Camping is mooi overzichtelijk en netjes onderhouden. Meer is erg mooi en zwembad met glijbanen vonden onze kinderen van 5 en 8 geweldig! Animatie prima, niet heel vaak gebruik van gemaakt. Dochter van 5 leek minidisco leuk maar waren weinig tot geen echte kinderliedjes. Goochelshow en bingo vonden ze erg leuk. Uitstapjes prima te doen op 30 min rijden; kanoen vanaf Garonne, kasteel Briodore (heel leuk voor de kids) dorpjes Bergerac en Eymet. Grotten Maxange op 50min ook mooi! Camping om echt aan te raden!

• 8Eetgelegenheden
  • 8Jasper30-08-2021

Genieten in de Dordogne

Twee weken in een stacaravan (via Eurocamps) op deze camping en het was heerlijk. Genoeg te doen op de camping als je wilt, maar ook rustig als je juist niet in de heisa wilt zitten. Zwembad en meer bieden genoeg zwemmogelijkheden. Dorp met bakker, kleine supermarkt, tankstation, etc. op 1,5 km. Goede uitvalsbasis voor de Bergerac regio incl de lekkere wijnen en het goede eten.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Calimalu29-08-2021

Aanrader, schoon en grote plaatsen.

Grote staanplaatsen. Vriendelijke personeel. Schoon sanitair. Plaats 187 dichtbij klein nieuw sanitair gebouw. Werd meerdere keren per dag schoongemaakt. 2 andere sanitair gebouwen bekeken: 1 mooi mét wasbak ín de douche. Andere oud en kleine hokjes, maar alles schoon. Vriezer voor koelelementen. Pizza's moet je in Sigoulès eten bij Sarl Chapaou naast supermarkt; heerlijk. Waterskibaan €16 p/u in groepje van 5 pers; banaan €10 per 10 min. Meertje schoon en fijn strand. Zwembad klein als camping vol staat. Bij hitte lagen wij in schaduw op gras bij kabelbaan. Bergerac historisch centrum, kasteel bridoire labyrint, Klimbos duras, kanoën garonne: alles binnen 30minuten. Sigoulès kleine supermarkt en bakker en apotheek, met de fiets te doen maar laatste stuk klimmen. Bergerac heeft grote supermarkten en Decathlon. Geen muggen, heel fijn! Personeel vriendelijk. Een probleempje met de kraan werd snel verholpen. Niet twijfelen, boeken!!!!!

• 8Eetgelegenheden
  • 9Steve Klapper24-08-2021

Topcamping, ook voor oudere kinderen!

Bij aankomst was onze caravan echt heel schoon. Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Er wordt ook voor de kinderen van 13-18 jaar veel georganiseerd door het animatieteam. O.a. voetbaltoernooien, teenager night, beachvolley, waterpolo en nog veel meer. Een Nederlandse animator maakt deel uit van het team. Daarnaast kun je tegen een geringe vergoeding tennissen en zelfs op het meer van de camping wakeboarden. Wij hebben samen met onze 'tieners' hebben fantastisch gehad.Verder is het eten op de camping erg lekker (Pizza's, Hamburgers, Steak).De camping is gelegen in een mooie omgeving tussen de verschillende wijnboeren. Vanaf de camping kun je mooie fietstochten maken door heuvelachtig en soms steil gebied.Bergerac ligt vlakbij, maar ook steden als Sarlat en Bordeaux zijn prima aan te rijden. Verder een hele mooie kartbaan in de buurt, een supermarkt en een bakker (ook op de camping kun je brood bestellen).

• 9Kirsten24-08-2021

Fantastisch!!

Echt een prachtige kleinschalige nette camping! Wij zullen het iedereen aanraden!Het meer is zeker een pluspunt, het zwembad is wel wat klein en voor oudere kinderen misschien minder aantrekkelijk. Sanitair is vrij nieuw, schoon en word goed onderhouden. Animatie maken onze kinderen geen gebruik van maar er was elke dag wel iets te doen.Voor een uitstapje moet je wel minimaal een uurtje rijden, de camping ligt wat verder van de bezienswaardigheden. Maar de omgeving is prachtig dus dit is geen straf.

• 10Eetgelegenheden
  • 9Familie uit belgie12-08-2021

Zalig

Super camping voor met kleine kinderen. Net, vriendelijk, proper sanitair, rustig na 23u, animatie zeker voldoende voor kinderen onder 10j, hele dag 3 springkastelen. Geen winkel maar wel op 7 min een grote intermaché waar je echt alles vind (vlees, vis, kampeerbenodigdheden,..). Brood dag ervoor te bestellen maar verloopt prima. Restaurant niet uitgetest, een beetje buiten de camping een goed restaurant grappe d or of in bergerac zelf op 15min rijden. Heerlijke camping! Vooral doen met kinderen tot 12 j, voor ouder mss iets te rustig.

• 9Kim11-08-2021

Super.

Het was voor ons de eerste keer op deze camping. We stonden op een plaats met 3bloemen zeker groot genoeg. Het is een zalige camping met super animatie voor onze kinderen (met dank aan MEES!) Sanitair wordt 3x per dag proper gemaakt dus altijd netjes. Een echte aanrader.

Camping Yelloh! Village Pomport Beach info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar